مهران بیت

درآمدزایی در بازی SKYWEAVER

اگر علاقمند به بازی های کارتی، بلاک چینی و درآمدزا هستید و برای انتخاب یک بازی …

مهدی محمدی
یازی های بلاکچینی
۲۷ آذر , ۱۴۰۰
1508 بازدید

اگر علاقمند به بازی های کارتی، بلاک چینی و درآمدزا هستید و برای انتخاب یک بازی با چنین ویژگی هایی از میان ده ها بازی مشابه دو دل هستید، این مقاله را بخوانید شاید در دقیقتر شدن انتخاب شما موثر باشد. SkyWeaver یک بازی کارتی تجاری رقابتی در سراسر جهان است که بهترین جنبه های بازی های آنلاین و فیزیکی کارتی را در یک جا جمع کرده است. شروع بازی SkyWeaver اصلا سخت نیست و آنقدر عمق دارد که ماه ها و سالها آن را بازی کنید و هر بار چیزهای جدیدی را کشف کنید. البته الان تحت نسخه ی خصوصی بتا قرار دارد و باید درون سایت ثبت نام کنید تا به شما کد دسترسی به بازی داده شود. کارت های SkyWeaver واقعاً متعلق به بازیکنان هستند: نه اینکه اطلاعاتی در سرورهای شرکت باشند، بلکه دارایی های دیجیتالی که بازیکنان مالک آنها هستند. شما می توانید آنها را برنده شوید و مبادله کنید و می توانید همه این کارها را هم در داخل و هم در خارج از بازی انجام دهید.

SkyWeaver از جمله بازی هایی است که روی مرورگر هم انجام می شود و در آن بازیکن در مقابل بازیکن قرار می گیرد و این یعنی شما می توانید در هر مکان و هر زمان بازی کنید. با برنده شدن در نبردها و صعود به رتبه بندی های بالاتر در  SkyWeaver، کارت های جدیدی به دست می آورید که با همه آنها می توانید بازی کنید و برخی از آنها را می توانید معامله کنید.

همانطور که الکسیس اوهانیان، یکی از بنیانگذاران Reddit و یکی از مالکان Cloud9 می گوید، “انتظار کشیدن برای بازی  SkyWeaver سخت است. این بازی یک تجربه کاملاً جدید است که تمام سرگرمی های بازی های کارتی کلکسیونی دوران کودکی را زنده می کند، در یک مرورگر و با قابلیت مبادله کارت، درست مانند روزهای قدیم.

ماجرای این بازی در آسمان رخ می دهد. آسمان منابعی برای استفاده ی بازیکنان و مانا (انرژی) برای بازی فراهم می کند. بازیکنان در این بازی باید از مانای خود استفاده کنند، مهارت های خود را تقویت کنند، موجودات را احضار کنند، طلسم کنند و با بازیکنان دیگر رقابت کنند تا قفل منابع باز شود.

یک بازی شهودی و آسان برای همه

هر کسی می تواند مستقیما وارد بازی شود و از بازی کردن لذت ببرد. چه در بازی های کارتی تازه وارد باشید و چه استاد، شروع بازی SkyWeaver برای شما آسان خواهد بود. رابط کاربری این بازی تمیز، ساده و قابل درک است. طراح اصلی این بازی به نام جان لاکس قبلا طراح یک بازی کارتی معروف دیگر بوده است و تلاش کرده است که این بازی سرگرم کننده و یادگیری آن برای بازیکنان معمولی آسان باشد و در عین حال پیچیدگی و عمقی داشته باشد که علاقمندی بازیکنان با تجربه و اهل رقابت را هم جلب کند. SkyWeaver علاوه بر ویژگی های آشنای بازی های کارتی مانند دسته ی کارتها، دست، مولیگان، مانای افزایشی، طلسم ها و موجوداتی که با حمله و سلامتی مبارزه می کنند و بازی نوبتی، نو آوری های زیادی هم به کار خود اضافه کرده است.skyweaver

 

سبک بازی استراتژیک

هر مسابقه ای که در مقابل یک حریف دیگر بازی کنید به قدر کافی سرگرم کننده و پویاست و شما را سرگرم می کند. قهرمان (Hero) شما یا همان آواتار شخصیت شما بازیکن شماست و موجودات شما طلسم هایی را انجام می دهند که باعث هیجان انگیز شدن مسابقات و سریعتر شدن جریان بازی می شود. هر بازیکن فقط با یک کارت موجود در دسته ی کارتهای خود بازی می کند. به این شرط بازی، سینگلتون گفته می شود. سینگلتون به این معناست که دسته ی کارتها، کارت های تکراری ندارند که چنین مولفه ای باعث می شود که ساختار دسته ی کارتها سرگرم کننده تر، مبارزات هیجان انگیزتر و نتایج متنوع تر شوند.

استخر مانای شما بدون سقف است یعنی با هر بار بازی کردن، مانای بیشتری بدست می آورید. به طوری که مجموعه ی گسترده ای از جادوها و حملات در طول مسابقه در اختیار شما قرار می گیرد و باعث ایجاد لحظات غیرمنتظره و تغییر دهنده ی بازی می شود تا هر بار که بازی می کنید احساس تازه بودن کنید.

کپی لینک
نظرت رو اینجا برامون کامنت بزار

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
اتریوم (Ethereum) چیست ؟‌

اتریوم نوعی ارز دیجیتالی است، اما پیش از آنکه بدانیم اتریوم چیست نخست باید با مفهوم …

بایننس به اتهام فرار مالیاتی و پول‌شویی تحت پیگرد قرار گرفت

بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال به اتهام فرار مالیاتی و پول‌شویی تحت پیگرد دولت آمریکا قرار گرفت …

C‌o‌in‌o‌m‌i چه مدل کیف پولی است ؟

کوینومی یک کیف پول امنیتی چند وجهی برای دسک‌تاپ و انواع تلفن همراه است که با پشتیبانی محلی …

رالی آلت کوینهای متاورسی و بازیهای بلاکچینی همزمان با افت بیتکوین

بازی های بلاکچینی، سازندگان NFT و شرکتهای بزرگ به دنبال کسب فضایی در متاورس هستند …

در پی گسترش کاربردهای ارزهای دیجیتال،‌ ماینرهای کریپتو هم به دنبال افزایش فعالیت خود هستند.

شمار کسب و کارهایی که ارزهای دیجیتال را به عنوان یک روش پرداخت قانونی می پذیرند، همچنان …

خدمات شبکه بلاک چین، برنامه های CBDC چین را سرعت می بخشد

از دیدگاه دولت چین ارزهای دیجیتال را نمی توان یک انبار پول قانونی در نظر گرفت بلکه آنها در گروه سرمایه های …