مهران بیت

آشنایی با بازی Gods Unchained

اکوسیستم بازی های کریپتویی درآمدزا بسیار متنوع است اما معمولا کیفیت بازی ها توان …

مهدی محمدی
یازی های بلاکچینی
۲۶ آذر , ۱۴۰۰
1504 بازدید
gods unchained

اکوسیستم بازی های کریپتویی درآمدزا بسیار متنوع است اما معمولا کیفیت بازی ها توان رقابت با صنعت بازی های ویدیویی و رده ی AAA آنها را ندارد. یکی از تلاش ها از سوی بازی های کریپتویی برای شکستن این نابرابری از سوی بازی Gods Unchained صورت گرفته تا یک بازی با کیفیت بالا با یک اقتصاد کریپتویی کامل ترکیب شود و تا امروز که به نظر می رسد موفق بوده است.

در سال 2019، Gods Unchained توانست 15 میلیون دلار بودجه از صندوق های برجسته سرمایه گذاری جمع آوری کند و از آن زمان تاکنون در حال پیشرفت است. روند ثبت نام کمی پیچیده تر از بازی های رایج است، اما اگر مراحل آن را دنبال کنید، ایجاد یک حساب کاربری و شروع کسب درآمد نسبتاً آسان است.

Gods Unchained چیست؟

Gods Unchained یک بازی از نوع شروع رایگان و درآمد زا است که در آن بازیکنان مالکیت واقعی آیتم های درون بازی خود را دارند. توسعه ی این بازی توسط مدیر سابق Magic The Gathering: Arena هدایت می شود و سبک بازی را می توان ترکیبی از Hearthstone و MTG توصیف کرد و در واقع نوعی بازی کارتی پیشرفته است. با انجام بازی، کاربران می توانند کارت ها و بسیاری دیگر از آیتم های درون بازی را به دست بیاورند که می توان آن ها را در بازار آزاد معامله کرد. برای شروع باید یک حساب کاربری ایجاد کنید و در اینجا نحوه انجام این کار در چند مرحله ساده آورده شده است:

ایجاد یک حساب کاربری

یک ایمیل همراه با کیف پول Metamask که به شبکه ی اصلی اتریوم متصل باشد، مورد نیاز شما است. شما در ابتدا نیازی به داشتن ETH در کیف پول خود ندارید، اما خود کیف پول باید به بازی متصل باشد. باید ابتدا روی Sign In در گوشه ی بالا سمت راست صفحه کلیک کنید تا به صفحه ی لاگین هدایت شوید و آنجا روی CREATE NEW ACCOUNT کلیک کرده و ثبت نام را انجام دهید.

از آنجایی که باید ایمیلی که حین ثبت نام وارد کرده اید را تایید کنید، حتما ایمیل شما باید واقعی باشد. سپس با شرایط و ضوابط موافقت کرده و بازی را دانلود کنید. پس از پایان مراحل نصب، می توانید با ایمیل و پسورد وارد بازی شوید. قبل از اینکه جایزه ای را ببرید باید کیف پول متامسک خود را به بازی وصل کرده باشید. برای این کار باید وارد سایت بازی Gods Unchained شده، بر روی عکس نمایه خود کلیک کرده و از منوی کشویی، مدیریت کیف پولها را انتخاب کنید.

مدیریت کیف پول

از آنجایی که بازی Gods Unchained روی زنجیره ی Immutable X اجرا می شود، تمام جوایز درون بازی شما روی آدرس شبکه ی Immutable X کیف پول شما توزیع می شود. اگر این شبکه به صورت پیش فرض بر روی کیف پول متامسک نیست باید آن را به صورت دستی اضافه کنید. ادامه ی وصل کردن کیف پول را با کلیک بر روی گزینه ی Link a wallet to X انجام دهید. بعد از پایان مراحل کیف پول شما وصل شده است.

بازی کردن

وقتی می گوییم شروع بازی رایگان است یعنی به هر بازیکن جدید یک مجموعه کارت اصلی داده می شود که حتی اگر نخواهید پولی خرج کنید هم بتوانید بازی کنید. با بازی کردن با این کارتها می توانید در رتبه بندی ها ارتقا پیدا کنید و از این طریق بسته های کارتی جدید برنده شوید که با بالا رفتن سطح، به سرعت موجودی کارت شما افزایش می یابد.

اینفوگرافی

منوی بازی

وقتی از نسخه ی دسکتاپ بازی استفاده می کنید همان ابزارهای وبسایت هم در اختیار شما قرار می گیرد. گزینه ی Arena امکان دسترسی به بازی با یک بازیکن دیگر را برای شما فراهم می کند و در آن می توانید دسته کارتهای سفارشی را امتحان کنید و رتبه بندی خود را بالا ببرید و جوایز هفتگی دریافت کنید.

گزینه ی مارکت یا همان بازار جایی است که معاملات انجام می شود. کاربران می توانند کارتهای مورد نظر خود را فهرست کرده یا خریداری کنند. معاملات با اتریومی انجام می شود که از زنجیره ی اصلی به اینجا از طریق پل زدن (bridge) منتقل شده باشد. این کار را می توان از طریق صفحه ی موجودی خود در Immutable X و انتخاب گزینه ی deposit انجام داد.

گزینه های Collections و Workshop شما را قادر می سازند که مجموعه های شخصی خود را کشف کنید و دسته کارتهای جدیدی برای شش کلاس مختلف ایجاد کنید.

گزینه ی Forge زمانی مفید است که شما موارد تکراری زیادی را جمع کرده باشید. دو کارت یکسان را می توان در یک کارت Meteorite تجمیع کرد و سپس آن را در بازار معامله کرد. کارتهایی که از نظر کیفی پایین تر از نوع کارت های Meteorite باشند قابل معامله نیستند گرچه می توانید از آنها در دسته کارتهای خود استفاده کنید.

کپی لینک
نظرت رو اینجا برامون کامنت بزار

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
CeDeFi یا امور مالی غیرمتمرکز-متمرکز شده چیست؟

سال 2021 سال تحمیل سیستم های غیرمتمرکز بلاکچینی به بازارهای مالی بود. بسیاری از پروژه های …

دیفای 2 (DeFi 2.0) چیست؟

اگر در دنیای دیفای یا همان امور مالی غیرمتمرکز که دو سالی هست شکوفا شده، فعال باشید می دانید …

5 بلاکچین برتر سال 2021 برای NFT ها

اتریوم اکوسیستم اصلی NFT و رهبر بلامنازع حوزه ی رمزنگاری در سال 2021 بود. بیش از …

منظور از اثبات کار (PoW) چیست؟

برای آنان که کم یا زیاد در مورد بلاکچین، رمزارزها، متاورس یا مورد مشابه دیگری مطالعه  می کنند …

کرپتوتوییتر(Crypto Twitter) پس از اظهار نظر ستاره ان‌بی‌ای(NBA) جان وال در مورد کپی توکن او از یک بازی آنلاین مطالب جالبی نوشت

جان وال در حین مسابقه فریاد می‌زد: ” واقعاً افراد مشهور فکر می‌کنند  توانایی وارد شدن …

دیدگاه این‌تود‌بلاک در مورد بازار رمزنگاری این است که  دچار افت 20 درصدی شده است

این‌تودبلاک(In to The Block) الگوریتمی است که با استفاده از ماهیت عمومی بلاک چین …