مهران بیت

چرا پیشنهاد می‌دهید کیف پول اکسودوس (به انگلیسیExodus)رانصب کنیم

کیف پول اکسودوس این امکان را به شما می‌دهد تا ثروت خود را در کیف پولی بلاکچین مدیریت …

زهرا موسی
کیف پول ارزدیجیتال
۲۳ تیر , ۱۴۰۰
1369 بازدید

کیف پول اکسودوس این امکان را به شما می‌دهد تا ثروت خود را در کیف پولی بلاکچین مدیریت کنید ارزهای رمزنگاری مورد علاقه خود شبیه به بیت کوین، اتریوم، ریپل و موارد دیگر را در معاملات ذخیره سازی کنید. نرم افزار اکسودوس راهی پیش روی کاربران قرار می‌دهد تا سیستم‌های گذشته نگهداری از ثروت‌های ارز دیجیتال خود را ترک و به انقلاب زنجیره بلاکچین‌ها بپیوندند. طراحان نرم افزار اکسودوس سعی داشته‌اند در وهله اول انقلابی در معاملات رمزنگاری شده ایجاد کنند تا با حذف دلالان، همچنین حفظ حریم خصوصی کاربر و کنترل ثروت او نه فقط برای کاربران فعلی بلکه برای نسل‌های آینده نیز مسمر ثمر واقع شود.

چرا کیف پول نرم افزاری اکسودوس (به انگلیسیExodus) را نصب کنیم؟

آن‌چه علاقه‌مندان به ارز دیجیتال را ترغیب به دریافت و نصب برنامه نرم افزاری اکسودوس می‌کند علاوه بر بارگذاری رایگان آن،  استفاده آسان و سریع و توانایی جا‌دادن انواع مختلفی از ارزهای رمزنگاری شده نه فقط بیت کوین در آن است. این کیف پول نرم افزاری برای رمزنگاری دیجیتال در سال 2015 توسط جی‌پی ریچاردسون و دنیل کاستاکنولی طراحی و به بازار عرضه شد. این کیف پول نرم افزاری یک کیف پول رمزنگاری شده دیجیتال است که فقط ارزهای رمزپایه را می‌پذیرد. به این معنی که نرم افزار اکسودوس شامل یک سیستم مبادله داخلی است که برای تبدیل سریع ارزهای رمزپایه بین یکدیگر مفید است اما شما نمی‌توانید ارزهای فیات، یورو و دلار را به درون آن بفرستید.

کیف پول نرم افزاری اکسودوس چیست؟

برای راه‌اندازی کیف پول نرم افزاری اکسودوس چه اقداماتی نیاز است؟

برنامه نرم افزاری اکسودوس بر دسکتاپ کلیه سیستم‌های رایانه‌ای ازجمله لینوکس و مک و انواع ویندوزها قابل نصب و اجرا است. همچنین کلیه تلفن‌های همراه با سیستم عامل اندروید یا آی اُ اس توانایی نصب این کیف پول نرم افزاری را دارند. به خاطر بسپارید که برای بارگیری و نصب نرم افزار اکسودوس چه بر روی رایانه و چه برای تلفن‌های هوشمند، فقط به دنبال سایت‌های معتبر بگردید و از نسخه‌های جعلی این برنامه در سایت‌های جعلی دوری کنید. بعد از دانلود نرم افزار می‌توانید از طریق نسخه دسک‌تاپ یا از طریق گوشی خود اقدام به ایجاد حساب کاربری و تعیین رمز عبور کنید. پین کد خصوصی یا رمز عبور شما در  کیف پول نرم افزاری اکسودوس شامل 12 کلمه مخفی است که به هر کسی که آن را می‌داند اجازه می‌دهد از هرجای دنیا به کیف پول نرم افزاری شما دسترسی پیدا کند. بنابراین مراقب باشید که آن‌ها را گم نکنید و در مکانی نگهداری کنید که فقط خودتان از آن مطلع هستید.

با استفاده از پین کد کیف پول نرم افزاری اکسودوس حتی اگر اتفاقی برای دستگاه لپ‌تاب یا گوشی هوشمند اصلی شما هم بیافتد  می‌توانید به ذخیره رمز ارزهای خود از طریق رایانه یا تلفن همراه دیگری دست یابید. اگرچه لازم است رمز عبور خود را جهت بازیابی در زمان اتصال به حساب کاربری کیف پولتان به یاد داشته باشید اما اگر به هر دلیلی زمانی در دسترستان نبود نیز می‌توانید از بازیابی با اکانت ایمیل هم استفاده کنید. در حین عملیات نصب  و ساخت حساب کاربری در کیف پول نرم افزاری اکسودوس، یک لینک جهت تهیه بک‌آپ از اطلاعات کیف پول برای شما ایمیل می‌شود. با ورود به ایمل خود و کلیک کردن بر روی این لینک می‌توانید به راحتی موجودی حساب خود را بازگردانید. این کیف پول نرم افزاری دارای قابلیت همگام‌سازی بین دستگاه‌های مورد استفاده برای آن است. به این معنی، که اگر زمانی بخواهید از کیف پول نرم افزاری اکسودوس خود در جایی به جز سیستم دسکتاپ شخصیتان استفاده کنید پس از قطع شدن پیوند حساب رمزنگاری شما با سیستم فعلی به دستگاه دیگر که از امنیت بالایی برخوردار است متصل می‌شوید. این دقیقا همان امکانی بازیابی است که نرم افزار اکسودوس به شما می‌دهد تا در هنگام سفر یا موارد دیگر به وجوه ذخیره‌سازی ارز دیجیتال خود در دسکتاپ یا تلفن هوشمند دیگر دست پیدا کنید.

منبع: summitmining

کپی لینک
نظرت رو اینجا برامون کامنت بزار

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
کارشناسان رمزنگاری پیش‌بینی می‌کنند که قیمت بیت کوین تا دسامبر سال 2025 به مبلغ 318،417 دلار افزایش یابد

تعدادی از متخصصان رمزنگاری پیش‌بینی کرده‌اند که قیمت ارز بیت کوین تا دسامبر سال 2025 به مبلغ …

بیت کوین شبح آزادی دنیای مدرن

سلطه حکومت‌ها بر جهان امروز، به نظر می‌رساند که همه قدرت‌های دولت و سیاسی در دنیا در جهت اتحاد نامحسوسی …

گرفتگی حجم معاملات استابل کوین( Stablecoin ) با کاهش ارزش ارزهای رمز پایه بیت کوین را به زیر 30000 دلار رساند

قیمت بیت کوین روز سه‌شنبه به منطقه زیر 30000 هزار دلار کاهش یافت و در جلسات معاملات اول …

تشدید نظارت‌ها بر روی کیف پول‌های رمزنگاری شده و شرکت‌های آن‌ توسط وزارت دارایی اسپانیا

سازمان مقررات نظارتی در اسپانیایی در تلاش است تا  نظارت خود را بر فرآیند رمزنگاری افزایش دهد …

3 سوال از راب موسس شرکت بلاکچینی درباره کریپتو

راب مدیر عامل وبنیانگذار شرکت هوریزن؛شرکتی است که راه حل های بلاکچینی …

از مخالفت با استخراج ارز دیجیتال تا احداث شهرک رمز ارز در فریدن

به گزارش مهران بیت وبه نقل از خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان سید حسن قاضی عسکر معاون هماهنگی …