مهران بیت

پرش بلند به سوی NFT ها با ملخ های Grasshopper Farm

بازی بلاکچینی با محوریت کشاورزی Grasshopper Farm، برای جمع آوری NFT طراحی شده …

مهدی محمدی
مقالات
۲۱ آبان , ۱۴۰۲
356 بازدید

بازی بلاکچینی با محوریت کشاورزی Grasshopper Farm، برای جمع آوری NFT طراحی شده و در این بازی کشاورزان می توانند دارایی های دیجیتالی منحصر به فرد و البته بازیگوشی به نام Grasshopper را جمع آوری کنند که در رویدادهای بازی به ماموریت های مختلف فرستاده می شوند و حتی از طرف شما می جنگند.

ویژگی جالب این بازی اینست که این بازی یک برنامه ی یکپارچه و مبتنی بر متن است که در تلگرام اجرا می شود. بله منظور همان پیام رسان ساده و خصوصی پرطرفدار در کشورمان است و بسیاری از ما از آن برای برقراری ارتباط استفاده می کنیم. هرگز کسب و استفاده از دارایی های بلاکچینی NFT به این سادگی نبوده است که بتوان بدون دانلود بازی و بدون ساعت ها درگیری انجام داد. با چند کلیک در مزرعه ی خود قدم می زنید، ملخ های خود را به ماموریت می فرستید و زمانی که با دستاوردهای خود برگشتند بررسی می کنید که چه چیزی برای شما آورده اند.

هر Grasshopper که بدست می آورید یک توکن ERC 1155 است که در پلتفرم بلاکچین Enjin ثبت شده است. این توکن ها از نظر اثربخشی، نادر بودن و تاثیر گذاری در مزرعه با هم فرق دارند.

چرا روی تلگرام؟

سهولت! کانال تلگرام Enjin بیش از 32 هزار عضو دارد در حالی که اکثر کانال های مربوط به بازی ها فقط یکی دو هزار عضو دارند. هدف سازندگان بازی Grasshopper Farm جذب بازیکنان بیشتر از طیفی از کاربرانی است که زمان کمتر، سیستم رایانه ای متوسط تر و تمایل کمتری برای دانلود برنامه ها دارند. استفاده از تلگرام به کاربران امکان می دهد به سادگی به ربات وصل شوند، چند دستور به آن بدهند و تا بازی انجام می شود به کارهای روزمره ی خود بپردازند.

از سوی دیگر استفاده از تلگرام نیاز به آثار هنری، منظره ها، انیمیشن ها و مواردی از این قبیل را کاهش می دهد و باعث می شود تمرکز بیشتری بر روی ایجاد آیتم، فناوری، ادغام بلاکچین و قابلیت استفاده صورت بگیرد.

چگونه بازی کنیم؟

خیلی ساده! اگر تا بحال این بازی را انجام نداده اید کافیست تلگرام را در گوشی یا کامپیوتر خود یا حتی نسخه ی وب آن را باز کنید. سپس کیف پول خود را که از نوع Enjin باید باشد را وصل کنید. توجه داشته باشید که قبلا باید آن را بر روی گوشی خود نصب کرده باشید. وقتی تمام اینها آماده شد می توانید به چت بازی در تلگرام بروید و دستورالعمل های ربات را دنبال کنید.

آموزش بازی Grasshopper Farm

سالن مراسم (Event Hall) بازی

جایی است که می توان در آن اطلاعاتی راجع به اینکه آیا فلان رویداد خاص هنوز ادامه دارد یا نه و در این صورت جزئیات، جوایز و مراحلی که باید برای آن رویداد خاص انجام شود را یافت. در این صفحه یا منو می توانید لینکی به مقاله ی آن رویداد خاص را ببینید و کلید های میانبری هم هستند تا گزینه های پیش روی شما در ربات را مشخص کنند.

ورود روزانه (Daily Login)

منوی ورود روزانه جایی است که می توانید برای دریافت جوایز روزانه ی خود بروید. ورود روزانه پس از واریز مبلغ 100 دلار یا دریافت 100 قدرت رزمی در بازی باز می شود. پس از رسیدن به هر یک از این نقاط عطف کاربران می توانند به این منو مراجعه کنند تا یک پاداش روزانه دریافت کنند. حتما هر روز به آنجا سر بزنید زیرا جوایز بزرگی برای کسانی که ورود مداوم روزانه دارند در نظر گرفته شده است.

فعالیت های روزانه هم در اینجا نشان داده می شود. این قسمت برای همه ی کاربران قابل دسترسی است و پاداش های بازی مانند Helpers، HOPS و Nugs برای تکمیل وظایف تصادفی بازی مانند Boss Attacks، Quests، ارتقای توکن و غیره را ارائه می کند.

حکمرانی بازی Grasshopper Farm

تالار حکمرانی، میزبان شهردار، تاریخچه و تابلوی امتیازات جهانی شماست. دفتر شهردار تمام مسائل مدیریتی مزرعه ی شما را در خورد متمرکز کرده است. اگر شهردار ندارید می توانید با پرداخت 200 HOPS یکی را انتخاب کنید. در ابتدای کار این مسئولیت بر عهده ی بنیانگذار بازی است اما او همیشه آنجا نمی ماند و تا وقتی هست از فرصت حضور او استفاده کنید. وقتی دارای شهردار شدید، شهردار می تواند ارتقا یابد و فرصت های موفقیت مزرعه ی شما، قدرت رزمی، زمان کوئست، زمان ارتقا، شانس ساخت بحرانی، شانس منابع مخصوص، دفاع پایه ای، زمان سفر و غارت مزرعه را ارتقا دهد.

منوی هیستوری لیست کوتاهی از اقدامات اخیر را نشان می دهد.

تابلوی امتیازات مجموعه ای از تیم ها و جوخه هایی را نشان می دهد که در چندین زمینه در صدر هستند.

منوی ساخت و ساز (Construction)

مرکز ساخت و ساز مکانی مناسب برای خرید و ارتقای ساختمان های مزرعه است. در حال حاضر بازیکنان می توانند مزارع اضافی، معادن، کارخانه های چوب، معادن ناگی، آشپزخانه، محل دفن زباله و آهنگری بسازند. مزرعه، معدن، کارخانه ی الوار چوب و معدن ناگی همگی برای افزایش ظرفیت ذخیره سازی و مقاومت و محافظت در طول حمله به پایگاه ضروری هستند. ارتقا یا خرید بیشتر این ساختمان ها این ظرفیت ها را بالا می برد و از سوی دیگر شانس شما را در یافتن منابع ویژه در هر ساعت را افزایش می دهند.

Blacksmith برای ساخت و ارتقای سلاح های متعلق به بازیکنان کاربرد دارد. افزایش سطح Blacksmith زمان ها را کاهش می دهد و سلاح های قدرتمند دیگری را باز می کند. داشتن چندین آهنگر به شما این امکان را می دهد که چند سلاح را به طور همزمان ارتقا دهید.

کپی لینک
نظرت رو اینجا برامون کامنت بزار

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
Algorand یا الگوراند چیست؟

Algorand برای بهبود بخشیدن به سرعت تراکنش ها و همچنین کارایی سیستم بلاکچین …

از مخالفت با استخراج ارز دیجیتال تا احداث شهرک رمز ارز در فریدن

به گزارش مهران بیت وبه نقل از خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان سید حسن قاضی عسکر معاون هماهنگی …

سفارش oco در صرافی ها به چه معناست؟

یکی از روش‌های کاربردی در ترید رمزارزها، به خصوص برای زمان‌هایی که قصد دارید سفارشی را به صورت شرطی …

NFT چیست و چرا بعضی از آنها میلیونها دلار می ارزد؟

کلویی چشم پهلو دختر جوانی بود که عکس دوران کودکی اش با حالت خاصی که انگار …

روش های به دست آوردن بیت کوین رایگان

برای دریافت بیت کوین رایگان سایت های زیادی وجود دارد که برای عضویت و کلیک روی تبلیغات به شما بیت کوین …

ریسک ها ومنافع سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال

اولین بار که واژه ارز دیجیتال را شنیدم خاطرات شرکت های پانزی و هرمی در ذهنم تداعی شد …