مهران بیت
ای بی بی سی کوین ارز ای بی بی سی کوین

قیمت ارز ای بی بی سی کوین (ABBC)

نرخ تومانی خرید
1,906
نرخ تومانی فروش
1,890
تومان
0.01%
$
0.03182
ای بی بی سی کوین ای بی بی سی کوین
ABBC
وب سایت:
Website
توییتر:
Twitter
تلگرام:
Telegram
وایت پیپر:
Whitepaper
گیت هاب:
Github
محاسبه قیمت
خرید فروش
ABBC > ای بی بی سی کوین
ای بی بی سی کوین میگیرید
IRTM تومان
تومان میدهید
خرید بیت کوین

ای بی بی سی کوین چیست؟

ای بی بی سی کوین ABBC Coin (ABBC) که در گذشته با نام Alibabacoin شناخته می شد، یک ارز رمزنگاری شده است که در پلتفرم بلاک چین منبع باز ساخته شده توسط بنیاد Alibabacoin ساخته شده و ABBC Blockchain نامیده می شود.

ABBC Blockchain با هدف توسعه بیشتر بخش ارزهای رمزپایه ایجاد شد. و یک اکوسیستم منحصر به فرد در بسیاری از زمینه ها مانند آموزش، خرید الکترونیکی، پرداخت الکترونیکی برای همه با استفاده از این سیستم عامل ایجاد می کند. هدف بنیاد Alibabacoin این است که به مشتریان خود رویکردی نوآورانه، ایمن و ساده در بازار ارزهای رمزپایه ارائه دهد و از طریق این پلت فرم جدید، به مردم اطمینان داده می شود که اطلاعات شخصی آنها هنگام شرکت در اکوسیستم شرکت محرمانه است. استفاده از کیف پول ABBC Coin قابلیت انعطاف پذیری در تجارت محصولات در آن اکوسیستم را به مردم می دهد.

ارز ای بی بی سی کوین نشان Utilily Token در شبکه Blockchian پروژه ای بی بی سی است. این پروژه در یک بستر مجزا بلاکچین اجرا می شود. ABBC Token در Mainnet پروژه در حال اجرا است و سکه اصلی این پلتفرم است.

چه چیزی پروژه سکه ABBC را متفاوت می کند؟

ای بی بی سی کوین نه تنها راه حل های پرداخت را برای کاربران هنگام خرید آنلاین به ارمغان می آورد، بلکه بزرگترین تفاوتی که پروژه ABBC به ارمغان می آورد نیز احتمالاً ویژگی “تشخیص چهره هنگام پرداخت” است. این یک ویژگی منحصر به فرد است که ABBC با ترکیبی از فناوری Blockchain و هوش مصنوعی (AI) در حال اجرای آن است. ABBC با شناسایی چهره پرداخت را راحت تر و ایمن تر می کند. از آنجا، این ویژگی را برای کیف پول الکترونیکی سکه ABBC و سایر معاملات مالی ادغام می کند.

ارز دیجیتال ای بی بی سی کوین ABBC Coin چیست؟

ویژگی های ارز دیجیتال ABBC

برجسته ترین سکه ای بی بی سی دارای یک اکوسیستم با انواع مختلفی از محصولات در زمینه های مختلف، از جمله چند محصول برجسته در زیر است:

  • مرکز خرید: این مرکز خرید برای همه در نظر گرفته شده است. همانطور که توسط ای بی بی سی شرح داده شده است، این مرکز خرید تمام سیستم عامل های تجارت الکترونیکی پیشرو را در مرکز خرید ادغام می کند و روش های پرداخت را برای سکه ای بی بی سی اعمال می کند.
  • تشخیص چهره: کاربران را قادر می سازد از طریق یک لایه محافظت از تشخیص چهره پرداخت و خرید کنند.
  • کیف پول Aladin: طبق اطلاعات منتشر شده توسط تیم توسعه دهنده، این کیف پول است که امکان ذخیره سازی انواع ارزهای رمزپایه مانند Bitcoin، Ethereum، Litecoin، Dash، EOS و ABBC Coin را فراهم می کند. کاربران می توانند با استفاده از این کیف پول پرداخت های خرید و معاملات را به صورت ایمن و ایمن انجام دهند.
  • تحصیلات: سکه ABBC یک پلت فرم نوآوری الکترونیکی خواهد بود که شامل بسیاری از موضوعات از جمله امور مالی، تجارت، بورس اوراق بهادار، ارزهای رمزنگاری شده، تجزیه و تحلیل مالی و مدیریت دارایی است. مأموریت سکه ABBC ارائه راهنمایی و آموزش مورد نیاز برای کسب دانش مالی است.

نتیجه گیری

هنگام یادآوری هدف ای بی بی سی کوین، این ارز دیجیتال عمدتا برای پرداخت در مرکز خرید استفاده می شود. از لحاظ تئوری، هرچه افراد بیشتری در آن بازار درگیر خرید باشند، تقاضای خرید ارز های ای بی بی سی بیشتر است. در همین زمان، تقاضا برای بازرگانان افزایش یافته است.