مهران بیت

بازی سورر Sorare، فوتبالی، جذاب، درآمدزا

Sorare یک بازی فوتبال فانتزی مبتنی بر بلاک چین است که در آن کاربران می توانند بازیکنان …

مهدی محمدی
یازی های بلاکچینی
۰۷ دی , ۱۴۰۰
1302 بازدید
بازی بلاکچینی Sorare

Sorare یک بازی فوتبال فانتزی مبتنی بر بلاک چین است که در آن کاربران می توانند بازیکنان را مبادله کنند، در مسابقات شرکت کنند و برای جوایزی به ارزش هزاران پوند در هر هفته رقابت کنند. این بازی یک فرآیند خارق العاده دارد که در آن تعداد کارت ها محدود است و داشتن بازیکنان بهتر، هم در زمین و هم هنگام معامله، پاداش بیشتری دارد!

در هر فصل، تعداد محدودی از کارت ها وجود دارد که هرگز منقضی نمی شوند. شرکت در مسابقات نیز رایگان است، به این معنی که محدودیتی در تعداد مسابقاتی که می توانید انجام دهید، وجود ندارد. بیایید کمی بیشتر وارد جزئیات شویم.

Sorare چیست؟

Sorare اولین بازی رسمی است که از کارت های بلاک چین مارک Sorare استفاده می کند. بلاک چین به کاربران این امکان را می دهد که کارت های بازیکنان دیجیتال خود را به روشی مشابه با نحوه جمع آوری کارت های بازی در دهه 1990 احراز هویت کنند یعنی شما می توانید کارت ها را از سایر کاربران آنلاین بخرید، بفروشید و معامله کنید.

اصول اولیه ی بازی به این صورت است:

  • مجموعه ای از بهترین کارت های موجود بسازید.
  • وارد مسابقات شوید و جوایزی مانند پول نقد یا کارت های بیشتر را ببرید.
  • هر چیزی که بدست آورده اید را برای خرید و فروش به بازار نقل و انتقال ببرید و سود خود را نقد کنید.

هرچه بازیکنان شما در رتبه بندی بالاتری قرار بگیرند، جوایز بهتری نصیب شما خواهد شد. چند عنصر دیگر هم در این بازی وجود دارد که در ادامه توضیح خواهم داد.

Sorare در سال 2019 پس از اینکه میزبان قبلی آنها LOOM، به سمت امور تجاری دیجیتال تغییر جهت داد، به شبکه ی اتریوم مهاجرت کرد. این حرکت شتاب آنها را کاهش نداد و سورر استفاده از غول های بزرگ فوتبال مانند یوونتوس، وستهم یونایتد و رم را شدت بخشید. آنها همچنین توانستند با بازیکنانی مثل رونالدو و ژائو فلیکس تعامل بزرگی ایجاد کنند و همیشه در تلاشند تا مجوز تیم های بیشتری را بگیرند. تیم های با سابقه ای که اخیراً به این تیم پیوسته اند، تیم ملی فرانسه، شیاطین سرخ بلژیک و تیم آلمان هستند.

همچنین برخی از فوتبالیست های حرفه ای مانند آنتوان گریزمان و عثمان دمبله در این پلتفرم قرار گرفته اند. وقتی یک بازیکن حرفه ای به آن ملحق می شود، کارت جالب خود را دریافت می کند که امضا شده است!

Sorare چطور کار می کند؟

پیشنهاد دادن برای خرید بازیکن در این بازی بسیار آسان و هیجان انگیز است. اگر وارد بازار نقل و انتقالات شوید خواهید دید که چه بازیکنانی را برای فروش گذاشته اند. آنجا بازیکن مورد علاقه ی خود را پیدا خواهید کرد و می توانید پیشنهاد قیمت بدهید.

بر فرض مثال اگر بخواهید برای وندل پیشنهاد قیمت بدهید باید روی دکمه ی place bid کلیک کنید و در کادری که باز خواهد شد حداکثر پیشنهاد خود را بدهید. سپس تایید را بزنید و در جایی که از شما خواسته شده، رمز عبور حساب خود را وارد کنید. سپس به شما اطلاع داده می شود که بالاترین پیشنهاد متعلق به شماست و البته باید شانس بیاورید که کسی رقم بالاتری پیشنهاد ندهد. البته اگر کسی پیشنهاد بالاتری داد باز هم شما این امکان را دارید که رقم بالاتری را پیشنهاد بدهید.

کپی لینک
نظرت رو اینجا برامون کامنت بزار

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
Algorand یا الگوراند چیست؟

Algorand برای بهبود بخشیدن به سرعت تراکنش ها و همچنین کارایی سیستم بلاکچین …

معرفی شبکه انتقال Omni

Omni به منظور ساخت توکن بر بستر بلاکچین بیتکوین است. تراکنش های …

معرفی Sunflower Farmers| درآمد دلاری در بازی بلاکچینی

برای کسانی که تازه قدم به دنیای بازی های بلاکچینی مبتنی بر NFT گذاشته اند یک نکته ی …

وام فلش (flash loan)چیست؟

وام فلش به معنی وام سریع است. در این وام های سریع، نیازی به وثیقه گذاری نیست! این مفهومی است …

از کیف پول ویندوزی جکس (به انگلیسی Jaxx) چه می‌دانید؟

همواره یک کیف پول دیجیتالی به شما این امکان را می‌دهد که طیف وسیعی از ارزهای رمزپایه را …

ارز دیجیتال چیست؟

ارز دیچیتال نوعی ارز است که فقط به صورت دیجیتال یا الکترونیکی در دسترس است و نه به صورت …