مهران بیت

نگرانی اروپا در زمینه حریم خصوصی در کریپتوکارنسی

طبق پاسخ به دست آمده از نظرسنجی بانک مرکزی اروپا که اهمیت حریم خصوصی در هر نوآوری پولی در آینده …

مهدی محمدی
اخبار ارزدیجیتال
۲۸ فروردین , ۱۴۰۰
1436 بازدید

طبق پاسخ به دست آمده از نظرسنجی بانک مرکزی اروپا که اهمیت حریم خصوصی در هر نوآوری پولی در آینده را برجسته می کند ، هر ارز دیجیتال آینده اروپایی باید اطمینان حاصل کند که پرداخت کاربران قابل پیگیری نیست.

بیش از 40 درصد از بیش از 8200 پاسخ دهنده به مشاوره درباره یورو دیجیتال گفتند که اولویت آنها این است که پرداخت ها “به عنوان یک مسئله خصوصی” باقی بمانند ، که نشان دهنده پیوستگی عمیق بسیاری از اروپایی ها به ناشناس بودن پول نقد است. این پاسخ ها باعث شد یورو دیجیتال – که بانک مرکزی اروپا به عنوان پول بانک مرکزی در دسترس دیجیتال برای همه طرفین تعریف می کند – دارای ویژگی های نقدی مانند باشد که استفاده آفلاین و بدون دسترسی به اینترنت را مجاز می کند.

مشاوره بانک مرکزی اروپا با شهروندان و گروه های حرفه ای بخشی از کار آن برای ایجاد پشتیبانی از تلاش های خود برای همگام شدن با دنیای سریع ارزهای دیجیتال و پرداخت ها است. در اواسط سال جاری اعلام خواهد شد که آیا با آماده سازی برای راه اندازی ارز دیجیتال خود جلوتر خواهد رفت یا خیر.

فابیو پانتا ، یکی از اعضای هیئت اجرایی بانک مرکزی اروپا ، روز چهارشنبه به اعضای پارلمان اروپا گفت که این ارز می تواند در حدود 5 سال دیگر آماده راه اندازی شود.

وی گفت: “پرداخت های الکترونیکی به طور فزاینده ای محبوب می شوند ، بنابراین یورو دیجیتال تضمین می كند كه پول حاكم – یك کالای عمومی كه قرن هاست بانك های مركزی به شهروندان ارائه می دهند – در عصر دیجیتال همچنان در دسترس باشد.” یورو دیجیتال به معنای پایان پول نقد نیست. این پول نقد را تکمیل می کند ، جایگزین آن نمی شود. “در بیشتر اروپا ، پول نقد هنوز برای بیشتر پرداختها در مغازه ها و کافه ها استفاده می شود ، و مشاوره بانک مرکزی اروپا یک سو ظن را نشان داد که یورو دیجیتال می تواند دریچه ای را برای سود شرکت ها از داده های پرداختی مردم و دولت برای جاسوسی در امور مالی آنها باز کند.

بانک مرکزی گفت: “بیشتر شهروندان” که به مشاوره آن پاسخ دادند ، ترجیح می دهند ارز دیجیتال محدود به معاملات آفلاین باشد ، حتی اگر این مقدار خدمات ابتکاری قابل ارائه را محدود کند. پانتا گفت: “آزمایشات اولیه ما بر روی یورو دیجیتال نتایج امیدوار کننده ای را در مورد چگونگی استفاده از فناوری برای محافظت از حریم خصوصی کاربر بدون داشتن استانداردهای آرامش بخش در برابر فعالیت های غیرقانونی نشان می دهد.”

منبع: financial times

 

کپی لینک
نظرت رو اینجا برامون کامنت بزار

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
معرفی آربیتریوم (Arbitrum)

اتریوم تبدیل به یک پلتفرم بسیار محبوب برای توسعه ی اپلیکیشن های نامتمرکز (DApps)‌ شده …

مفهوم حجم معاملات در بازار های سرمایه

اکثر تحلیل گران تکنیکی در بازار های مالی با دنبال کردن دو عامل قیمت و حجم معاملات از روش …

آشنایی با سالیدیتی، زبان برنامه نویسی بلاکچین

برنامه های غیرمتمرکز (Dapp) برنامه هایی هستند که بر روی شبکه ی متن باز …

ممنوعیت معاملات ارزهای دیجیتال در هند!

اخباری که از گوشه و کنار به گوش می‌رسد، حاکی از آن است که دولت هند در صدد …

معرفی 5 دسته توکن برتر در عملکرد طی هفته

امروز با گذشته یک هفته از عملکردهای متفاوت بازار رمزنگاری، برخی از توکن‌ها توانستند به یقین …

شهر بیت کوین السالوادور با کمک یک آتشفشان برپا خواهد شد

رییس جمهور السالوادور اعلام کرد که کشورش قصد دارد در پای یک آتشفشان یک شهر …