مهران بیت

هم‌زمان با سقوط قیمت بیت کوین شخصیت‌های برجسته بازار هم‌صدا شدند !

روز گذشته پس از آن‌که قیمت بیت کوین به سطح ۳۰,۰۰۰ دلار سقوط کرد، بسیاری از شخصیت‌های مطرح بازار ارزهای دیجیتال …

مهران خرمی
اخبار ارزدیجیتال
۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۰
1769 بازدید

روز گذشته پس از آن‌که قیمت بیت کوین به سطح ۳۰,۰۰۰ دلار سقوط کرد، بسیاری از شخصیت‌های مطرح بازار ارزهای دیجیتال، از جمله ایلان ماسک، مایکل سیلور (Michael Saylor) و جاستین سان (Justin Sun)، به صورت مستقیم و غیرمستقیم اعلام کردند که بیت کوین‌های خود را نفروخته‌اند.

هم‌زمان با شدت گرفتن روند نزولی قیمت، ترس در بازار بیشتر می‌شد و فکر فروش در سر سرمایه‌گذاران بیت کوین می‌افتاد. اما پس از آن‌که قیمت در تاریک‌ترین نقطه به نزدیکی ۳۰,۰۰۰ دلار رسید، عده‌ای از فعالان و چهر‌های مطرح بازار ارزهای دیجیتال در حرکتی هماهنگ اعلام کردند که بیت کوین‌های خود یا شرکت تحت مدیریت خود را نفروخته‌اند و بعد از این هم قصد فروش ندارد.

یکی از اولین کسانی که به صراحت اعلام کرده بیت کوین‌های خود را نفروخته است مایکل سیلور، مدیرعامل شرکت مایکرواستراتژی (Microstrategy) بود. او پس از سقوط قیمت بیت کوین به سطح ۳۰,۰۰۰ دلار، با انتشار توییتی اعلام کرد که این شرکت همچنان ۱۱۱,۰۰۰ بیت کوین در اختیار دارد و «حتی یک ساتوشی» از آن را هم نفروخته است.

جاستین سان، بنیان‌گذار ترون (Tron)، کمی بعدتر از سیلور اعلام کرد بیت کوین‌های خود را نفروخته و علاوه بر این مقداری اضافه را در پایین‌ترین سطح ۲۴ گذشته خریداری کرده است. سان خطاب به دنبال کنندگان خود نوشت: «به ساختن ادامه دهید و در قعر خرید کنید.»

اما چهره دیگری که بسیاری منتظر واکنش آن بودند ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا بود. او که اخیراً با متوقف کردن پذیرش بیت کوین برای خرید خودروهای برقی تسلا، در میان طرفداران این ارز دیجیتال منفور شده بود، سعی کرد تا از فرصت استفاده کند و مجدداً دل طرفداران بیت کوین را به دست بیاورد.

ماسک هم روز گذشته مانند سیلور و سان به جمع حامیان بیت کوین پیوست و به طور غیرمستقیم اعلام کرد که تسلا بیت کوین‌های خود را نفروخته است. او در توییتر خود نوشت: «تسلا الماس دارد.» و ۱ ساعت بعد مجدد در پیوستی به توییت قبلی خود نوشت: «اعتبار برای استاد سکه‌ها.»

توییت ایلان ماسک پس از سقوط قیمت بیت کوین

امروز اما با آرام گرفتن بازار قیمت به بالای سطح 40000 دلار بازگشته است. می‌توان گفت بیت کوین این بازگشت سریع را مدیون حمایت سرمایه‌گذارن ریز و درشتی است که از فروش دارایی‌ها خود پرهیز کردند. این پرهیزکاری نشان دهنده اطمینان نسبت کامل سرمایه‌گذارن خرد و همچنین شرکت‌های بزرگ به آینده بیت کوین است.

کپی لینک
نظرت رو اینجا برامون کامنت بزار

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
شروع تلاش‌ بانک‌های چین جهت تقویت یوان دیجیتال پیش از راه‌اندازی CBDC

بانک‌های معتبر و بزرگ چینی قبل از را‌ه‌اندازی ارز دیجیتال بانک مرکزی که به سیستم …

تفاوت بین یورو و دلار

تفاوت بین یورو ودلار؟ در این بحران اقتصادی فعلی و مداوم ، در مورد ارزش ارزهای مختلف جهانی …

کیف پول لجر نانو اس چیست؟

کیف پول لجر نانو اس در سال 2019 از سوی شرکت لجر به جهان معرفی شد با این تعریف که یک کیف پول …

تله گاوی چیست؟
تله گاوی چیست؟ ۱۳۹۹/۱۰/۰۶

در دنیای ارز های دیجیتال از اصطلاحات مختلفی استفاده می شود که آشنایی با این اصطلاحات برای موفقیت در دنیای کریپتوکارنسی ضروری است …

بازی Illuvium پدیده ی 2022 خواهد شد؟

یک بازی از نوع نقش آفرینی با NFTهای کلکسیونی، دارای مبارزه ی خودکار و بخش های رایگان …

ایلان ماسک تأیید کرد: دوج کوین موضوع اصلی برنامه Saturday Night Live در هفته آینده است

مدیرعامل تسلا تأیید کرد که شنبه آینده در برنامه تلویزیونی مشهور «Saturday Night Live» حضور خواهد داشت و …