مهران بیت
سوارو ارز سوارو

قیمت ارز سوارو (SWRV)

نرخ تومانی خرید
0
نرخ تومانی فروش
0
تومان
0%
$
0
سوارو سوارو
SWRV
وب سایت:
Website
توییتر:
Twitter
وایت پیپر:
Whitepaper
تلگرام:
Telegram
گیت هاب:
Github
دیسکورد:
Discord
محاسبه قیمت
خرید فروش
SWRV > سوارو
سوارو میگیرید
IRTM تومان
تومان میدهید
خرید بیت کوین

سوارو چیست؟

ارز دیجیتال سوارو (Swerve) با نماد اختصاری SWRV، یکی از توکن های استاندارد بر پایه اتریوم است. این نوع توکن قسمت بسیار بزرگی از بلاکچین های معروفی شده را تشکیل می دهد و علت آن نیز توانایی و قابلیت های بلاکچین اتریوم و حمایت قوی این سیستم از ارزهای دیگر است. اتریوم در واقع یک توکن نسل دوم است و بسیاری از ویژگی های آن در بلاک چین های دیگر وجود ندارد.

سوارو در حال حاضر 9 میلیون سکه در گردش بازار دارد و طبق گفته سازنده آن، تعداد کل سکه ها به 33 میلیون سکه خواهد رسید. قیمت فعلی توکن 0.4 دلار است و در رتبه 812 قرار دارد.

ارز دیجیتال سوارو (Swerve) SWRV چیست؟

هدف از ایجاد پروژه Swerve چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

Swerve در واقع یکی از فورک های Curve token است و به همین ترتیب هدف اصلی این پروژه توقف سکه ها و ادغام منابع آنها است. ارزهای رمزپایه اولین استخراج را با مجموعه ای از Dai (DAI) ، USD (USDC) ، Tether (USDT) و TrueUSD (TUSD) راه اندازی کرده است. 

در ماه دسامبر، مدیریت پروژه گزارش داد که ارزش کل استخر تقریباً به 1 میلیارد رسیده است. Swerve به عنوان پروژه غیرمتمرکز علاوه بر پاداش دادن به تأمین کنندگان نقدینگی، از ERC-20 تولید شده توسط اتریوم برای مدیریت SWRV نیز استفاده می کند.

خصوصیات ارز دیجیتال SWRV چیست؟

تمامی معاملاتی که در این ارز دیجیتال انجام می شود، با پرداخت 0.03 درصد هزینه انجام می شود که نیمی از این هزینه به تامین کنندگان نقدینگی تعلق می گیرد و نیم دیگر آن به عنوان هزینه به خزانه Swerve ارسال می شود. سقف این هزینه ها در حدود 200 هزار دلار است.

در اکتبر 2020 ، کاربران این ارزهای رمزپایه با سیستم دولتی رأی دادند که بودجه را برای ساخت سیستم عامل مالی غیرمتمرکز (SRM) بپذیرند. در سال 2020، مدیر سرمایه پروژه، جان دیر، اظهار داشت که الویت اول این پروژه، افزایش بستر این پروژه است و هدف از افزایش بستر، ایجاد انگیزه ای برای سرمایه گذاری در SWRV است. 

خصوصیات ارز دیجیتال SWRV چیست؟

ارز دیجیتال SWRV، جزو ارزهای جدیدی بوده که در حال حاضر از تیم پشتیبانی بسیار قوی استفاده می کند. این نوع ارز نیز همانند دیگر ارزهای دیجیتال بر پایه ارز دیجیتال اتریوم پایه گذاری شده است که در حال حاضر پیش بینی قیمت آن نیاز به زمان بیشتری دارد.

البته با تمام این تفاسیر رشد این ارز دیجیتال، کاملا وابسته به رشد ارز دیجیتال اتریوم است. از آنجایی که رشد ارز دیجیتال اتریوم بسیار بالاست، بنابراین رشد ارز دیجیتال SWRV در آینده نیز بالا خواهد بود.