مهران بیت

دیدگاه دولت بایدن درباره ارز های دیجیتال چیست؟

کاندید وزیر خزانه داری دولت بایدن،جانت یلن، اخیراً رویکردی نسبتاً سنجیده را ارائه داده و افکار خود را در مورد ارزهای دیجیتال …

مهدی محمدی
مقالات
۰۴ بهمن , ۱۳۹۹
1622 بازدید

کاندید وزیر خزانه داری دولت بایدن،جانت یلن، اخیراً رویکردی نسبتاً سنجیده را ارائه داده و افکار خود را در مورد ارزهای دیجیتال بیان کرده است. یلن در مصاحبه ای اظهار کرد :

من فکر می کنم مهم است که ما مزایای ارزهای رمزپایه و دارایی های دیجیتال دیگر و پتانسیل بالقوه آنها را برای بهبود کارایی سیستم مالی در نظر بگیریم. در همان زمان ، ما می دانیم که می توان از آنها برای تأمین مالی تروریسم ، تسهیل پولشویی و حمایت از فعالیتهای بدخیم که منافع امنیت ملی ایالات متحده و یکپارچگی سیستم های مالی ایالات متحده و بین المللی را تهدید می کنند ، استفاده کرد. من فکر می کنم ما باید از نزدیک ببینیم که چگونه استفاده از آنها را برای فعالیت های قانونی تشویق کنیم در حالی که استفاده آنها را برای فعالیت های بدخیم و غیرقانونی محدود می کنیم. در صورت تأیید ، من قصد دارم از نزدیک با هیئت مدیره فدرال رزرو و دیگر رگولاتورهای بانکی و اوراق بهادار فدرال در مورد چگونگی اجرای یک چارچوب نظارتی موثر برای این و سایر نوآوری های فین تک کار کنم.

پاسخی که وی در نوشته ی کتبی خود ارائه داده بسیار متعادل تر از پاسخی است که وی در گفتگوی شفاهی خود در جلسه استماع تأیید خود ارائه داده است ، که وی در آن گفت:

شما کاملاً درست می گویید ما باید اطمینان حاصل کنیم که روش های ما برای مقابله با این موارد ، با تأمین مالی تروریسم ، همراه با تغییر فناوری تغییر می کند. ارزهای رمزنگاری شده نگرانی خاصی دارند. من فکر می کنم بسیاری از آنها – حداقل به معنای معامله – عمدتاً برای تأمین مالی غیرقانونی استفاده می شوند. و من فکر می کنم ما واقعاً باید روش هایی را بررسی کنیم که بتوانیم استفاده از آنها را محدود کنیم و مطمئن شویم که پولشویی از طریق آن کانال ها اتفاق نمی افتد.

دولت جدید رویکرد جدید درباره ارز های دیجیتال

یلن هنوز به عنوان وزیر خزانه داری تایید نشده است ، اما از این نظر به نظر مثبت می رسد. کمیته مالی سنا پس از شهادت گفتاری و کتبی وی ، نامزدی وی را تأیید کرد. از اینجا به بعد ، رأی گیری کامل در اتاق سنا انجام می شود. با دولت بایدن ، احتمالاً دستورالعمل های جدیدی در مورد ارز دیجیتال نسبت به سالهای گذشته دریافت خواهیم کرد. در طول سال 2020 ، ارزهای دیجیتال و دارایی های دیجیتال بانک مرکزی وارد رادار دولت ایالات متحده شد – یکی از سوالات یلن در شهادت کتبی ، حتی به نرخی که چین در حال توسعه “دارایی های دیجیتالی و فضای فناوری مالی” خود بود ، پرداخت. همانطور که گفته شد ، به نظر می رسد مقامات دولتی انتظار دارند که دولت بایدن یا حداقل جانت یلن در آینده در برخی از بازارهای بلاکچین و ارزهای دیجیتال صحبت کند.

کپی لینک
نظرت رو اینجا برامون کامنت بزار

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
Meta Mask از محبوب‌ترین کیف پول‌های رمزنگاری فعلی

کیف پول متا ماسک توسط آرون دیویس و شرکت بلاک چین ConsenSys تاسیس شد …

جفت ارز چیست و مفاهیم فارکس چگونه است؟

جفت ارز چیست: EUR / USD (یورو / دلار آمریکا)؟ آمریکا یا عبور از ارزهای اتحادیه اروپا (اتحادیه اروپا) و …

وام فلش (flash loan)چیست؟

وام فلش به معنی وام سریع است. در این وام های سریع، نیازی به وثیقه گذاری نیست! این مفهومی است …

اتریوم و بایننس کوین به بالاترین قیمت تاریخ خود رسیدند

روز شنبه اول مه (۱۱ اردیبهشت)، قیمت ارزهای دیجیتال بایننس کوین (BNB) و اتریوم (ETH) به اوج تاریخی خود رسید …

آشنایی با فیشینگ و انواع آن

نوعی حمله سایبری می‌باشد. فیشر خود را به عنوان یک نهاد یا تجارت معتبر معرفی مینماید …

فکر می‌کنید چرا بیت کوین از بحران‌های بازار سهام در امان مانده است؟

این واقعیت که بیت کوین با منابع مالی سنتی ادغام نمی‌شود و سرمایه گذاران آن مجبور به فروش …