مهران بیت

رشد ۴۶ درصدی ایاس با سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد دلاری بلاک‌وان برای راه‌اندازی صرافی

برای راه‌اندازی یک صرافی متمرکز، نقدینگی بسیار زیادی نیاز است تا معاملات ممکن شود و خریداران و فروشندگان جذب شوند …

مهران خرمی
اخبار ارزدیجیتال
۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۰
1808 بازدید

برای راه‌اندازی یک صرافی متمرکز، نقدینگی بسیار زیادی نیاز است تا معاملات ممکن شود و خریداران و فروشندگان جذب شوند. این میزان نقدینگی می‌تواند برابر با ارزش تولید ناخالص یک کشور کوچک است.

بلاک وان (Block one)، شرکت نرم‌افزاری سازنده بلاک چین ایاس موفق به جمع‌آوری ۱۰ میلیارد دلار بودجه شده تا صرافی بولیش گلوبال (bullish global) را راه‌اندازی کند. این شرکت این مقدار بودجه را از راه های زیر جمع آوری کرد:

۱۶۴,۰۰۰ بیتکوین به ارزش ۹.۲۵ میلیارد دلار، ۲۰ میلیون توکن ایاس به ارزش ۲۵۰ میلیون دلار، ۱۰۰ میلون دلار پول نقد و ۳۰۰ میلیون دلار بودجه استراتژیک.

پس از انتشار این خبر، ایاس در مقایسه با بقیه ارزهای برتر بازار روز خیلی بهتری را گذراند و طی ۶ ساعت از قیمت ۹.۱۷ دلار به ۱۳.۸۳ دلار رسید. این ارز طی ۲۴ ساعت گذشته رشد ۴۵ درصدی را تجربه کرده است.

شرکت بلاک وان توسط مدیر عامل آن، برندن بلامر (Brendan Blumer)  و مدیر ارشد فناوری سابق آن،دنیل لاریمل پایگذاری شد. این پروزه بلاک چین، که یکی از اولین «قاتلان اتریوم» بود، در ابتدای عرضه سکه هایش ۴.۲ میلیارد دلار بودجه جمع آوری کرد.

مایک نووگراتز (Mike Novogratz) صاحب شرکت گلکسی دیجیتال (Galaxy Digital) است، این شرکت یکی از شرکت هایی از که در این جمع آوری بودجه شریک بوده. وی در این باره گقت : « اندازه و مقیاس گسترده بولیش گلوبال همراه با تجربه بلاک وان در مهندسی بلاکچین ، بولیش گلوبال را از روز اول به یک مهره بزرگ در حوضه صرافی های ارزدیجیتال تبدیل خواهد کرد.

با استناد بر گزارشی که امروز منتشر شد، این صرافی ارزدیجیتال  از ابزارهای موجود در شبکه EOS و پلتفرم EOSIO که توسط بلاک وان نگهداری می شود استفاده خواهد کرد.

علاوه بر این، این صرافی قصد دارد همانند صرافی های غیر متمرکز، قابلیت این را بوجود بیاورد که همیشه نیازی به یک خریدار یا فروشنده نباشد و معاملات با خود صرافی انجام شود. حجم بازار امور مالی غیرمتمرکز مستقر بر رقیب ایاس، یعنی اتریوم، بالغ بر ۸۵ میلیارد دلار است.

شاید این نوع پررنگ کردن بودجه برای مورد توجه ماندن ایاس لازم بود، چرا که میزان توسعه این شبکه به طرز چشم‌گیری طی سال های اخیر در حال کاهش بوده.

نمودار تعداد توسعه‌دهنده‌گان بلاک چین ها

این درحالی است که دیگر «قاتلان اتریوم» مانند کاسموس (Cosmos) و پولکادات (Polkadot) و سولنا (Solena)  در این مدت در حال افزایش توسعه‌دهنده بوده‌اند.

با این وجود، ۱۰ میلیارد دلار پول بسیار زیادی است. این مقدار پول از ارزش بازار برخی از ارزهای دیجیتال معروف مانند مونرو (Monero)، آلگوراند (َAlgorand) و میکر (Maker) بیشتر است. این مقدار پول حتی از ارزش بازار ایاس قبل از این سرمایه‌گذاری نیز بیشتر است.

منبع : decrypt

کپی لینک
نظرت رو اینجا برامون کامنت بزار

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
معرفی Cryowar، بازی درآمدزای چند نفره ی NFT روی بلاکچین سولانا

کرایووار (Cryowar) یک پروژه ی نوپای بلاکچینی است که قصد دارد نسل بعدی GameFi را …

ثبت خروجی روزانه بیش از  1.2میلیارد دلار اتر از صرافی‌های متمرکز

تنها در یک دوره 24 ساعته رقمی در حدود بیش از 1 میلیارد دلار اتر از صرافی‌های متمرکز خارج شده …

بیت کوین شبح آزادی دنیای مدرن

سلطه حکومت‌ها بر جهان امروز، به نظر می‌رساند که همه قدرت‌های دولت و سیاسی در دنیا در جهت اتحاد نامحسوسی …

کشور هایی که استخراج بیت کوین در آن ها ممنوع است

در این مقاله به کمک کارشناسان سایت خبرآنلاین قصد داریم به بررسی کشور هایی که ماینینگ …

حمله 51 درصدی چیست؟

مانی می گوییم در یک شبکه حمله 51 درصدی رخ داده است که یک کاربر بتواند بیش از 50 درصد قدرت پردازش …

همه چیز درباره ی کریپو Cryppo.io

ماجراجوهای کریپو را بین 3777 NFT کشف کنید و به دنیای کریپو وارد شوید …