مهران بیت

بازی Illuvium پدیده ی 2022 خواهد شد؟

یک بازی از نوع نقش آفرینی با NFTهای کلکسیونی، دارای مبارزه ی خودکار و بخش های رایگان …

مهدی محمدی
مقالات
۲۴ بهمن , ۱۴۰۰
1272 بازدید

یک بازی از نوع نقش آفرینی با NFTهای کلکسیونی، دارای مبارزه ی خودکار و بخش های رایگان دیگر چه می خواهد تا تبدیل به یک بازی موفق شود؟ یک تجربه ی نقش آفرینی در جهانی باز در فراجهان ها، جایی که هم استخراج می کنید، هم کشاورزی، هم با ایلوویال ها می جنگید و زمین های آنها را تسخیر می کنید.

در این بازی بعد از جمع آوری یک تیم می توانید در بخش جنگ خودکار مبارزه کنید و پیش از آن باید استراتژی تیم خود را برای شکست دادن حریفان بچینید. Illuvial ها دارای آمار، کلاس ها و ویژگی های منحصر به فردی هستند. هم افزایی تیم شما که باید بر اساس تطبیق نقاط قوت و ضعف آنها بنا شده باشد، می تواند به معنای یک پیروزی برای شما باشد.

بخش رایگان بازی Illuvium

شروع بازی در مناطق رده ی صفر رایگان است با تجربه ی کاملی از گیم پلی، پر از جزئیات، لذت بردن از بازی و باعث می شود تا با ساختار کل بازی Illuvium آشنا شوید. بعد از این تجربه ی تمام عیار اگر آن را دوست داشتید می توانید تصمیم بگیرید که وارد بخش های پولی شوید، شروع به جمع آوری NFT از مناطق سطح بالاتر کنید و در ماجراجویی های عمیق تر برای کشف اسرار بازی که باعث افزایش ارزش NFTهای شما می شود، شرکت کنید.

درآمدزایی

بازی برای کسب درآمد احتمالا هیجان انگیزترین بخش ماجرا باشد. بازیکنان می توانند از طریق شرکت در رقابت ها و تورنمنت ها یا شرکت در چالش های PVE (بازیکن در مقابل محیط  یا نرم افزار) پاداش هایی را در قالب ILV یا همان رمز ارز بازی دریافت کنند. Illuvidex هم بازارچه ی اختصاصی این بازی است که می توان با فروش اقلام بازی مثل خود Illuvial ها در این بازار به کسب درآمد بپردازید.

منظور از ایلوویال (Illuvial) ها چیست؟

ایلوویال ها جانورانی هستند با قدرتی خداگونه که سیاره را تسخیر کرده اند و از انرژی برای رشد خود استفاده می کنند. شما می توانید این جانوران را در تکه هایی از کریستال به نام Shard ها دستگیر و کنترل کنید و با استفاده از آنها قفل ابلیسک هایی  که جهان را بسته نگه داشته اند باز کنید. پیدا کردن برخی از ایلوویال ها آسان است اما بعضی دیگر بسیار نادر هستند. آنها با هم هم­افزایی می کنند و قدرت خود را افزایش می دهند پس باید آنهایی را پیدا کنید که شانس پیروزی شما را به حداکثر می رسانند.

امکانی به نام Fusion یا ترکیب در اختیار شماست تا چندین Illuvial از یک نوع را ترکیب کرده و یک هیولای قدرتمندتر با ویژگی های مختلف بسازید که گاهی هم متعلق به یک کلاس یا نوع کاملا متفاوت است. برخی از دسته های ایلوویال ها بسیار نادر هستند و کشف شکل ترکیبی آنها بسیار مشکل است که این مسئله به جذابیت بازی می افزاید.

کلاس های ایلوویال ها (Illuvial)

ایلوویال ها در یکی از 5 کلاس Fighter، Guardian، Rogue، Psion و Empath دسته بندی می شوند. مانند بسیاری از بازی های نقش آفرینی انتخاب هایی که در رابطه با کلاس ایلوویال های خود انجام می دهید، بر نتیجه ی

نبرد شما با ایلوویال های وحشی اثر می گذارد. تیمی را طراحی کنید که به طور ایده آل از نظر ویژگی ها هم افزایی داشته باشند که بتوانند به عنوان یک واحد جنگی به خوبی با هم کار کنند. فرم های Ascended به قدری قدرتمند هستند که گاهی اوقات ویژگی های دو کلاس را همزمان با هم در خود دارند مثل Slayer (Fighter + Rogue) یا حتی قویتر از آن یعنی Invoker (Psion + Psion).

چگونه شروع به بازی Illuvium کنیم؟

با شخصی سازی کاراکتر خود شروع کنید. سپس پهپاد چند شکلی فرمانبر خود را انتخاب کنید. هنگامی که آماده شدید می توانید برای کاوش در مناطق مختلف جهان و رازهایی که آن را در هم شکسته است، حرکت کنید. در حین ماجراجویی با ایلوویال هایی مواجه می شوید که می توانید با آنها مبارزه کنید. اگر آنها را تحت سلطه ی خود درآوردید، از شارد برای نگهداری آنها استفاده کنید تا آنها را برای همیشه مال خود کنید. شاردها دارای سطوح مختلف قدرت هستند و اگر از نوع ضعیف آنها استفاده کنید نمی توانید ایلوویال های قدرتمند را نگه دارید. اگر بازیکنی هستید که تازه شروع به بازی کرده اید این امکان را دارید که شاردهای رایگانی را استخراج کنید که البته فقط می توانند تعداد محدودی از ایلوویال های منتخب را در خود نگهداری کنند که قدرت کمتری نسبت به بقیه دارند. این باعث می شود تا شما به طور رایگان وارد بازی شوید و مکانیسم بازی را یاد بگیرید. مناطق زیادی وجود دارند که می توانید در آنها کاوش کنید اما اکثر آنها برای بازیکنان نسل اول غیرقابل دسترسی هستند. با گذشت زمان می توانید ابلیسک ها را باز کنید که امکان سفر به مناطق جدید را فراهم می کند و ایلوویال های جدیدی برای نبرد و جمع آوری می آیند.

 

کپی لینک
نظرت رو اینجا برامون کامنت بزار

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
آیا ارز فیات هم به پیچیدگی ارزهای رمزنگاری شده است؟

هر وقت صحبت از ارزهای رمزنگاری شده به میان می‌آید به طور معمول می‌گویند سیستم کارکرد …

ویژگی های کیف پول جکس لیبرتی

کیف پول جکس لیبرتی یک کیف ارز دیجیتال است که برای نگهداری و نقل و انتقال بیش از ۸۵ ارز دیجیتال …

شرکت اینترنتی “د ناین لیمیتد” همکاری خود را جهت تامین برق مصرفی استخراج بیت کوین با شرکت روسی اعلام کرد

در هفته اول آوریل، شرکت اینترنی د ناین لیمیتد ، اعلام کرد قصد دارد 2000 قطعه از آوالون‌ ماینر …

تفاوت بین یورو و دلار

تفاوت بین یورو ودلار؟ در این بحران اقتصادی فعلی و مداوم ، در مورد ارزش ارزهای مختلف جهانی …

چگونه در OpenSea می توانیم NFT بفروشیم؟

در مورد صرافی های مخصوص رمزارزها چه ایرانی و چه خارجی شاید پنج سال پیش کمتر کسی اطلاعاتی داشت …

سناتورهای ایالات متحده ارز دیجیتال می‌خرند؛ آمریکا آماده‌تر از همیشه برای ارزهای دیجیتال

گروهی از قانون‌گذاران ایالات متحده، سرمایه‌گذاری‌های خود در بیت کوین و دیگر …