مهران بیت

معرفی بازی Big Time

بیگ تایم یک بازی رایگان است که در آن می توانید به کسب درآمد بپردازید. این بازی از نوع …

مهدی محمدی
یازی های بلاکچینی
۲۹ آذر , ۱۴۰۰
1469 بازدید
big-time

بیگ تایم یک بازی رایگان است که در آن می توانید به کسب درآمد بپردازید. این بازی از نوع بازی های RPG و مشارکتی است که در آن می توانید با 6 نفر همراه شده و در زمان سفر کنید و هیولاها و رئیس ها را بکشید و از سد سیاه چاله ها بگذرید و شانس خود را برای بدست آوردن NFTهای تزئینی زیبا امتحان کنید. سپس می توانید این NFTهای تزئینی را در ازای پول معمولی یا فیات یا رمزارزهایی مثل بیت کوین یا اتریوم یا هر رمزارز دلخواه دیگری در بازار بیگ تایم به فروش برسانید.

این بازی محصول اصلی شرکت سازنده ی آن است و به صورت یک ماجراجویی در زمان و فضا طراحی شده است. در داستان این بازی نقطه ی شروع بازی در پایان زمان و در مدرسه ای است که توسط آلبرت انیشتین اداره می شود. هر بازیکن سوار بر ماشین زمان اختصاصی خود قرار می گیرد و سعی خواهد کرد آیتم های افسانه ای را از نبردهای شگفت انگیز تاریخی جمع آوری کند. در طول مسیر با برخی از مشهورترین و بدنام ترین چهره های تاریخ مواجه خواهید شد که البته ممکن است کمی متفاوت از نقش تاریخی خود ظاهر شوند.

ماموریت شما در این بازی کشف یک تهدید مرموز است که در حال خراب کردن دیوارهای زمان و فروپاشی تاریخ است. یک ماجراجویی نامحدود در انتظار شما خواهد بود.

خیلی هم عجله نکنید

گرچه آغاز این پروژه در ابتدای سال 2020 شروع شده است اما در حال حاضر در مرحله ی آلفای خود قرار دارد. طبق برنامه زمان بندی دسترسی های اولیه و آزمایشی آن در ابتدای سال 2022 ارائه خواهد شد و آغاز رسمی و شروع به کار این بازی در ژوئن 2022 خواهد بود.

درباره ی شرکت سازنده

استودیوهای بیگ تایم (Big Time Studios) شرکت سازنده ی بازی بیگ تایم است که در لس آنجلس مستقر است و مدیرعامل آن Ari Meilich نام دارد که قبلا مدیرعامل شرکت معروف دسنترالند بود. وی با همکاری Thor Alexander که یک طراح بازی است این پروژه را شروع کرده است.

این شرکت توانست در ابتدای کار مبلغ 21 میلیون دلار سرمایه را از شرکت های بزرگ سرمایه گذاری جذب کند و در دیسکورد خود اعلام کرده است که فعلا نیازی به سرمایه ی جدید ندارد. تیم سازنده ی بازی بیگ تایم سابقه ی کاری در شرکت های بزرگ رایوت گیمز، اپیک گیمز، الکترونیک آرتز، بلیزارد انترتینمنت و دسنترالند را دارند.

اینفوگرافی

NFTهای بازی

در این بازی شما می توانید آیتم های با ارزشی در حین بازی به دست بیاورید یا پیدا کنید مثل زمانی که یک رییس را در یک سیاهچاله می کشید اما قرار نیست توکن ارز دیجیتالی فعلا راه اندازی شود. میلیچ مدیر عامل استودیو بیگ تایم گفته است که قصد نداریم ارز دیجیتالی راه اندازی کنیم. همچنین این شرکت بر روی NFTهایی که باعث برنده شدن می شوند کار نخواهد کرد و اجازه نمی دهد بازیکنان برای برنده شدن پول پرداخت کنند بلکه فقط اقلامی که برای زیبایی کاربرد دارند را به صورت NFT ارائه خواهد کرد. وی گفته دوست ندارد پولدار بودن باعث قدرت بیشتر و پیروزی در بازی شود و اقتصاد بسیاری از بازی ها هم بر همین NFTهای زینتی استوار است.

همچنین مدیرعامل بیگ تایم گفته است که فناوری این NFTها بر بستر اتریوم خواهد بود که هم قراردادهای هوشمند قابل برنامه ریزی، هم امنیت خوب و هم پذیرش بالایی در جامعه دارد. اما سوابق آیتم های ایجاد یا خریداری شده قرار نیست بلافاصله و به صورت خودکار در بلاک چین اتریوم ذخیره شود بلکه تصمیم دارند آنها را در پایگاه داده ی خود ذخیره کنند تا هزینه ها پایین نگه داشته شوند و کاربر متحمل هزینه های سنگین کارمزد شبکه ی اتریوم نشود. این NFTها تا زمانی که درون بازی استفاده یا دست به دست شوند مشمول هیچ کارمزدی نخواهند شد مگر این که کاربر آنها را از بازی خارج کند و در بازارهای دیگر به فروش برساند. در این صورت نقل و انتقالات بر روی بلاکچین اتریوم منتقل شده و کارمزدها بر اساس کارمزدهای شبکه ی اتریوم محاسبه خواهند شد.

برای نگهداری آیتم ها و NFTها در خارج از شبکه، این شرکت سیستم جدیدی را ابداع و ثبت جهانی کرده است. یک خزانه (vault ) خارج از زنجیره و یک پایگاه داده ی خصوصی  که هم NFTها و هم آیتم های معمولی را می توان در آن ذخیره کرد. کاربران می توانند هر زمان که بخواهند دارایی های خود را از این خزانه خارج کرده و بر روی شبکه ی اتریوم منتقل کنند.

کپی لینک
نظرت رو اینجا برامون کامنت بزار

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
تابع هش وهشینگ چیست؟

هش کردن یا هشینگ به فرآیندی گفته می‌شود که در آن یک عملگر ریاضی به نام …

NFT farming چیست و چطور کار می کند؟

کشت NFT جاییست که صنعت دیفای و NFTها به هم می رسند. یک مفهوم نوظهور …

آیا در بازار رقابتی اتریوم موفق شده است از بیت کوین پیشی بگیرد؟

نایجل گرین مدیرعامل شرکت deVere اعلام کرد :” صعود اتریوم به سمت قله‌ی ارزهای دیجیتال …

در آستانه زمستان چین به دنبال کشف ماینرهای رمزنگاری غیر مجاز

کشورچین اخیراً تمام تلاش خود را جمع کرده تا با ماینرهای رمز ارزها مبارزه کند و همچنین …

اولین گام‌های السالوادور برای استخراج بیت کوین از آتشفشان

در ویدیوئی منتشر شده از سوی نایب باکله رئیس جمهور السالوادور که امروزه به دلیل همگامی …

چرا فکر می‌کنید سرمایه گذاری در رمزنگاری خوب است؟

در جهان کنونی که پذیرش ارزهای رمزنگاری شده رو به افزایش است، بسیاری از مردم …