مهران بیت

دیدگاه این‌تود‌بلاک در مورد بازار رمزنگاری این است که دچار افت 20 درصدی شده است

این‌تودبلاک(In to The Block) الگوریتمی است که با استفاده از ماهیت عمومی بلاک چین …

مهران خرمی
مقالات
۲۲ شهریور , ۱۴۰۰
1492 بازدید

این‌تودبلاک(In to The Block) الگوریتمی است که با استفاده از ماهیت عمومی بلاک چین، داده‌های کلیدی را استخراج کرده و امکان ورود عمیق‌تر به پیشرفت‌های صنعتی را ممکن می‌سازد. برطبق آمارهای ارائه شده از آن بازار رمزنگاری بیش‌تر از متوسط ​​20 درصد افت خواهد کرد. گزارشات حاکی از این است که در صبح روز هفتم سپتامبر، نگاه‌ها به بازار رمزنگاری در نمای ظاهری مثبت بوده است. خبرهای خوش حاوی این موارد بود که السالوادور به شکل رسمی قانون بیت کوین را به رسمیت شناخت و از آن به عنوان یک مناقصه قانونی استفاده می کند. کندل‌های قیمت قبل در جای خود ثابت مانده و به نظر می‌رسید باید با بیت کوین با قیمت 50 هزار دلار خداحافظی کرد، اما ناگهان در عرض چند ساعت، تمام معاملات بازار ارزهای دیجیتال به طور چشمگیرو فزاینده‌ای شروع به کار کردند.

در شرایطی که کاهش قیمت بیت کوین تا قبل از کرونا ویروس در بازه بین 53 هزار دلار تا 43 هزار دلار بود ، همچنین برای اتریوم این کاهش حدود 23 درصد یعنی از 3.9 هزار دلار تا 3.0 هزار دلار در بازار رقم خورد. طبق این امار جهش و بازیابی سریع قیمت برای بیت کوین 11 درصد و برای اتریوم 18 درصد بوده‌است. با در نظر گرفتن این جهش‌ها و بررسی آخرین داده‌های نوسانات قیمت حتی بعد از افت ارزها، قیمت اتریوم در عملکرد ماهانه از بیت کوین پیشی می‌گیرد و به افزایش 11.26 درصدی در ماه به جای حدود 5.48 می‌رسد. همگی این داده‌ها نشان از ناپایداری اتریوم نسبت به بیت کوین دارد.

بر اساس داده‌های این‌تودبلاک(In to The Block) علت کاهش قیمت چیست؟

برخلاف بسیاری از شایعات پس از قانونی کردن السالوادور در مورد سقوط قیمت بیت کوین، داده‌ها حاکی از ان است که بازار به شدت تحت تأثیر قرار گرفته است. بر اساس داده‌های این‌تودبلاک(In to The Block) ، بیش از 3 میلیارد دلار از ارزهای رمزنگاری در موقعیت‌هایی نقد شده‌اند. بیشترین سهم نقدینگی مربوط به بیت کوین با مبلغ1.42 میلیارد دلاربوده است، در دیگر نقدینگی‌ها به طور خاص در اتریوم  بالغ بر949 میلیون دلار و در ریپل  حدود 225 میلیون دلار بوده است. با این داده های این‌تودبلاک(In to The Block) ، می‌شود درک کرد که چطور از کاهش 16.5 میلیارد دلار به 11.75 میلیارد دلار برای بیت کوین دست یافته‌ایم.

داده‌های به دست آمده را می‌توان با ارزش بازار سکه مقایسه کرد و به این ترتیب، می‌توان نسبتی به دست آورد که فعالیت‌های آتی را نسبت به ارزش تمام سکه‌های در گردش در نظر  بگیرد. این نسبت همان سواپ‌های دائمی در حال افزایش سود به ارزش بازار بیت کوین است. در نمودارها شاهد آن هستیم که هرگاه جریان‌های خالص وجوه بیشتری را وارد می‌کنند خروج از مبادلات مثبت می‌شود و هرگاه جریان‌ها منفی می‌شوند وقتی است که حجم بیشتری از صرافی‌ها خارج می‌شود. به این معنی که تعداد کثیری از معامله‌گران و سرمایه‌گذاران حوزه دیجیتال از مزیت خرید بیت کوین و ارسال آن از صرافی متمرکز به آدرس کیف پول استفاده می‌کنند.

از دیدگاه بررسی تاریخی ، از ماه سپتامبر2021 به عنوان بدترین بازده برای بازارهای رمزنگاری شده یاد می‌شود. در این تجزیه و تحلیل داده‌ها متوجه خواهید شد که چگونه همگی این عوامل بر قیمت‌های بازارهای رمزنگاری تاثیرگذار است. همچنین معامله‌گران، باید در این حوزه با احتیاط کامل عمل کنند به این دلیل که سود مبالغ به رقم بیشتری خواهد رسید  اگر قیمت‌ها برای چند روز متوالی بدون هیچ اصلاح معنی‌داری به رشد خود ادامه دهند.

کپی لینک
نظرت رو اینجا برامون کامنت بزار

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
یکی دیگر از نوجوانان آمریکایی به سرقت ارز دیجیتال متهم شد

وزارت دادگستری آمریكا یك جوان 19 ساله را كه گفته می شود مرتكب دزدی ارزهای دیجیتال شده است …

معرفی mobox| اول کسب درآمد، سپس بازی

عموم شرکت های سازنده ی بازی سال ها به ساخت و عرضه ی بازی مشغول بودند …

کیف پول الکتروم چقدر خوب است؟

در نوامبر 2011 کیف پول الکتروم که یک کیف پول بیت کوینی با کاربرد آسان است به بازارهای جهانی عرضه …

5 بلاکچین برتر سال 2021 برای NFT ها

اتریوم اکوسیستم اصلی NFT و رهبر بلامنازع حوزه ی رمزنگاری در سال 2021 بود. بیش از …

کیف پول سخت افزاری کول والت | Cool Wallet را می‌شناسید؟

این کیف پول سخت افزاری توسط یک شرکت تایوانی در سال 2014 تاسیس شده است. کیف پول …

چگونه کیف پول ارز دیجیتال پیدا کنیم؟

برای ذخیره ارزهای دیجیتال روی موبایل و کامپیوتر شخصی به نرم افزار کیف پول نیاز دارید. اگر میخواهید …