مهران بیت

معرفی بازی Aavegotchi | اعتقاد به ارواح NFT

فرایند سرمایه گذاری پول و کسب سود امروزه اشکال عجیب و غریبی پیدا کرده است …

مهدی محمدی
یازی های بلاکچینی
۱۵ اسفند , ۱۴۰۰
1442 بازدید

فرایند سرمایه گذاری پول و کسب سود امروزه اشکال عجیب و غریبی پیدا کرده است. با ظهور بلاک چین و سپس  دیفای یا همان امور مالی غیرمتمرکز و ترکیب آن با صنعت بازی چیزی ظهور کرد به نام GameFi که تبلور آن را در بازی آوه گوچی می بینیم.

آوه گوچی در ظاهر یک بازی با هدف سرگرمی و رقابت است اما در واقع و به زبان ساده یک پلتفرم سرمایه گذاری است که پول شما را به شکل رمزارز دریافت می کند، در مقابل به جای رسید بانکی سنتی، یک NFT صادر کرده و به شما می دهد که هم نشانگر سرمایه گذاری شماست و هم مجوز ورود به بازی ارواح. در طول زمان هم طی فرایندی به نام سپرده گذاری یا استیکینگ رمزارز بازی، سود ثابت خود را دریافت می کنید و هم ممکن است از محل افزایش قیمت NFT ها سود کنید.

معرفی بازی Aavegotchi

بیایید کمی وارد جزئیات فرایند بازی شویم.

ورود به بازی آوه گوچی

برای ورود به بازی اولین گام خرید رمز ارز GHST است. GHST رمزارز اختصاصی پروژه ی آوه گوچی است. در سایت آوه گوچی و در تب GET می توانید 8 صرافی که این رمزارز در آن لیست شده و قابل معامله است را ببینید. صرافی هایی مثل یونی سواپ، کوئیک سواپ و بایننس و موارد دیگر.

لازم به گفتن نیست که به عنوان پیش نیاز شما باید کیف پول بلاکچینی خود را از قبل تهیه کرده و اکانت خود را شارژ کرده باشید تا بتوانید در صرافی به خرید GHST بپردازید.

سپس می توانید با رمزارزی که خریداری کرده اید از بازار این پروژه به دو روش آوه گوچی یا همان کاراکترهای روح مانند این بازی را خریداری کنید. روش اول خرید مستقیم یک آوه گوچی از بازار است. روش دوم هم خرید یک پرتال است که در آن ده آوه گوچی با ویژگی های مختلف وجود دارد که یکی را انتخاب می کنید و بقیه سوزانده می شوند. همچنین می توانید از بازار به دلخواه لوازم جانبی پوشیدنی نیز برای آوه گوچی خود بخرید که به افزایش ارزش آن می انجامد. به این کارRarity Farming گفته می شود که باعث افزایش ویژگی نایابی گوچی شما می شود.

حالا باید به طور مرتب هر 12 ساعت یکبار وارد بازی شده و گوچی خود را نوازش کنید تا ویژگی وفاداری (kinship) آن افزایش یابد. این کار هم به تدریج به افزایش ارزش NFT شما کمک می کند.

آموزش کامل بازی معرفی بازی Aavegotchi

یک راه دیگر افزایش ارزش NFT و ویژگی نایابی، شرکت در مینی گیم های این بازی است. در واقع اگر نشود این ارواح کوچک را به بازی گرفت و در رقابت با گوچی های دیگران شرکت داد، پس این همه دردسر چه ارزشی دارد؟ مینی گیم های بسیار متنوعی وجود دارد از مبارزه و رقابت گرفته تا آشپزی و کیک پزی. به خاطر داشته باشید که ویژگی های خاص گوچی شما آن را برای بعضی از بازی ها مناسب می سازد و برای بعضی بازی های دیگر خیلی به کار نخواهد آمد. مثلا ویژگی های تهاجمی در مبارزات به درد می خورند اما بعید است در کیک پزی ارزش خاصی داشته باشند.

در ازای شرکت در بازی ها و برنده شدن، نوعی امتیاز XP به گوچی تعلق می گیرد که می تواند جوایزی از رمزارز GHST را در پی داشته باشد.

کپی لینک
نظرت رو اینجا برامون کامنت بزار

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
در پی گسترش کاربردهای ارزهای دیجیتال،‌ ماینرهای کریپتو هم به دنبال افزایش فعالیت خود هستند.

شمار کسب و کارهایی که ارزهای دیجیتال را به عنوان یک روش پرداخت قانونی می پذیرند، همچنان …

چطور السالوادور توانست یک کشور پیشگام برای بیت کوین مبدل شود؟

قدم جسورانه‌ی السالوادور به آینده با تبدیل شدن به اولین کشور جهان که بیت کوین را قانونی کرد …

وام فلش (flash loan)چیست؟

وام فلش به معنی وام سریع است. در این وام های سریع، نیازی به وثیقه گذاری نیست! این مفهومی است …

بلاک‌استریم(BLOCKSTREAM) چگونه استخراج بیت کوین را جلو می‌برد؟

در پی دستیابی به فناوری‌های استراتژیک، اکنون دیگر بلاک‌استریم(Blockstream) آماده پیش بردن …

کامبوج در تکاپوی راه اندازی ارز دیجیتال

بانک ملی کامبوج اولین ارز دیجیتالی خود را با نام Bakong راه اندازی کرد که توسط شرکت فین تک …

بیت کوین همچنان یکتاست، اما نوآوری واقعی در رمزنگاری به جای دیگری منتقل شده است

با این‌که بیت کوین به عنوان محبوب‌ترین و موفق‌ترین ارز دیجیتال همیشه در رمزنگاری سرپرست خواهد بود، اما پیشرفت‌های …