مهران بیت

بررسی سایت های faucet (دریافت ارز دیجیتال رایگان)

سوالی که این روزها خیلی پرسیده میشود این است که آیا میتوانم بیت کوین را به صورت رایگان استخراج کنم …

مهدی محمدی
مقالات
۰۵ دی , ۱۳۹۹
3927 بازدید

سوالی که این روزها خیلی پرسیده میشود این است که آیا میتوانم بیت کوین را به صورت رایگان استخراج کنم؟پاسخ است که بله می توانید و پاسخ شما سایت هایی موسوم به فاست است.البته باید ذکر کرد که اکثر سایت های فاست کلاهبرداری هستند و یا اگر کلاهبرداری هم نباشند مقدار برداشتی آن ها بسیار ناچیز است.

سایت فاست چیست؟

به زبان ساده ، فاست های بیت کوین وب سایت ها یا برنامه های آنلاین هستند که به عنوان سیستم پاداش برای کاربرانی که وظایف تعیین شده توسط یک وب سایت یا برنامه خاص را انجام می دهند ، عمل می کنند. در ازای تکمیل وظایف یا captcha ، به کاربران Satoshi تعلق می گیرد ، که برای کسانی که نمی دانند ، یک صد میلیونیم بیت کوین (BTC) است.

ساتوشی بدست آمده اغلب مستقیماً به کیف پول یا میکرو کیف پول فرد واریز می شود.

لازم به ذکر است که سایت های فاست سریع و ثروتمند نیستند ، زیرا مقدار پاداش به طور معمول بسیار ناچیز است و بسته به ارزش بیت کوین در هر زمان تغییر می کند. به همین دلیل ، بسیاری از کاربرانی که در شیپور خاموشی Bitcoin شرکت می کنند ، اجازه می دهند با گذشت زمان کل درآمدشان جمع شود تا زمانی که آماده باشند پول بیشتری به کیف پول خود ارسال کنند. انجام این روش همچنین هزینه های استخراج را به حداقل می رساند.

هدف سایت های فاست

بیت کوین هنوز نسبتاً جدید است ، بنابراین بسیاری از مردم در سراسر جهان هنوز در حال آموختن هستند ، چه رسد به اینکه چگونه در آن سرمایه گذاری کنند یا آن را در پرتفوی مالی خود قرار دهند. به همین دلیل فسیات های فاست Bitcoin ایجاد شده است. آنها به عنوان روشی برای آشنایی مردم با مفهوم بیت کوین و بدون خطرات مرتبط با سرمایه گذاری عمل می کنند. بسیاری از سایت های فاست تلاش می کنند اطلاعات مربوط به بیت کوین را به کاربران جدید ارائه دهند. به طور خلاصه ، این سایت ها راهی عالی برای افراد برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بیت کوین است و به آنها این فرصت را می دهد تا بدون خطر انداختن پول ، سکه کسب کنند.

نحوه پیدا کردن سایت های فاست

می‌توانید با جستجوی عبارت «Bitcoin Faucet» (فاست بیت کوین) در گوگل یا یک موتور جستجوی دیگر سایت‌های فاست را پیدا کنید. البته تعداد نتایج این جستجو ممکن است شما را غافلگیر کند. صدها وب‌سایت فاست وجود دارد که می‌توانید ضمن مشاهده و انتخاب آن‌ها تعدادی ساتوشی هم به دست بیاورید. به یاد داشته باشید که یک ساتوشی برابر است با ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۱ یا یک صد میلیونیوم بیت کوین.

مون بیت کوین (Moon Bitcoin)، بیت کوین زیبرا (Bitcoin Zebra)، بیت کوین ۷۷۷ (Bitcoin ۷۷۷)، بیت کوینکر (Bitcoinker) و فری بیت کوین (Freebitcoin) از جمله مشهورترین فاست‌های پادشاه ارزهای دیجیتال هستند.

چرا سایت های فاست بیت کوین رایگان می دهند؟

بسیاری شنیده اند که بیت کوین چگونه رشد کرده است و برای تعداد انگشت شماری از افراد خوش شانس درآمد زیادی کسب کرده است. بنابراین ، چرا فاست فقط سکه رایگان می دهد؟ آیا آنها فقط سخاوتمند و مهربان هستند؟ حقیقت این است که با پاداش دادن به کاربران با Satoshi ، این سایت ها درآمد کسب می کنند. چطور؟ تبلیغات بسیاری از محبوب ترین و موفق ترین سایت های شیر آب تبلیغات زیادی را در خود جای داده اند. اعم از تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک ، پرداخت به ازای هر برداشت یا فقط در آن سایت وجود دارد ، به احتمال زیاد سایت فقط با داشتن تبلیغات در صفحه در حال کسب درآمد ثابت است. علاوه بر تبلیغات ، سایت های شیرآلات ممکن است دارای لینک های وابسته ای نیز باشند که در صورت دنبال کردن لینک و ثبت نام یا خرید چیزی ، می توانند درآمد کسب کنند. متأسفانه ، معمولاً سایتهای شیرآلات بیش از حد مملو از تبلیغات هستند تا حدی که در تجربه کاربر تداخل ایجاد کنند. البته فعلاً این یکی از معاملات خرید چند سکه رایگان است.

نحوه استفاده از فاست

استفاده از یک فاست بیت کوین خیلی ساده است. بعد از مراجعه به وب‌سایت فاست و ثبت نام در آن، آدرس کیف پول خود را وارد می‌کنید. سپس یک شمارنده، زمانی که شما در وب‌سایت می‌گذرانید را ثبت می‌کند و بعد از آنکه زمان مشخصی را در سایت گذراندید، می‌توانید با کلیک کردن روی دکمه «Claim Now» یا چیزی شبیه به این پاداش خود را دریافت کنید.

فاست (Faucet) چیست؟ دریافت ارز دیجیتال رایگان!
نمونه‌ای از یک فاست بیت کوین

صد البته باید با حل کردن یک کپچا (Captcha) یا حل یک مسئله ساده ریاضی ثابت کنید که یک انسان هستید. این کار برای اطمینان از اینکه شما یک اسکریپت یا ربات نیستید انجام می‌گیرد. به همین سادگی می‌توانید پاداش خود را دریافت کنید.

البته فاست‌ها معمولاً برای جلوگیری از جمع‌آوری تمام پاداش‌ها توسط یک نفر، برای هر بار جمع‌آوری پاداش توسط یک شخص، محدودیتی زمانی در نظر گرفته‌اند که بسته به سیاست فاست می‌تواند از ۵ دقیقه تا ۲۴ ساعت متغیر باشد.

نتیجه گیری

آیا به بیت کوین علاقه دارید؟ به طور معمول ، کاربران با این سایت ها درگیر می شوند زیرا آنها مایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد کریپتوکارنسی هستند و از احتمال کسب سکه رایگان هیجان زده می شوند. همچنین این یک روش بدون استرس و بدون ریسک برای شروع کار در صنعت رمزنگاری بدون نیاز به صرف هرگونه هزینه شخصی برای سرمایه گذاری است. علاوه بر این ، به لطف این واقعیت که کاربران می توانند کلیدهای بیت کوین خود را ناشناس نگه دارند ، روند ایمن و ایمنی است. بنابراین ، اگر به دنبال چیز جدیدی برای امتحان بوده اید یا همیشه فکر کرده اید که همه هیاهوی اطراف بیت کوین چیست ، اکنون زمان آن است که این موضوع را بفهمید. چه چیزی رو میترسی از دست بدی؟

کپی لینک
نظرت رو اینجا برامون کامنت بزار

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 دیدگاه در “ بررسی سایت های faucet (دریافت ارز دیجیتال رایگان) ”

مطالب مرتبط
در نقاط مختلف جهان ارزهای رمزنگاری شده چگونه تنظیم می‌شوند؟

همچنان در جهان مفاهیم ارز دیجیتال یک دنیای نسبتاً جدید تلقی می‌شوند که بانک‌های مرکزی …

تایید سلبریتی‌ها برای سرمایه گذاران در رمزنگاری برای ایالات متحده گران تمام خواهد شد

داده‌های به دست آمده از نظرسنجی شرکت تجاری مورنینگ‌کانسولت(Morning Consult) نشان …

کیف پول لجر نانو اس چیست؟

کیف پول لجر نانو اس در سال 2019 از سوی شرکت لجر به جهان معرفی شد با این تعریف که یک کیف پول …

شروع تلاش‌ بانک‌های چین جهت تقویت یوان دیجیتال پیش از راه‌اندازی CBDC

بانک‌های معتبر و بزرگ چینی قبل از را‌ه‌اندازی ارز دیجیتال بانک مرکزی که به سیستم …

آشنایی با کارایی و اهمیت چین‌لینک(Chainlink) در دنیای رمزنگاری

در سال 2019 سرویس غیرمتمرکز چین‌لینک(Chainlink) بر روی بلاک چین اتریوم راه‌اندازی شد …

هم‌زمان با بالارفتن هش بیت کوین شاهد کاهش درآمد حاصل از تراکنش‌ها هستیم

در پلت‌فرم فناوری و خدمات دارایی‌های دیجیتالی بیتودا(Bitooda) ، در مورد هش ریت مورد انتظار بیت کوین …