مهران بیت

در سال 2021 از کدام صرافی‌ها می‌توان ارز رمزنگاری شده با پشتوانه طلا خرید؟

رزهای رمزنگاری با پشتوانه طلا نوعی استیبل کوین هستند که در حقیقت ارزش خود را از طلا دریافت می‌کنند …

زهرا موسی
مقالات
۳۱ شهریور , ۱۴۰۰
1218 بازدید

ارزهای رمزنگاری با پشتوانه طلا نوعی استیبل کوین هستند که در حقیقت ارزش خود را از طلا دریافت می‌کنند. با توجه به محبوبیت روزافزون سکه‌های دیجیتال، امروزه سرمایه‌گذاران ثروتمند در پی این هستند که ارزهای رمزنگاری با پشتوانه طلا را از صرافی‌های معتبر خریداری کنند. در این‌جا قصد داریم تا چند صرافی بزرگ که حداقل یک استیبل کوین با پشتوانه طلا برای فروش عرضه می‌کنند را به شما معرفی کنیم.

*صرافی بزرگ سی‌بی‌ایکس(CBX)

این صرافی ثروتمند کار خود را از سال 2018 در امارات متحده عربی شروع کرد. هزینه‌های استفاده از خدمات صرافی سی‌بی‌ایکس(CBX) با سایر صرافی‌های این عرصه برابر است. تنها یک تخفیف 0.10 برای تولیدکنندگان ارز‌های رمزپایه وجود دارد وخدمات این صرافی بیشتر مختص به سرمایه‌گذارانی است که نمی‌خواهند معاملات خود را در دفترچه سفارشات معمول ثبت و انجام دهند. شاید به نوعی دیگر بتوان گفت این صرافی تنها یک رمزنگاری با پشتوانه طلا نیست بلکه خودش ارزهای رمزنگاری آروس گلد(AurusGold)را هم ارائه می‌دهد.

*صرافی بلاک‌چین دات‌کام(Blockchain.com)

این صرافی از سال 2013 تا اکنون مشغول به فعالیت است و گفته می‌شود اکنون سرمایه بیش از 68 میلیون کیف پول را به خود جلب کرده است. مبادلات در صرافی بلاک‌چین دات‌کام توسط بنیانگذار آن پیتر اسمیت رهبری می‌شود. هزینه‌هایی که این صرافی از کاربرانش دریافت می‌کند شامل هزینه سازنده 0.20، و هزینه برداشت 0.40، است که البته این ارقام کمی بیشتر از میانگین معمول آن است. صرافی بلاک‌چین دات‌کام(Blockchain.com) را نیز نمی‌توان یک رمزنگاری با پشتوانه طلا دانست زیرا خودش ارز طلایی DGLDرا ارائه می‌کند.

* صرافی کوینزبیت(Coinsbit)

این صرافی نوعی صرافی برای رمزنگاری با پشتوانه طلا در استونی است. صرافی‌های ارزهای رمزنگاری شده در این کشور سعی دارند تا در معاملات خود را به عنوان یکی از صرافی‌های کشورهای اروپایی معرفی کنند که این امر به آن‌ها اجازه می‌دهد تا مجوزهای مبادلات مشابه سیستم نیویورک را درخواست کنند. هزینه‌های معاملات در صرافی  کوینزبیت(Coinsbit)  در رده متوسط هزینه قرار می‌گیرد و گفته می‌شود که این پلتفرم در ارائه سکه‌های اصلی تخصص دارد، که شامل سکه‌های رمزنگاری با پشتوانه طلا  خارج از سنگاپور است.

در سال 2021 از کدام صرافی‌ها می‌توان ارز رمزنگاری شده با پشتوانه طلا خرید؟/صرافی بیت‌فینیکس(Bitfinex)

*صرافی بیت‌فینیکس(Bitfinex)

این صرافی به عنوان یکی از بسترها برای معامله‌گران خبره مبادلات رمزنگاری شناخته می‌شود که در نتیجه باعث شده حجم زیادی از معاملات و شهرت بالایی را کسب کند. کارمزدهای در معاملات با بورس در آن شامل 0.20٪ به عنوان حق برداشت و 0.10٪ برای سازندگان است. صرافی بیت‌فینیکس(Bitfinex) استیبل کوین رمزنگاری با پشتوانه طلا را هم ارائه می‌دهد.

*صرافی گلدایکس‌چنج(GoldExchange)

این صرافی بستری 20 ساله برای خرید ، فروش و تجارت رمزنگاری با پشتوانه طلا را دارد. همچنین به عنوان بزرگترین پلتفرم کاملاً ناشناس عمل کرده، بنابراین هر کاربری می‌تواند به راحتی گلدکوین رمزنگاری با پشتوانه طلا خود را خریداری کند.

*صرافی بیت کوین هیت(HitBTC)

این صرافی نیز برای معامله‌گران باتجربه و علاقه‌مند به سرمایه گذاری در آلت کوین‌ها طراحی شده است. در صرافی بیت کوین هیت(HitBTC) نقدینگی بالایی ارائه شده و کاربران این امکان را دارند تا حساب خود را تأیید کنند اما به صورت ناشناس نمی‌توانند معامله‌ای را ثبت کنند. این صرافی هم رمزنگاری با پشتوانه طلا را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

منبع: coingape

کپی لینک
نظرت رو اینجا برامون کامنت بزار

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
بانک کام دایرکت (Comdirect) آلمان ارائه دهنده ETP های رمزنگاری شده به مشتریان

بانک آلمانی Comdirect با حدود سه میلیون مشتری، در حال حاضر 11 محصول مبادله شده با ارزهای رمزنگاری شده …

منظور از اثبات کار (PoW) چیست؟

برای آنان که کم یا زیاد در مورد بلاکچین، رمزارزها، متاورس یا مورد مشابه دیگری مطالعه  می کنند …

هرم آنچین | بررسی سه لایه ی مختلف دیتا (بخش سوم)

در این بخش بالاترین لایه ی داده های هرم آنچین مورد بررسی قرار می گیرند که می توانند به سیگنال های خرید و فروش منجر شوند …

متاورس از راه رسیده است، اما این متاورس چیست؟

وقتی پسر کتی هاکل می خواست برای نهمین سالگرد تولدش جشنی ترتیب دهد، هیچ …

دوج‌ کوین از ۰.۶ دلار عبور کرد؛ حرکت بعدی چیست؟

پس از رکورد زنی مداوم دوج کوین، به نظر می‌رسد صعود این ارزدیجیتال توقف ناپذیر است. این ارزدیجیتال که …

کارکرد کیف پول لجر نانو ایکس(به انگلیسی Ledger Nano X) برای ذخیره سازی ارزهای دیجیتال

شرکت لجر، سخت افزار لجر نانو ایکس را برای افرادی طراحی کرده که به شکل حرفه‌ای در زمینه رمز ارز …