مهران بیت

بازی Lightnite | شلیک کنید، بیتکوین بگیرید

یک بازی آنلاین چند نفره ی هیجان انگیز که در آن بازیکنان می توانند با شلیک به حریفان خود …

مهدی محمدی
یازی های بلاکچینی
۲۹ بهمن , ۱۴۰۰
3393 بازدید

یک بازی آنلاین چند نفره ی هیجان انگیز که در آن بازیکنان می توانند با شلیک به حریفان خود و جمع آوری آیتم های آنها، پاداشی به شکل بیتکوین به دست آورند. یک بازیکن می تواند هنگام عبور از بازی پاداش های خود را (در قالب ساتوشی) جمع آوری کند و بعد از خروج از بازی می تواند درآمد بیتکوین خود را از طریق شبکه ی لایتنینگ نقد کند. علاوه بر این بازیکنان می توانند پوسته های لایت نایت را که در واقع NFT هستند، کسب کنند، بخرند، بفروشند و فرصت دیگری برای کسب درآمد از زمانی که در بازی سرمایه گذاری کرده اند، در اختیار داشته باشند.

طراحی این بازی بسیار مینیمالیستی و با جزئیات کم انجام شده و چندین حالت بازی دارد مانند حالت Deathmatch تیمی یا حالت بازی Battle-Royale که برای بازی انفرادی و دسته جمعی ایجاد شده است.

نحوه  ورود به بازی

قبل از هر چیز باید لانچر Elixir را دانلود کنید. برای نصب آن به سایت launcher.elixir.app بروید و روی دانلود در بالای صفحه کلیک کنید.

آموزش بازی lightnite

بعد از دانلود آن باید یک اکانت بسازید و وارد لانچر بشوید. در آنجا می توانید بازی های متنوعی را انجام دهید و به خرید و فروش NFT بپردازید. حالا روی کتابخانه و سپس بازی های من و نهایتا روی گزینه ی دانلود کلیک کنید.

بازی درآمدزا Lightnite

وقتی بازی نصب شد، روی play کلیک کرده و شروع به جمع آوری sat کنید.

Elixir چیست؟

Elixir یک پلتفرم برای بازی های بیتکوینی است که توسط شرکت Satoshi’s Games در سال 2021 توسعه داده شده است. این پلتفرم بازار NFT خود را دارد که در آن می توانید به خرید و فروش پوسته های درون بازی بپردازید.

حالت های بازی Lightnite

هنگام طراحی بازی بسیار تلاش شده است تا الحاق بیت کوین به بازی نقطه ی محوری بازی نباشد بلکه فقط در حد یک ویژگی جانبی برای تعامل پذیرتر کردن بازی به کار گرفته شود و فرصتی باشد برای بازیکنان تا زمانی را که در بازی صرف می کنند بتوانند تبدیل به پول کنند. اکثر بازی های بلاکچینی نوعی از بازیهای ایستا را ارائه می کنند زیرا تمرکز آنها عمدتا بر روی تجربه کاربری از بازی و لذت بردن از آن نیست و در آن کاربران فقط چند حرکت کوتاه انجام می دهند و بس و باقی وقت آنها درگیر معامله و سفته بازی می شود.

به همین منظور طراحان این بازی سه حالت زیر را برای این بازی در نظر گرفته اند:

زنده ماندن در کووید 19: مینی گیم زنده ماندن در کووید 19 بر این خط داستانی طراحی شده است که ذرات بزرگ ویروس کرونا از نقاط عفونی منتشر و در سرتاسر بازی پخش می شوند. بازیکنان باید منبع انتشار آلودگی را پیدا کرده و با آن مبارزه کنند. هدف نهایی این سطح از بازی نابودی تمام نقاط عفونی در مدت زمانی مشخص است.آموزش بازی lightnite

نقاط عفونی از چندین تخم که کمی غوطه ور هستند و چند عنصر دیگر مثل تاول و رگ تشکیل شده است. تخم ها ذرات ویروس را به نواحی اطراف خود پرتاب می کنند. ذرات ویروس به آرامی در هوا حرکت می کنند تا نقاط مناسبی برای ایجاد نقاط عفونت پیدا کنند. اگر به آنها نزدیک شوید، آنها شما را تعقیب می کنند و اگر تماس پیدا کنید منفجر می شوند و به مرور زمان باعث آسیب می شوند.

اگر بازیکن چرخه را نشکند عفونت گسترش می یابد و همه چیز برای بشر تمام می شود. این قسمت از بازی به مرور زمان تکمیل می شود. در این بخش می تواند sat یا همان ساتوشی جمع آوری کنید. هر سه ساعت یکبار می توانید به جوایز درون بازی دست پیدا کنید.

آموزش بازی لایت نایت

حالت چند نفره ی Deathmatch: اولین نسخه ی این حالت به 8 بازیکن اجازه می داد برای مدت محدود 5 دقیقه در اطراف جزیره بجنگند. بازیکنان ممکن است وارد یک روم شوند و تا تکمیل افراد منتظر بمانند یا از جایی که به بازیکن دوم به روم می پیوندد بازی را شروع کنند. وقتی می میرید کاراکتر شما پس از چند ثانیه در یک مکان تصادفی دوباره آغاز به کار می کند. بازیکنی برنده است که هنگان زدن زنگ بیشترین امتیاز را داشته باشد. هنوز در این حالت بازی امکان استیک کردن ساتوشی وجود ندارد اما در آینده اضافه خواهد شد.

کپی لینک
نظرت رو اینجا برامون کامنت بزار

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 دیدگاه در “ بازی Lightnite | شلیک کنید، بیتکوین بگیرید ”

  • میثم

    سلام
    سوال اول وارد سایتی که فرمودید شدم هرکار میکنم نمیتونم بازی رو دان کنم اصلا گزینه دانلود نداره البته باگوشی اندروید سرچ کردم
    سوال دوم بازی مخصوص سیستم هستش یا با گوشی هم میشه بازی کرد
    ممنونم

مطالب مرتبط
بازی های مبتنی بر رمزنگاری(Crypto-Gaming)  در راه صعود به آینده

بازی های مبتنی بر رمزنگاری چیزی فراتر از این است که به افراد فرصت بدهد تا در حین بازی کردن پول …

ریپل به دنبال مدیر برای تعامل با بانک های مرکزی در مورد ارز دیجیتال است

خدمات پرداخت با استفاده از ارز دیجیتال ریپل، به دنبال یک متخصص در ارزهای دیجیتال …

کرپتوتوییتر(Crypto Twitter) پس از اظهار نظر ستاره ان‌بی‌ای(NBA) جان وال در مورد کپی توکن او از یک بازی آنلاین مطالب جالبی نوشت

جان وال در حین مسابقه فریاد می‌زد: ” واقعاً افراد مشهور فکر می‌کنند  توانایی وارد شدن …

آیا تگزاس در رمزنگاری دنباله‌رو السالوادور می‌شود؟

امروزه در ایالات متحده این سوال ذهن همگان را به خود مشغول کرده است که آیا تگزاس در رمزنگاری

کاربرد اندیکاتور در تحلیل تکنیکال

شما در هر شغل و حرفه‌ای که مشغول به کار باشید، نیاز به یک سری ابزار خاص دارید تا بتوانید کارتان …

Mycelium کاربردی‌ترین کیف پول بیت کوینی

شرکت Mycelium در سال 2008  تاسیس شده و ایده اصلی طراحی آن، توسط تیمی متشکل …