مهران بیت

ساعت پخش برنامه ایلان ماسک؛ شمارش معکوس برای انفجار قیمت دوج کوین!

برنامه تلویزیونی «Saturday Night Live» ساعت ۸:۰۰ صبح روز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت (به وقت تهران) با حضور ایلان ماسک …

مهران خرمی
اخبار ارزدیجیتال
۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۰
1871 بازدید

برنامه تلویزیونی «Saturday Night Live» ساعت ۸:۰۰ صبح روز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت (به وقت تهران) با حضور ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و طرفدار بزرگ دوج کوین، از شبکه «NBC» پخش خواهد شد. بسیاری از معامله‌گران انتظار دارند با پخش این برنامه قیمت دوج کوین سر به فلک بگذارد، اما آیا این انتظار برآورده می‌شود؟

ایلان ماسک پیش از این تایید کرده بود که شنبه شب در برنامه SNL به بحث درباره دوج کوین می‌پردازد. به گفته ماسک قرار است یک بخش کمدی درباره دوج کوین در این برنامه پخش شود.

زمانی که ماسک اعلام کرد قصد دارد در برنامه تلویزیونی SNL شرکت کند و به بحث درمورد دوج کوین بپردازد، قیمت دوج کوین ۱۰ درصد افزایش یافت و به ۰.۴ دلار رسید. پس از آن هم روند صعودی دوج کوین ادامه داشت و با افزایش حجم سفارش‌های خرید قیمت این ارز دیجیتال در اوج تاریخی خود به ۰.۶۹ دلار رسید.

اکنون بسیاری از معامله‌گران انتظار دارند با پخش این برنامه قیمت دوج کوین سر به فلک بگذارد و به هدف رویایی سرمایه‌گذاران این ارز دیجیتال، یعنی «۱ دلار» برسد. شاید رویای ۱ دلاری شدن دوج کوین پس از پخش برنامه SNL به واقعیت بپیوندد، شاید هم صحبت‌های ایلان ماسک در این برنامه تا حدودی محافظه‌کارانه باشد و معامله‌گران را از اقدام احساسی برای خرید دوج کوین منصرف کند.

تا به امروز توییت‌های ماسک دو پهلو بوده است؛ ثروتمندترین مرد جهان گاهی از انفجار قیمت دوج کوین نوشته و گاهی از مخاطبان خود خواسته است برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال احتیاط به خرج داده و با تکیه بر توییت‌های او سرمایه‌گذاری نکنند.

ماسک در آخرین توییت خود که ساعات ۹:۰۰ صبح امروز منتشر شد نوشت: «ارزهای دیجیتال امیدوار کننده هستند، اما لطفاً با احتیاط سرمایه‌گذاری کنید.»

هشدار ماسک به طور مشخص برای آن دسته از سرمایه‌گذاران تازه‌کار است که بدون در نظر گرفتن عوامل بنیادین، تحت تاثیر شرایط روانی اقدام به سرمایه‌گذاری می‌کنند و پس از اولین شکست سرخورده می‌شوند و بازار را برای همیشه ترک می‌کنند.

همانطور که ایلان ماسک گفته است، ارزهای دیجیتال امیدوار کننده هستند و فرصت جدیدی برای سرمایه‌گذاری افراد متوسط و حتی فقیر جامعه فراهم کرده‌اند. با این حال نمی‌توان چشم بسته وارد بازار شد و تنها با تکیه بر واکنش‌های مشاهیر در شبکه‌های اجتماعی اقدام به سرمایه‌گذاری کرد؛ بازیگران، خواننده‌ها و ورزش‌کاران مشهوری که اکثر آنها هیچ تخصص و تجربه‌ای در بازارهای مالی ندارند.

پس اگر خود را آماده کرده‌اید تا پس از پخش برنامه ایلان ماسک با پس‌انداز زندگی خود دوج کوین بخرید، بهتر است کمی «احتیاط» به خرج دهید.

کپی لینک
نظرت رو اینجا برامون کامنت بزار

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
محافظت بیت کوین از سرمایه گذاران در برابر تورم

با کاهش ترس اولیه بازارهای جهانی پس از ویروس کرونا سرمایه‌گذاران با چالش‌های گوناگونی …

صرافی coinbase ارز ریپل را از لیست ارز های خود خارج کرد

بزرگترین صرافی ارز رمزنگاری شده در ایالات متحده ، اعلام کرد که معامله ارز دیجیتال XRP را متوقف خواهد کرد …

بلاک چین چیست ونحوه عملکرد آن چگونه است؟

اگر علاقمند به فناوری باشید حتما تا به حال اسم بلاکچین به گوشتان خورده است. تکنولوژی …

به کاربردن شناسه دیجیتال و نحوه استفاده از آن برای حذف اقشار آسیب‌پذیر

ایو هایس دی کالاف (Eve Hayes de Kalaf) به عنوان پژوهشگر دانشگاه لندن می‌گوید …

کارشناسان رمزنگاری پیش‌بینی می‌کنند که قیمت بیت کوین تا دسامبر سال 2025 به مبلغ 318،417 دلار افزایش یابد

تعدادی از متخصصان رمزنگاری پیش‌بینی کرده‌اند که قیمت ارز بیت کوین تا دسامبر سال 2025 به مبلغ …

مای اتر مشهور ترین کیف پول نرم افزاری اتریوم

از زمان راه‌اندازی (MEW) (کیف پول نگهداری اتریوم) در سال 2015، این کیف پول اتریومی …