مهران بیت

افزایش آدرس های ورودی استیبل کوین در صرافی ها

داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد که اخیراً تعداد آدرس‌های استیبل کوین ارسال شده …

مهدی محمدی
اخبار ارزدیجیتال
۲۲ آبان , ۱۴۰۰
1309 بازدید

مقدمه

داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد که اخیراً تعداد آدرس‌های استیبل کوین ارسال شده به صرافی‌ها افزایش یافته است که نشان‌دهنده افزایش عرضه به بیت‌کوین است.

آدرس‌های ورودی صرافی استیبل کوین‌ها اخیرا افزایش یافته است

همانطور که در یک پست CryptoQuant اشاره شد، تعداد آدرس‌های استیبل کوین که تراکنش‌های ورودی به صرافی‌ها را انجام می‌دهند، روز گذشته افزایش شدیدی داشته است. استیبل کوین‌ها توکن‌هایی هستند که ارزش آنها به یک ارز فیات مرتبط است. از آنجاییکه آن‌ها نسبتا پایدار هستند (همانطور که از نام آن‌ها پیداست)، سرمایه گذاران دوست دارند از آن‌ها برای خروج موقت از بازارهای بی ثبات مانند بیت کوین استفاده کنند.

«همه استیبل کوین‌ها: تعداد آدرس‌های ورودی همه صرافی‌ها» نشان‌دهنده‌ای است‌ که تعداد کل آدرس‌های توکن فیات را که سکه‌های خود را به کیف پول‌های صرافی ارسال می‌کنند، نشان می‌دهد. افزایش در ارزش متریک به این معنی است که عرضه استیبل کوین برای انتقال به سایر ارزهای دیجیتال افزایش می‌یابد. این می‌تواند نشان دهد که سرمایه گذاران معتقدند اکنون ممکن است یک ورود سودآور به بازارهای بی‌ثبات باشد، بنابراین آنها سکه‌های فیات خود را به بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال تبدیل می‌کنند. آن‌ها همچنین ممکن است به دنبال برداشت سکه‌ها به فیات باشند.

باتوجه به نمودارها متوجه می‌شویم که دیروز این اندیکاتور مقدار بسیار زیادی را نشان داده است یعنی بسیاری از سرمایه گذاران سکه‌های خود را در آن زمان به صرافی‌ها ارسال کرده‌اند. دلیل این روند می‌تواند اصلاح اخیر بیت کوین پس از ساخت ATH جدید خود باشد. سرمایه گذاران ممکن است نسبت به قیمت آتی سکه خوش‌بین باشند و متوجه شوند که این کاهش فرصت خوبی برای خرید است.

یکی از مواردی که باید به آن توجه داشت این است که کل عرضه استیبل کوین که به صرافی‌ها منتقل می‌شود به بیت کوین سرازیر نمی‌شود. درصدی از آن‌ها به آلت‌کوین‌ها می‌روند و یک درصد دیگر در فیات خارج می‌شوند یا در صرافی‌ها نگهداری می‌شوند. باوجود این، افزایش عرضه کل همچنان نشانه خوبی برای بیت کوین است و ممکن است به بازگشت سکه از اصلاح کمک کند. چنین جریان‌های ورودی پایدار می‌تواند صعودی باشد و کریپتو را به بالاترین سطح تاریخ (ATH) برساند.

قیمت بیت کوین

در زمان نگارش این مقاله، قیمت بیت کوین در حدود 63 هزار دلار شناور است که در هفت روز گذشته 4 درصد افزایش یافته است. طی ماه گذشته، ارزش این ارز دیجیتال 48 درصد افزایش یافته است.

نتیجه‌گیری

زمانیکه ارزش متریک افزایش پیدا کند، سرمایه گذاران باور دارند که فرصت مناسبی برای سودآوری از طریق تبدیل استیبل کوین‌های خود به بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال بی‌ثبات دارند.

کپی لینک
نظرت رو اینجا برامون کامنت بزار

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
استاد دانشگاه: در خرید و فروش نفت نمی‌توان از ارز دیجیتال استفاده کرد

استاد دانشگاه تربیت مدرس گفت: در حال حاضر حجم مراودات با این رمز ارزها بسیار کم است و …

سرویس درآمد داخلی ایالات متحده (IRS)  درحال ماموریت مخفی برای جنایتکاران در بازار رمزنگاری

سرویس درآمد داخلی ایالات متحده Internal Revenue Service (IRS)  درحال تلاش است تا مجرمانی …

کشف 32 دستگاه ماینر توسط مرزبانان هنگ درگز

به گزارش مهران بیت وبه نقل از فارس سرهنگ فرج قنبری اظهار کرد: در پی اخبار واصله …

بازی های مبتنی بر رمزنگاری(Crypto-Gaming)  در راه صعود به آینده

بازی های مبتنی بر رمزنگاری چیزی فراتر از این است که به افراد فرصت بدهد تا در حین بازی کردن پول …

الگوریتم اثبات پوشش Proof of Coverage

در مقالات مربوط به الگوریتم های اجماع بلاکچین که در سایت مهران بیت ارائه شده است، این مسئله …

کاهش استخراج  بیت کوین چهار بار متوالی 49٪  ماینینگ آن را راحت می‌کند

به دنبال بزرگترین  افت تاریخی در استخراج بیت کوین، این آخر هفته نیز بار دیگر شاهد یک افت دشوار استخراج …