مهران بیت

آشنایی با بازی Guild of Guardians

اگر اهل بازی هستید حتما می دانید که در بازی‌ های نقش‌ آفرینی (Role-Playing Game یا RPG) بازیکن ها …

مهدی محمدی
یازی های بلاکچینی
۲۷ آذر , ۱۴۰۰
1430 بازدید

اگر اهل بازی هستید حتما می دانید که در بازی‌ های نقش‌ آفرینی (Role-Playing Game یا RPG) بازیکن ها هدایت یک قهرمان یا یک گروه از قهرمانان را در دنیایی بسیار وسیع که تفاوت های ظاهری و باطنی زیادی با دنیای واقعی دارد، به دست می گیرند. اگرچه بازی های نقش آفرینی (RPG) متعددی با مضمون فانتزی در پلتفرم های مختلف وجود دارد، اما Guild of Guardians یک مدل معروف از این بازی ها یعنی ساخت تیمی از قهرمانان، گذشتن از سیاه چال ها و کسب منابع و پاداش ها را برای خود برگزیده است. این بازی یک RPG موبایلی است و برای هر کسی که گوشی هوشمند دارد، قابل دسترسی است. بعد از جمع آوری منابع، بازیکنان می توانند آیتم های ارزشمند درون بازی و قهرمانان جدید را بسازند و آن را در معرض فروش بگذارند. این مدل بازی برای کسب درآمد در بازی های بلاک چینی در حال رونق گرفتن است، زیرا برخلاف گذشته این اعتقاد به وجود آمده است که این کار به توانمندسازی بازیکنان کمک می کند.

Guild of Guardians به جای انتخاب یک بازی تک نفره، تمام تلاش خود را معطوف به ایجاد جوامع یا انجمن ها کرده است. از نظر بازیکنان، انجمن ها مسیری برای کمک به پیشرفت کلی جامعه خود هستند. علاوه بر این، برای ایجاد بهترین تیم “نگهبانان” و حل مسائل درون بازی نیاز به نوعی همکاری وجود دارد که با جلو رفتن در بازی این نیاز بیشتر هم می شود. Gems ارز درون بازی است که می توان آن را به دست آورد و با بازیکنان دیگر معامله کرد و در کل انگیزه های بیشتری را به بازی اضافه می کند. طبق گزارش ها، این شرکت از طریق همکاری با شرکت Guardians، اولین توسعه دهنده بازی های موبایلی لقب گرفته است که ارز درون بازی را قابل معامله می کند. دنیای فانتزی Guild of Guardians شامل جادوها، جنگجویان، اِلف ها، اورک ها و خیلی چیزهای دیگر است!

سیاه چال ها چگونه کار می کنند؟

Guild of Guardians دارای یک محیط و جهان باز نیست و سبک اصلی بازی به شکل پیشروی در سیاه چال ها خواهد بود. عبور از سیاهچال ها و تکمیل چالش ها، منابع، ارز و تجهیزات بازیکنان را به ارمغان می آورد. بازیکنان می توانند از این جوایز برای به دست آوردن و تقویت قهرمانان و ایجاد تجهیزات استفاده کنند. قهرمانان و تجهیزات جدید به بازیکنان کمک می کند تا مجموعه بعدی چالش ها را تکمیل کنند.

همه سیاه چال ها در Guild of Guardians سطح بندی شده و منحصر به فرد هستند. هیولاها، رئیس ها و تله هایی برای کاوش بازیکنان و غلبه بر آن ها در نظر گرفته شده است تا تنوع زیادی را در طول بازی شاهد باشیم.

انجمن ها (Guild) چطور کار می کنند؟

از آنجایی که هدف این بازی گرد هم آوردن بازیکنان در یک محیط چند نفره است، انجمن ها نقش مهمی را ایفا می کنند. هر کسی که می خواهد بزرگترین پاداش ها را به دست بیاورد، همه چیز را جمع آوری کند و بازی را به پایان برساند، باید بخشی از یک انجمن شود. علاوه بر این، حالت هایی در بازی وجود دارد که فقط بازیکنان Guild می توانند به آن دسترسی داشته باشند. در آنجا دشمنان قوی تر و پاداش های منحصر به فرد و کمیاب تری وجود دارد.

انجمنها یا همان گیلدها در چهار سطح مختلف وجود دارند:

انجمن ماجراجویان: 20 عضو، رهبر انجمن 1% از هر فروش را دریافت می کند

انجمن مبارزان: 30 عضو، رهبر انجمن 2.5٪ از هر فروش دریافت می کند

انجمن افسانه ها: 40 عضو، رهبر انجمن 5٪ از هر فروش دریافت می کند

انجمن اسطوره ها: 50 عضو، رهبر صنف 10 درصد از هر فروش دریافت می کند

رهبران مشتاق انجمن ها این شانس را داشتند که قبل از عرضه بازی، انجمن ها را با قیمت های 200 تا 100000 دلار خریداری کنند. با این حال، طبق گفته سایت، همه آنها فروخته شده اند و به نظر می رسد حالا دیگر عضویت در انجمنها ممکن است نسبتاً سخت باشد.

اینفوگرافی

آیا باید در بازی انجمن نگهبانان پول خرج کنم؟

Guild of Guardians یک بازی RPG موبایلی رایگان است که بازیکنان نیازی به سرمایه گذاری اولیه ندارند. هدف توسعه دهندگان بازی این است که آن را به یک مدل بازی برای کسب درآمد تبدیل کنند و بازیکنان با تلاش خود و اعضای انجمن خود پیشرفت خواهند کرد. تجربه کلی بازی به گونه ای طراحی شده است که هزینه ی اولیه برای پیشرفت در بازی الزامی نیست.

توسعه دهندگان می خواهند که بازی حول محور استراتژی و مهارت بچرخد، نه اینکه یک بازی RPG موبایلی باشد که پولدارها در آن همیشه برنده باشند. به گفته این تیم، خرج کردن پول در بازی گیلد آو گاردینز به ضرر سایر بازیکنان تمام نمی شود. هیچ مرحله ای در این بازی نیست که به تقابل بازیکنان منجر شود. بازیکنان علاقه مندی که می خواهند پول خرج کنند، می توانند قهرمانان متعلق به بنیان گذار بازی را قبل از ارائه ی عمومی بازی تهیه کنند.

کپی لینک
نظرت رو اینجا برامون کامنت بزار

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
۱۰ دلیل بنیادین برای رسیدن اتر به ۱۰,۰۰۰ دلار

اتریوم در طول هفته گذشته با میانگین رشد روزانه ۵ درصد روند صعودی خود را دنبال کرد. هم‌اکنون هر واحد اتر (ETH) با قیمت …

در نقاط مختلف جهان ارزهای رمزنگاری شده چگونه تنظیم می‌شوند؟

همچنان در جهان مفاهیم ارز دیجیتال یک دنیای نسبتاً جدید تلقی می‌شوند که بانک‌های مرکزی …

استخراج بیت کوین
استخراج بیت کوین ۱۴۰۰/۰۳/۲۶

فرایند ساخت بیت کوین جدید با حل مسائل محاسباتی استخراج بیت کوین گفته میشود . همچنین به یک فعالیت …

آشنایی با بازی Guild of Guardians

اگر اهل بازی هستید حتما می دانید که در بازی‌ های نقش‌ آفرینی (Role-Playing Game یا RPG) بازیکن ها …

بازی Shroom Kingdom | ساخت مراحل بازی هم با شما

اگر در گوگل Shroom Kingdom را جستجو کنید از شما می پرسد آیا منظورتان …

آلت کوین چیست؟
آلت کوین چیست؟ ۱۳۹۹/۰۸/۲۸

بر اساس لیست ارزهای دیجیتال موجود در بازار، در حال حاضر بیشتر از پنج هزار وجود دارد که …