مهران بیت

چه عجیب، که Gemini هم‌اکنون از Dogecoin پشتیبانی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند!!

ما خوشحالیم که به همگان اعلام کنیم جالب‌ترین و دوستانه‌ترین رمزنگاری در جهان معاملات …

زهرا موسی
اخبار ارزدیجیتال
۲۷ تیر , ۱۴۰۰
1488 بازدید

ما خوشحالیم که به همگان اعلام کنیم جالب‌ترین و دوستانه‌ترین رمزنگاری در جهان معاملاتDOGE ، اکنون در دسترس است.

تجارت با DOGE در برنامه‌های APIو  Active Trader for و FIX با دلار آمریکا امکان پذیر است و در برنامه‌های سیستم عامل تلفن همراه یا وب با انواع دلارهای GB ، GBP ، EUR ، CAD ، AUD ، HKD و SGD در دسترس است. دُج اکنون بیش از 40 مدل ارز رمزنگاری برای تجارت و 11 نوع رمز دیگر برای ذخیره‌سازی به شما ارائه می دهد. Doge coin ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌یعنی دارایی و پول مردم، در طول تاریخ چند هزار ساله‌ی سیستم پول، اعم از پول‌های کاغذی یا سکه‌هایی ساخته شده با فلزات گران‌بها ماهیت ارزش آن‌ها همان چیزی بود که مردم به آن وابسته و معتقد بودند.

Doge coin ‌ به همان اندازه که یک ارز دیجیتالی است به بیان دیگر نگرشی جدید به فلسفه پول است. دُج کوین یک فرضیه برای دموکراتیک شدن سیستم پولی در جهان است و اعتراضی پیشرفته به این واقعیت که ارزش پول‌های مختلف در سرتاسر دنیا توسط عده‌ای ساخته شده که به شکل نامتناسبی به نفع همان عده معدود است. هیچ جایگاهی به جز Stop Game‌ این موضوع جالب را در مورد دُج کوین جذب نکرده است. دیده شده که چگونه یک سرمایه‌گذار می‌تواند پیچیده‌ترین نوع سرمایه‌گذاری‌ها را در حوزه ارز انجام دهد. ما معتقدیم که وقتی سرمایه‌گذاران به Game Stopped علاقه‌مند شدند و جذابیت ارزهای رمزنگاری و Doge coin افزایش پیدا کرد این امر یک اتفاق نیست!

از آن‌جا که هیچ شخص، سازمان یا مرجعی درباره ارزش  ارزهای رمزنگاری شده تصمیم نمی‌گیرد و ارزش آن تنها با توجه به میزان عرضه و تقاضای مردم تعیین می‌شود. مهمترین مزیت سرمایه‌گذاری در حوزه دُج کوین شفاف بودن، قابل پیش بینی و ضد تورم بودن آن است.

پروتکل حفاظتی  DOGE ‌هر ساله مبلغی معادل با 5 میلیارد دلار برای امنیت آن صادر می‌کند. گذشت زمان نشان داده است که، سالانه این دستور 5 میلیارد دلاری درصد بسیار کمتری از عرضه پولDoge coin  است. به این معنی که نرخ رشد عرضه پول دُج کوین در واقع در حال کاهش بوده است. این امر در حال حاضر بی‌شباهت به چگونگی عملکرد عرضه پول اتر نیست. اخیراً، تقاضای  DOGE از عرضه آن پیشی گرفته است. در نتیجه، قیمت آن در شرایط فعلی بسیار چشمگیر است. بسیاری از کاربران با عضویت درDoge coin  امروزه بر روی سرمایه‌گذاری روی آن متمرکز شده‌اند و جالب‌ترین قسمت این داستان لبخند رضایت آن‌ها در حین انجام این کار است.

کپی لینک
نظرت رو اینجا برامون کامنت بزار

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
در پی گسترش کاربردهای ارزهای دیجیتال،‌ ماینرهای کریپتو هم به دنبال افزایش فعالیت خود هستند.

شمار کسب و کارهایی که ارزهای دیجیتال را به عنوان یک روش پرداخت قانونی می پذیرند، همچنان …

هرم آنچین | بررسی سه لایه ی مختلف دیتا (بخش سوم)

در این بخش بالاترین لایه ی داده های هرم آنچین مورد بررسی قرار می گیرند که می توانند به سیگنال های خرید و فروش منجر شوند …

نگرانی  اروپا در زمینه حریم خصوصی در کریپتوکارنسی

طبق پاسخ به دست آمده از نظرسنجی بانک مرکزی اروپا که اهمیت حریم خصوصی در هر نوآوری پولی در آینده …

اتر به یک قدمی ۲,۸۰۰ دلار رسید؛ حرکت بعدی چیست؟

روز گذشته قیمت اتر در بالاترین سطح به ۲,۷۷۱ دلار رسید. ارز شماره ۲ بازار تاکنون راه رسیدن به اوج …

نکاتی که یک تریدر باید بداند!

حتما به گوشتان رسیده که دانش آموزان کنکوری بعد از آزمون هایی که درموسسات می دهند سریع …

معرفی mobox| اول کسب درآمد، سپس بازی

عموم شرکت های سازنده ی بازی سال ها به ساخت و عرضه ی بازی مشغول بودند …