مهران بیت

گرفتگی حجم معاملات استابل کوین( Stablecoin ) با کاهش ارزش ارزهای رمز پایه بیت کوین را به زیر 30000 دلار رساند

قیمت بیت کوین روز سه‌شنبه به منطقه زیر 30000 هزار دلار کاهش یافت و در جلسات معاملات اول …

مهران خرمی
اخبار ارزدیجیتال
۳۰ تیر , ۱۴۰۰
1448 بازدید

قیمت بیت کوین روز سه‌شنبه به منطقه زیر 30000 هزار دلار کاهش یافت و در جلسات معاملات اول صبح ایسترن دی لایت تایم (Eastern Daylight Time) حتی به میزان 29300 دلار در هر واحد نیز کاهش پیدا کرد. در حال حاضر ارزش ارزهای رمزنگاری شده در بازار جهانی برای تمام سکه‌های رمزنگاری موجود 1.19 تریلیون دلار است که در روز گذشته کاهش بیش از 6 درصد را تجربه کرده است.

بیت کوین مارکت کَپ اعلام می‌کند طی 24 ساعت  19 میلیارد دلار ریزش داشته است

بازارهای ارز دیجیتال طی هفته گذشته ارزش قابل توجهی را از دست داده و آمارهای این هفت روز نشان‌دهنده درصد دو رقمی کاهش تعدادی از سکه‌ها است. در حال حاضر بیت کوین در لحظه نوشتن این خبر با قیمت 29656 دلار در هر واحد معامله می‌شود که در 24 ساعت گذشته حدود 5 درصد کاهش ارزش را تجربه کرده است. آمارهای هفتگی نشان می‌دهد که ارزش بیت کوین بیش از 10 درصد کاهش یافته و 556 میلیارد دلار ارزش بازار را در اختیار دارد. سقف بازار بیت کوین از دیروز 19 میلیارد دلار ریزش قیمت داشته است.

امروزه بیت کوین ، 7/46 درصد از این 1.19 تریلیون دلار را در اختیار دارد، در حالی که اتریوم 1/17 درصد از آن را به‌دست می‌آورد. اتریوم با قیمت 1757 دلار در هر واحد مبادله می‌شود که در روز سه شنبه شاهد 5.7 درصد کاهش ارزش بوده و آمار هفتگی نشان از 9/11 درصد کاهش دارد. بزرگترین بازنده در 10 موقعیت برتر بازار ارز رمزها، پولکادوت است که در هفته گذشته 26 درصد ریزش ارزش سهم داشته، کاردانو در این هفته 3/19 درصد و دوج کوین بیش از 18 درصد کاهش را تجربه کرده است.

سکه یونوس سید لئو کوین (UNUS SED LEO) ، بهترین بازاریابان امروز در همه پول‌های ثابت هستند. این سکه‌ها به ترتیب شامل دای(DAI) ، تورو یو اس دی(TUSD)، بینانس یو اس دی(BUSD)، یو اس دی کوین(USDC)، تِتِر(USDT) ، اچ یو اس دی(HUSD)، ترا یو اس دی (UST)و پاکسوس استاندارد(PAX) هستند. 18/52 درصد از سهم معاملات بازار بیت کوین با تِتِر  و 09/51 درصد از معاملات اتریوم نیز به صورت تِتِر (Tether) انجام می‌شود. در 24 ساعت حجم بین تمام دارایی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های رمزنگاری موجود بیش از 15 درصد رشد کرده و ارزش آن در حدود 67.7 میلیارد دلار است. براساس داده‌های وب‌سایت کریپتوکومپیر، تِتِر 47.7 میلیارد دلار از این حجم سفارشات را می‌دهد که 45/70 درصد از کل معاملات جهانی ثبت شده در صبح روز سه شنبه است.

گوگل تِرند نشان می‌دهد علاقه به رمزنگاری بسیار کم است!

با توجه به داده های گوگل تِرند، در بازارهایی که در رکود هستند علاقه به دارایی های دیجیتال نیز بسیار کم است. کایل واتر و نت مادری از نویسندگان کوین متریک، در آخرین شماره 112  “وضعیت شبکه” توضیح دادند که روند جستجوی رمزنگاری در گوگل بسیار ناچیز بوده است. حجم جستجوی گوگل برای بیت کوین در سراسر جهان نشان می‌دهد که علاقه‌مندان به این عرصه از نزدیک نوسانات سریع قیمت بیت کوین در سال جاری را دنبال می‌کنند و تمایل دارند تغییرات عمده قیمت را به شکلی مستمر پیگیری کند. گرچه داده‌های گوگل تِرند صرفاً حجم جستجو برای بیت کوین را نمایش نمی‌دهد، اما نشان دهنده میزان نسبی محبوبیت جستجوهای بیت کوین در طی زمان است.

نویسنده گزارش کوین متریک همچنین توضیح می‌دهد:

در سال جاری علاقه نسبی به جستجوی برای بیت کوین هنوز از سطح به دست آمده در اواخر سال 2017 فراتر نرفته است. این امر نشان از این است که بسیاری از سرمایه‌گذاران خرده فروشی یا عموم مردم قبل از تغییرات قیمت اخیر بیت کوین در سال جاری از آن مطلع بودند. البته آن‌چه از علاقه‌مندی جستجوی گوگل خارج نمی‌شود پذیرش سازمانی بیت کوین که دلیل بزرگی برای موفقیت‌های اخیر آن درسال‌های 2020 و 2021 است.

به همین ترتیب، جستجوهای اتریوم نیز در گوگل تِرند کمتر از تعداد جستجوهای سه ماه قبل است. هیچ‌کس نمی‌داند که بازار رمزنگاری دقیقاً به کجا می رود و آیا آخرین سقوط، مربوط به مسائل استخراج بیت کوین در چین و سرکوب نظارتی در سراسر جهان است یا اتفاقات دیگری رخ خواهد داد. این هفته در ایالات متحده، اداره اوراق بهادار نیوجرسی به شرکت رمزنگاری بلوکفی گفت: لازم است دیگر کاربرانش در نیوجرسی حساب جدید سود خود را متوقف کنند.

زک پرنس، مدیر عامل و بنیانگذار بلوکفی گفت: “همه جنبه‌های پلت‌فرم بلوکفی همچنان در دسترس مشتریان ما در نیوجرسی است.” توقف پذیرش مشتریان جدید ساکن در نیوجرسی از 22 ژوئیه 2021 دستوری است که از بلوکفی درخواست شده انجام دهد. همچنین بعد از ظهر روز دوشنبه، سناتور الیزابت وارن، توضیح داد که اداره حمایت مالی از مصرف کنندگان ارزهای رمزپایه نیاز به نظارت بر خطرات ارزهای رمزنگاری شده دارد.

کپی لینک
نظرت رو اینجا برامون کامنت بزار

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
اتریوم و بایننس کوین به بالاترین قیمت تاریخ خود رسیدند

روز شنبه اول مه (۱۱ اردیبهشت)، قیمت ارزهای دیجیتال بایننس کوین (BNB) و اتریوم (ETH) به اوج تاریخی خود رسید …

معرفی 5 دسته توکن برتر در عملکرد طی هفته

امروز با گذشته یک هفته از عملکردهای متفاوت بازار رمزنگاری، برخی از توکن‌ها توانستند به یقین …

مخالفت اکثریت مردم السالوادور با قانون تصویب بیت کوین

نظرسنجی‌های هفته های اخیر حاکی از آن است که  قانون تصویب بیت کوین (BTC) با مخالفت …

متاورس از راه رسیده است، اما این متاورس چیست؟

وقتی پسر کتی هاکل می خواست برای نهمین سالگرد تولدش جشنی ترتیب دهد، هیچ …

حجم اتریوم موجود در صرافی‌های ‌متمرکز در پایین‌ترین سطح خود از ژوئن ۲۰۱۹ است

گلسنود ادعا می‌کند سرمایه‌گذاران بیت کوین طی ماه جاری مشغول تبدیل دارایی‌های خود به اتر بوده‌اند …

تاریخچه پانزی
تاریخچه پانزی ۱۴۰۰/۰۴/۰۸

این طرح از نام یکی از مشهورترین کلاهبرداران تاریخ، به اسم چارلز پانزی گرفته شده است. وی با فروش کوپن …