مهران بیت

معرفی Sunflower Farmers| درآمد دلاری در بازی بلاکچینی

برای کسانی که تازه قدم به دنیای بازی های بلاکچینی مبتنی بر NFT گذاشته اند یک نکته ی …

مهدی محمدی
یازی های بلاکچینی
۰۸ بهمن , ۱۴۰۰
1637 بازدید
آموزش بازی sunflower farmers

برای کسانی که تازه قدم به دنیای بازی های بلاکچینی مبتنی بر NFT گذاشته اند یک نکته ی حیاتی کمتر گفته می شود و معمولا با تحمل کمی ضرر مالی مجبور می شوند آن را به تجربه بیاموزند. معمولا این طور است که وقتی اخبار پر می شود از خبرهای مربوط به سودآوری یک صنعت خاص و همه در مورد آن حرف می زنند، دقیقا زمانی است که به پایان فصل سودآوری نزدیک می شویم. این نکته در اکثر بازارهای مالی صدق می کند که کسانی بیشترین سود را از یک روند رو به رشد یک صنعت می برند که زمانی وارد این کار می شوند که آن صنعت در رکود است و کمتر کسی به آن اهمیت می دهد.

این نکات برای این گوشزد شد که اگر دیدید از نظر قیمتی بازار رمزارزها و NFTها در رکود است و همه در حال شکایت از وضع موجود هستند، شاید بهترین زمان برای ورود به بازار باشد. اگر الان به تازگی در پی یافتن بازی هایی هستید که درآمدزا باشند اما با قیمت های موجود هر چه محاسبه می کنید صرفه ای در پاداش های آن بازی یا کلیه ی بازی ها نمی بینید، شاید منصرف شدن بهترین راه نباشد. عموما هر کسی که به درآمدهای بالا در صنعت بازی یا هر صنعت دیگری رسید، زمانی وارد آن شد که همه چیز ارزان بود و قابل خریدن. برعکس هرگاه درآمدها و ارزش NFTها بسیار بالا بود و پاداش های بازی ها سر به فلک می زد آنها یا آنقدر پولدار شده بودند که دیگر بازی فقط برایشان جنبه ی سرگرمی داشت یا اینکه در همان فضا فروختند و وارد بازی های تازه و گمنام دیگری شدند. پس حالا با در نظر گرفتن این موضوع بیایید یک بازی بلاکچینی دیگر را بررسی کنیم و بیشتر بشناسیم.

Sunflower Farmers یا کشاورزان گل آفتابگردان چیست؟

یک بازی استراتژیک با درون مایه ی کشاورزی گل آفتابگردان و البته بسیاری از محصولات دیگر حتی کدو! و البته با خصلت درآمدزایی و تبدیل محصولات خود به دارایی های دیجیتال مثل NFT یا رمزارز.

این نوع بازی چیزی است که پیش از این هم در جهان پیش از بلاکچین و هم در میان بازی های بلاکچینی وجود داشت اما بنا به گفته ی آدام هانیگان سازنده ی این بازی، آنها قصد داشتند یک بازی بسازند که در یک چیز متفاوت باشد و آن هم عدم کنترل سازندگان بر رمزارزهای بازی است. او معتقد است یک جریان ناسالم در میان بازی های بلاکچینی در حال شکل گرفتن بود که سازندگان مقدار زیادی از رمزارزهای بازی را در ابتدا به دور از چشم بقیه تولید و ضرب می کردند و آن را تا مدتها از چشم بقیه مخفی می کردند تا زمانی که بازی معروف شود و آنها با فروش آن رمزارزها پول زیادی به جیب بزنند.

اما این بازی طوری طراحی شده که حتی سازندگان این بازی از هر گونه کنترل و ذخیره کردن شخصی رمزارزها ناتوان هستند. تمام مراحل ساخت و گسترش این بازی از کمک های عمومی تامین مالی شد و اکنون نیز برای شروع بازی شما باید مقداری معادل 0.1 رمزارز متیک به یک خیریه ی دلخواه کمک کنید تا بتوانید وارد بازی شوید و این سنت کمک کردن همچنان زنده بماند. صحبت از متیک شد احتمالا با تجربه تر ها فهمیده اند که این بازی بر بستر بلاکچین پالیگان (که به کم بودن کارمزدها مشهور است) برپا شده است.

آموزش بازی sunflower farmers

چطور وارد بازی شویم؟

مثل همیشه نیاز به نصب یک کیف پول دارید که در اینجا متامسک بهترین پیشنهاد است. متامسک یک کیف پول نرم افزاری است که برای تعامل با بلاکچین اتریوم استفاده می شود و البته ی شبکه ی پالیگان هم از بلاکچین های جانبی اتریوم است. برای نگه داری امن و دراز مدت رمزارزها البته معمولا توصیه می شود که از کیف پول های سخت افزاری استفاده کنید. در بخش فروشگاه سایت مهران بیت می توانید تعدادی از بهترین کیف پول های سخت افزاری را ببینید و انتخاب کنید.

روی کیف پول خود شبکه ی پالیگان را بالا بیاورید و مقدار خیلی کمی در حد یکی دو تا رمزارز متیک به آن منتقل کنید زیرا برای پرداخت کارمزدها به آن نیاز دارید. از آنجایی که کارمزدها در شبکه ی پالیگان بسیار ناچیز هستند و برای هر تراکنش از چند سنت در شلوغترین ساعات فراتر نمی روند، همین مقدار کم متیک تا مدتها برای ثبت تراکنش های درون بازی به روی شبکه ی بلاکچین، کافی خواهد بود. متیک را از بسیاری از صرافی های جهانی یا داخلی مثل مهران بیت می توانید خریداری و به کیف پول خود منتقل کنید.

پاداش های بازی با رمزارز داخلی این بازی با نام SFF پرداخت می شود پس این توکن را هم به کیف پول متامسک خود اضافه کنید تا بعد از پرداخت، بتوانید آن را درون کیف پول خود مشاهده کنید.

برای اضافه کردن این رمزارز به کیف پول به آدرس قرارداد آن نیاز خواهید داشت:

0xdf9B4b57865B403e08c85568442f95c26b7896b0

حالا آماده اید تا به بازی بپردازید، زمینی را تهیه کنید و در آن به کشاورزی پرداخته و محصولات خود را تبدیل به NFT و رمزارز کنید.

 

کپی لینک
نظرت رو اینجا برامون کامنت بزار

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
مفهوم امضای دیجیتال

به فرایندی که در آن درستی اعتبار یک پیام دیجیتالی تایید شود امضای دیجیتال …

تحلیل آنچین یا تکنیکال؟ شاید هم هر سه تا!

اگر دستی بر آتش ترید و معامله ی دارایی های کریپتویی دارید حتما می دانید که چقدر این بازار …

چگونه تحلیل های تکنیکی وفاندامنتالی(پایه ای) را با هم هماهنگ کنیم؟

تحلیل یکی از مهمترین بخش های بازار سرمایه است که به وسیله آن می توان سهام یک شرکت …

مایکل سیلور، مدیرعامل ماکرواستراتژی: بیت کوین جای طلا را خواهد گرفت

مایکل سیلور (Michael Saylor) ، مدیرعامل مایکرواستراتژی (MicroStrategy)، اعتقاد دارد باوجود هرج و مرجی که در ابتدای سال …

تاثیرات کرونا بر بازار ارزهای دیجیتال

چند ماهی است که کرونا به دغدغه ی اصلی مردم جهان تبدیل شده است. در این مقاله قصد …

اولین گام‌های السالوادور برای استخراج بیت کوین از آتشفشان

در ویدیوئی منتشر شده از سوی نایب باکله رئیس جمهور السالوادور که امروزه به دلیل همگامی …