مهران بیت

معرفی نئون دیستریکت (Neon District)

از زمان موفقیت Axie Infinity، بازی‌های مبتنی بر NFT بیشتر و بیشتر شده اند. بیشتر بازی ها …

مهدی محمدی
یازی های بلاکچینی
۰۵ دی , ۱۴۰۰
1475 بازدید

از زمان موفقیت Axie Infinity، بازی‌های مبتنی بر NFT بیشتر و بیشتر شده اند. بیشتر بازی ها از مرحله ی ایجاد یک پایگاه هواداران کوچک و اختصاصی گذشته اند و اکنون برای بازی کردن به خریدهای سنگین NFT یا کریپتو نیاز دارند. اگر شما هم جزو کسانی هستید که ترجیح می دهید قبل از خرج کردن پول واقعی، بازی را امتحان کنید، Neon District گزینه ی مناسبی است.

Neon District یک بازی نقش آفرینی سایبرپانک رایگان است که دارای NFT های کلکسیونی روی شبکه های اتریوم و ماتیک (پالیگان) است. در این بازی بازیکنان به جمع آوری شخصیت ها و تجهیزات می پردازند، تیم های کاملا مجهز می سازند و آنها را ارتقا می دهند و با تیم های خود در برابر سایر بازیکنان از طریق ماموریتهای چند نفره ی رقابتی پیتزا نئون یا در نبردهای نوبتی زنده مبارزه می کنند.

نئون پیتزا چیست؟

در نئون پیتزا، بازیکنان تیم های تحویل پیتزای خود را می فرستند تا نئون، جوس و پارت های بیشتری کسب کنند تا بتوانند جعبه ابزار بخرند و شخصیت ها، زره ها و سلاح ها را ارتقا بدهند. شما می توانید یک شهروند قانونمند بودن در منطقه نئون و تحویل پیتزا به شهروندان گرسنه را انتخاب کنید، یا می توانید از سیستم سوء استفاده کرده و در کمین سایر بازیکنان برای سرقت درآمدهای آنها بنشینید. یا هر دو را انجام دهید! مهم نیست که کدام را انتخاب می کنید، در عین حالی که به رتبه های بالای بدنامی در منطقه نئون صعود می کنید، نئون و نشان های زیادی هم کسب خواهید کرد.

اصول بازی Neon District

برای شروع بازی می توانید به پورتال Neon District بروید و یک حساب جدید ثبت کنید. برای شروع به بازیکنان جدید یک کاراکتر رایگان، 300 نئون و 5 جوس (عصاره) داده می شود که برای خرید 3 کاراکتر دیگر برای تشکیل اولین تیم کامل شما کافی است. همچنین می توانید روی Claim a Free Character در داشبورد خود کلیک کرده و درخواست یک کاراکتر رایگان کنید.

در این بازی 6 نوع شخصیت را می توان انتخاب کرد. Demon، Doc، Genius، Ghost، Heavy و Jack که توضیحات اولیه ی هرکدام در منوی انتخاب شخصیت وجود دارد. هنگامی که شخصیت رایگان خود را انتخاب کردید، می توانید برای خرید 3 شخصیت دیگر با 300 نئون خود به منو برگردید. این امکان وجود دارد  که نام، جنسیت و رنگ پوست هر شخصیت را تغییر دهید و آنها را با تجهیزات و سلاح هایی که به دست می اورید مجهز کنید تا قویتر و قدرتمندتر شوند.

بازی Neon District کاملاً رایگان است و برای شروع بازی در حالت نئون پیتزا نیازی به خرید هیچ وسیله ای از قبل ندارید. با این حال، اگر تصمیم گرفتید مقداری نئون بخرید و شخصیت های خود را تجهیز کنید، می توانید تمام تجهیزات و سلاح های متعلق به خود را در تب inventory مشاهده کنید.

بعد از جمع آوری کاراکترهای خود می توانید به منوی Battle رفته و به تشکیل تیم بپردازید.

neon district

تحویل پیتزا

بعد از تکمیل تیم خود می توانید آنها را برای رساندن پیتزا بفرستید تا کسب درآمد کنند و نئون به دست بیاورند. نئون ارز داخلی بازی Neon District است. نئون برای خرید جعبه ابزاری که در آن سلاح یا زره وجود دارد یا برای خرید عصاره و قطعاتی که برای ارتقای کاراکترها، زره ها و سلاح ها لازم است، به کار می رود.

کپی لینک
نظرت رو اینجا برامون کامنت بزار

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 دیدگاه در “ معرفی نئون دیستریکت (Neon District) ”

  • حسین

    ممنون از توضیحاتتون،چه جوری میشه این نئون هایی که کسب شده رو به اتریوم تبدیل کرد؟یا در کل راهکار دریافت رمز ارز از این بازی چه جوریه؟

    • مهدی محمدی

      سلام. باید بازی رو به کیف پول متامسک متصل کنید برای برداشت توکن

مطالب مرتبط
رالی آلت کوینهای متاورسی و بازیهای بلاکچینی همزمان با افت بیتکوین

بازی های بلاکچینی، سازندگان NFT و شرکتهای بزرگ به دنبال کسب فضایی در متاورس هستند …

کیف پول بیت کوینی آرموری | armory wallet  را می‌شناسید؟

جدا از رابط کاربری آسان و کاربر‌پسند، امن‌ترین وسیله برای مدیریت و حفاظت از  بیت کوین‌های شما کیف پول …

در چه مواردی صرافی‌ها مجاز به مسدود کردن وجوه رمزنگاری کاربران هستند؟

حتما برای افراد ماهر در حوزه رمزنگاری نیز پیش آمده است که وارد حساب خود شوند و متوجه شوند …

افزایش ۵۰۰ درصدی درآمد لجر از فروش کیف پول‌های ارز دیجیتال

بازار صعودی اوایل سال ۲۰۲۱ باعث شد تا کسب و کارهای مربوط به ارزهای دیجیتال شکوفا شود، لجر نیز شاهد افزایش درآمد …

معرفی Alien Worlds| بازی درآمدزای بلاکچینی رایگان

این روزها با گسترش معروفیت بازیها کافیست سه کلمه ی درآمدزای بلاکچینی رایگان را پشت سر هم ردیف …

اجرای نظرسنجی مابین سرمایه گذاران اروپایی و آسیایی برای محبوبیت رمزنگاری و بیت کوین یا اتریوم؟

موسسه فیدلیتی دیجیتال‌آستس(Fidelity Digital Assets) به عنوان ارائه دهنده خدمات مالی و دارایی …