مهران بیت

هشدار به کاربران ایرانی بایننس؛ با آی‌پی آلمان و آمریکا وارد نشوید!

مدتی است که صرافی ارز دیجیتال بایننس (Binance) محدودیت‌هایی را برای مراجعه کنندگان آمریکایی و آلمانی ایجاد کرده است …

مهران خرمی
اخبار ارزدیجیتال
۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۰
2402 بازدید

مدتی است که صرافی ارز دیجیتال بایننس (Binance) محدودیت‌هایی را برای مراجعه کنندگان آمریکایی و آلمانی ایجاد کرده است. به همین خاطر کاربران سایر کشورها، ازجمله ایران، که با آدرس آی‌پی‌های (IP) مرتبط با آمریکا و آلمان وارد این صرافی می‌شوند و یا در آن حساب باز می‌کنند، با پیام‌های سردرگم کننده‌ای از سوی بایننس مواجه می‌شوند.

در چند ماه اخیر پیش آمده است که برای ورود به حساب بایننس خود از نرم‌افزار‌های تغییر آی‌پی (VPN) استفاده کرده و موقعیت مکانی (Location) آی‌پی خود را روی آمریکا و یا آلمان تنظیم کرده باشید.

در چنین وضعیتی، پس از ورود به حساب (Login) با پیام‌های جدیدی روبه‌رو می‌شوید؛ اگر با آی‌پی آمریکا به حساب خود مراجعه کرده باشید بایننس در پیامی به شما می‌گوید:

«کاربر گرامی، ما به طور مرتب داده‌ها را کنترل می‌کنیم. اکنون تشخیص داده‌ایم که از طریق آی‌پی آدرس ایالات متحده آمریکا به بایننس مراجعه کرده‌اید. ما نمی‌توانیم به افراد ساکن در آمریکا خدمات ارائه دهیم. اگر مقیم و یا شهروند آمریکا هستید می‌توانید در پلتفرم Binance.US یک حساب جدید باز کنید و از تمامی امکانات بایننس بهره‌مند شوید»

پس از دریافت این پیام تنها لازم است تا یک بار از حساب خود خارج شده (Logout) و سپس با تغییر آی‌پی به کشوری به‌غیر از آمریکا (مانند هلند، فرانسه و…)، مجدداً وارد حساب خود شوید.

در مورد مشابه، اگر با آی‌پی آلمان به حساب خود مراجعه کنید احتمالاً با پیامی روبه‌رو می‌شوید که به شما می‌گوید برای استفاده از خدمات بایننس، از جمله معامله ارزهای دیجیتال، لازم است تا مراحل احراز هویت (Verify Identity) این صرافی را پشت سر بگزارید. از آنجایی کاربران ایرانی امکان تکمیل مراحل احراز هویت در بایننس را ندارند، نمی‌توانند این بخش پشت سر بگذارند.

همانند مورد مربوط به آی‌پی‌های آمریکا، برای رهایی از این پیغام آزار دهنده تنها لازم است تا یک بار از حساب خود خارج شده و سپس با تغییر آی‌پی به کشوری به‌غیر از آلمان (مانند هلند، فرانسه و…)، مجدداً وارد حساب خود شوید.

به طوری کلی توصیه می‌شود برای استفاده از بایننس از آی‌پی کشورهای آلمان و آمریکا استفاده نکنید و به جای آن با آی‌پی کشورهای دیگری نظیر هلند، فرانسه، ژاپن و… به حساب خود وارد شوید.

تکلیف حساب‌هایی که با آی‌پی آلمان و آمریکا افتتاح (Register) شده چیست؟

همانطور که گفته شده بایننس به کاربران آمریکایی خدمات ارائه نمی‌دهد، پس اگر با آی‌پی امریکا در بایننس ثبت نام کرده‌اید، به شما فرصتی ۱ هفته‌ای داده می‌شود تا دارایی خود را از صرافی خارج کنید.

در رابطه با آی‌پی‌های آلمان هم، از آنجایی که کاربران آلمانی ملزم به احراز هویت در این صرافی هستند و با توجه به این‌که ایرانی‌ها امکان احراز هویت در بایننس را ندارند، پیشنهاد می‌شود حساب جدیدی را با آی‌پی کشوری به‌غیر از آلمان و آمریکا در این صرافی ایجاد کنید و سپس از آن برای معاملات خود استفاده کنید.

در صورتی که پس از افتتاح حساب با آی‌پی آلمان به حساب خود ارز دیجیتال واریز (Deposit) کرده باشید، می‌توانید دارایی خود را به حساب دیگری مانند حساب خود در یکی از صرافی‌های ایرانی، کیف پول‌های آنلاین و سخت‌افزاری و یا حسابی در بایننس که با آی‌پی غیر از آلمان و آمریکا ساخته شده است منتقل کنید.

کپی لینک
نظرت رو اینجا برامون کامنت بزار

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه در “ هشدار به کاربران ایرانی بایننس؛ با آی‌پی آلمان و آمریکا وارد نشوید! ”

  • سعید قبادی

    سلام من از ایران با ای پی ژاپن در بایننس بودم ازم اهراز هویت خواسته چکار باید انجام بدم؟

مطالب مرتبط
معرفی Sunflower Farmers| درآمد دلاری در بازی بلاکچینی

برای کسانی که تازه قدم به دنیای بازی های بلاکچینی مبتنی بر NFT گذاشته اند یک نکته ی …

دوج‌ کوین از ۰.۶ دلار عبور کرد؛ حرکت بعدی چیست؟

پس از رکورد زنی مداوم دوج کوین، به نظر می‌رسد صعود این ارزدیجیتال توقف ناپذیر است. این ارزدیجیتال که …

محکومیت قاچاقچی 26 دستگاه ماینر در اهواز

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان از محکومیت قاچاقچی 26 دستگاه ماینر در شعبه …

هم‌زمان با سقوط قیمت بیت کوین شخصیت‌های برجسته بازار هم‌صدا شدند !

روز گذشته پس از آن‌که قیمت بیت کوین به سطح ۳۰,۰۰۰ دلار سقوط کرد، بسیاری از شخصیت‌های مطرح بازار ارزهای دیجیتال …

در روز های آینده تکلیف دستگاه های توقیف شده مشخص خواهد شد.

به گزارش مهران بیت و به نقل از گروه پارلمانی تسنیم اولین جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم …

کاهش استخراج  بیت کوین چهار بار متوالی 49٪  ماینینگ آن را راحت می‌کند

به دنبال بزرگترین  افت تاریخی در استخراج بیت کوین، این آخر هفته نیز بار دیگر شاهد یک افت دشوار استخراج …