مهران بیت

سیر تکاملی پول فیزیکی به سمت ارز های دیجیتال

نمی توان انکار کرد که پول یک ضرورت است ، خصوصاً در حال حاضر. مردم برای آن سخت کار …

مهدی محمدی
اخبار ارزدیجیتال مقالات
۰۴ آذر , ۱۳۹۹
1698 بازدید

نمی توان انکار کرد که پول یک ضرورت است ، خصوصاً در حال حاضر. مردم برای آن سخت کار می کنند ، آن را می دزدند و حتی به خاطر آن می میرند. استفاده از پول معمولاً امری بدیهی تلقی می شود که فرد برای خرید هر آنچه که نیاز دارند یا می خواهد نیاز دارد. اما واقعاً پول چیست ، چگونه کار می کند و چگونه در طول قرن ها تکامل یافته است؟ این مقاله به این سوالات پاسخ خواهد داد تا زمینه را برای درک و درک بهتر بیت کوین و پول دیجیتال فراهم کند.

تاریخچه ی کوتاهی از پول

در زمان های قدیم از سیستم مبادله استفاده می شد که در آن خدمات و کالاهای قابل تجارت مانند نمک ، پوست حیوانات ، سلاح و سایر اقلام مورد تقاضا با کالاها و خدمات مورد نیاز مبادله می شدند. اولین شکل از پول در پوسته گاو بود و در مناطقی از آسیا مورد استفاده قرار گرفت. استرالیا ، آفریقا و اقیانوسیه. پس از حدود 200 صد سال ، چینی ها استفاده از آنچه امروزه به عنوان اولین ارز استاندارد شده در طراحی بیل و چاقوهای کوچک شناخته می شود ، رواج دادند. بعداً توسط پادشاه آلیاتس از ترکیه به یک سکه طلا ابداع شد ، که شبیه آنچه امروز شناخته شده است.

اولین پول کاغذی دوباره توسط چینی ها در زمان سلسله تانگ معرفی شد. فقط در اواخر قرن سیزدهم بود که مارکوپولو تحت تأثیر پول کاغذی چینی که در سفرهای خود با آن روبرو شد ، مفهوم پول کاغذی را به اروپا معرفی کرد. در قرن هفدهم ، استکهلم بانکو ، یک بانک سوئدی ، اولین اسکناس های اروپایی را که قابل تبدیل به مقدار مشخصی از سکه های نقره بودند ، منتشر کرد. کمی بعد ، استاندارد طلا تاسیس شد ، جایی که پول توسط طلا و سایر فلزات گرانبها حفظ می شود.

به دنبال روند تکامل پول ، که در طول قرون متمادی همراه با پیشرفت های فناوری در رایانه و بانکداری ، سبکتر و سودمندتر شده است ، تعجب آور نبود که بانک ها راهی برای امکان پرداخت موبایل ایجاد کرده اند. امروزه تمام نیازهای شخصی برای خرید یا پرداخت هزینه خدمات ارائه شده یک ابزار مانند تلفن همراه یا رایانه لپ تاپ است.

بیت کوین به توسعه دهندگان این امکان را داده است تا فعالیت های تجاری ، برنامه ها و پروژه های مختلفی را در بالای این بنیاد مستحکم به نام پروتکل Bitcoin SV بسازند ، دقیقاً مانند چگونگی ساخت شرکت های بیشماری بر روی پروتکل پایدار اینترنت. و با مقیاس پذیری گسترده بیت کوین SV ، معاملات بیشتر و بیشتری را می توان در بلاکچین ذخیره کرد تا اینکه نامحدود قرار گیرد و بیش از تعداد تراکنش های انجام شده توسط شبکه کارت اعتباری ویزا با 15 میلیون در روز باشد. با نوید امنیت ، ثبات ، مقیاس پذیری و مشروعیت ، Bitcoin SV آینده پول است.

کپی لینک
نظرت رو اینجا برامون کامنت بزار

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
اپل و گوگل چشم امید تبدیل بیت کوین به یک مناقصه قانونی

رئیس جمهور السالوادور نایب باکله، در آخرین سخنرانی‌های خود اعلام کرد که بیت کوین السالوادور (LCD) …

ریپل به دنبال مدیر برای تعامل با بانک های مرکزی در مورد ارز دیجیتال است

خدمات پرداخت با استفاده از ارز دیجیتال ریپل، به دنبال یک متخصص در ارزهای دیجیتال …

متاورس از راه رسیده است، اما این متاورس چیست؟

وقتی پسر کتی هاکل می خواست برای نهمین سالگرد تولدش جشنی ترتیب دهد، هیچ …

کیف پول سخت افزاری چیست؟

کیف پول سخت افزاری نوع خاصی از کیف پول بیت کوین است که کلیدهای خصوصی کاربر را در یک دستگاه سخت افزاری ایمن …

چه عجیب، که Gemini هم‌اکنون از Dogecoin پشتیبانی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند!!

ما خوشحالیم که به همگان اعلام کنیم جالب‌ترین و دوستانه‌ترین رمزنگاری در جهان معاملات …

امضای دیجیتال چیست ونحوه ی عملکرد آن چگونه است؟

در این مقاله قصد داریم به بررسی مفهوم امضای دیجیتال بپردازیم. امضای دیجیتال فرآیندی است که در آن صحت …