مهران بیت

سبز یعنی برو: 5 رالی دیدنی از آلتکوینها با یک ویژگی مشترک

در معاملات کریپتو اغلب شاهد حرکت دسته جمعی کل بخش ها هستیم. کوین های دیفای …

مهدی محمدی
اخبار آلت کوین ها
۲۰ آبان , ۱۴۰۰
1440 بازدید

در معاملات کریپتو اغلب شاهد حرکت دسته جمعی کل بخش ها هستیم. کوین های دیفای احتمالا همه با هم به سمت بالا می روند ‌در حالی که توکن های متاورس با خبرهای تغییر چهره ی فیس بوک شروع به صعود کردند.

اما گروهی از بهترین های این هفته هستند که اتفاقا اشتراکات بسیار کمی با هم دارند بجز یک اندیکاتور معاملاتی که قبل از شروع رشد آنها با چراغهای سبز چشمک زن شروع به علامت دادن کردند.

ما می خواهیم نگاهی به آنها بیندازیم:

  • پالیگان (Matic): یک پروژه لایه دوم برای مقیاس پذیر کردن اتریوم
  • Aave (یا AAVE): یک دارایی در امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)
  • وویجر (VGX): یک پلت فرم معاملاتی ارزهای دیجیتال
  • کوینس (KOIN): یک بلاکچین بدون کارمزد که برای مقیاس پذیری ساخته شده
  • لاینیر(LINA)‌:‌ یک پروتکل دارایی بین زنجیره ای

همه ی اینها طی ماه گذشته سود زیادی نصیب دارندگان خود کردند و علی رغم تفاوتهایشان در یک چیز مشترک هستند.

هر کدام از آنها قبل از آن که به پیک قیمتی خود برسند در اندیکاتور VORTECS به امتیاز 90 رسیده بودند. در واقع همه ی این توکنها الگوهایی از رفتار اجتماعی و معاملاتی را به نمایش گذاشتند که دقیقا شبیه رفتار قبل از رالی های آنها در گذشته بود. هنگامی که این شرایط معاملاتی بسیار قوی شناسایی شد اکثر این کریپتوها وارد چرخه های شدند که حرکات قیمتی باعث افزایش حجم معاملات و توییتها شد که باز این افزایش به نوبه خود فاز بعدی رالی را سرعت بخشید.

اما آیا معامله گران این فرصت را داشتند که پیش از حرکت سوار این شاتل های سفر به ماه شوند؟

علامتی از اعتماد قوی

اندیکاتوری که این شرایط صعودی قوی را فریاد زد VORTECS™ Score نام دارد، ابزاری که از طریق پلتفرم هوش داده های کوین تلگراف در دسترس شماست که البته باید در این پلتفرم به نام Markets Pro ثبت نام انجام دهید.

کار آن مقایسه ی شرایط معاملاتی و سنتیمنت فعلی با وضعیتهای مشابه تاریخی است و زمانی که الگوهای صعودی شناسایی شوند به معامله گران هشدار می دهد. تستهای زنده ی الگوریتم آن بیش از ده ماه است که ادامه دارد.

امتیاز بالای 80 در این اندیکاتور با اطمینان بالایی شرایط صعودی را نوید می دهد. به طور متوسط 30 تا 50 مورد از دارایی ها در هفته به بالای خط آستانه ی 80 عبور می کنند. با این حال امتیازات بالای 90 بسیار نادر هستند. در یک هفته معمولا بیش از 4 یا 5 مورد از این رمزارزها وجود ندارند و گاهی اوقات یک هفته می گذرد بدون آنکه حتی یک مورد امتیاز بالای 90 دیده شود.

این امتیازات بسیار بالا حکایت از اطمینان بالای این الگوریتم نسبت به شبیه بودن شرایط فعلی به شرایطی در گذشته دارد که قیمت،‌ عملکرد بسیار خوبی از خود به جا گذاشته بود. امتیازات بالای 90 در این اندیکاتور گاهی پیش از افزایش قیمت به مدت چند روز متوالی ظهور می کند.

حالا نحوه ی کارکرد آن در یک ماه گذشته را برای چند دارایی که بالاترین امتیاز را داشتند، بررسی می کنیم.

KOIN: 100 درصد رشد بعد از اینکه امتیاز اندیکاتور به پیک خود رسید.

KOIN‌ که اولین بار امتیاز آن از 5 نوامبر شروع به محاسبه شد، از همان ابتدا عملکرد خوبی داشت. امتیاز این دارایی چند ساعت پس از آنکه به قیمت 22 سنت رسید،‌ عدد 90 را لمس کرد. سپس ظرف یک روز قیمت آن به 44 سنت رسید که افزایش صددرصدی داشت. این پامپ با افزایش 432 درصدی حجم معاملات و رشد 221 درصدی توییت ها نسبت به میانگین معمول همراه بود.

این امکان هم هست که نتایج قابل توجه این رویداد افزایش قیمت رمزارز Koinos را به مارکت کپ پایین آن نسبت دهیم که قبل از این رالی شدیدا صعودی فقط 20 مییلیون دلار بود.

Matic:‌ 35 درصد رشد پس از رسیدن اندیکاتور به پیک

حرکت چشم گیر ماتیک در این ماه با افزایش تعداد آدرس های پالیگان فعال و افزایش راه اندازی پروژه ها در شبکه ی پالیگان تقویت شده است. بالاترین امتیاز اندیکاتور VORTECS در 16 اکتبر در عدد 94 ثبت شد که قیمت این دارایی در آن زمان 1.56 دلار بود.

بعد از رسیدن به امتیاز پیک،‌ قیمت ماتیک بلافاصله افزایش پیدا نکرد زیرا شرایط مطلوب دو هفته طول کشید تا کامل شود. با این حال حداکثر افزایش قیمت به 35 درصد رسید که با افزایش 6.68 درصدی حجم و 11 درصدی در توییت ها همراه شد.

AAVE:‌ 11 درصد رشد پس از رسیدن به اوج امتیاز

علامت آوه در 18 اکتبر و با امتیاز 90 به دست آمد. در آن زمان، این توکن دیفای به قیمت 304 دلار دست به دست می شد.

امتیاز بسیار بالای آوه پیش بینی می کرد که این رالی 11 روز دیگر ادامه داشته باشد و نهایتا به قیمت 338 دلار در 29 اکتبر رسید. حجم معاملات و میزان توییت ها البته بسیار بیشتر بود: 448 و 118 درصد!

LINA: 13.4 درصد افزایش پس از رسیدن به قله ی امتیاز

لینا صعودی ترین چشم انداز تاریخی خود را در 11 اکتبر ثبت کرد،‌ هنگامی که امتیاز VORTECS آن به  90 رسید و قیمت آن 0.052 دلار بود.

فاز بعدی تحرک قیمتی شامل افزایش قیمت به 0.059 دلار در یک دوره ی 7 روزه بود که با افزایش خیره کننده ی 439 درصدی حجم معاملات و افزایش 200 درصدی توییت ها همراه بود.

VGX: 3.7 درصد پس از رسیدن به اوج امتیاز

توکن وویجر بالاترین امتیاز خود یعنی 92 را بسیار دیرتر از افزایش فوق العاده ی قیمت از 2.11 دلار به 3.05 دلار به ثبت رساند.

این افزایش قیمت طی 4 روز بعد از آن به بالای 3 دلار ادامه داشت که با افزایش 43 درصدی در حجم و ده درصد افزایش گفتگوها در توییتر همراه شد. گرچه حرکت VGX ادامه پیدا نکرد اما با توجه به شرایط بنیادی قوی می تواند بزودی این حرکت دوباره اتفاق بیفتد.

از آنالیز های قبلی می توانیم به این نتیجه برسیم که بررسی توکن هایی که به امتیاز 80 رسیده اند،‌یک استراتژی کارامد برای معامله گرانی است که به دنبال شناسایی طیفی از دارایی هایی هستند که شانس خوبی برای افزایش قیمت در چند روز آینده را دارند.

تمرکز روی توکنها و رمزارزهایی که امتیاز بالای 80 دارند برای اعضای Markets Pro که می خواهند در سطوح اطمینان بالاتر و تایم فریم های بالاتر معامله کنند،‌ مفید است.

منیع :cointelegraph

کپی لینک
نظرت رو اینجا برامون کامنت بزار

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
معرفی Sunflower Farmers| درآمد دلاری در بازی بلاکچینی

برای کسانی که تازه قدم به دنیای بازی های بلاکچینی مبتنی بر NFT گذاشته اند یک نکته ی …

مفهوم امضای دیجیتال

به فرایندی که در آن درستی اعتبار یک پیام دیجیتالی تایید شود امضای دیجیتال …

معرفی بازی Aavegotchi | اعتقاد به ارواح NFT

فرایند سرمایه گذاری پول و کسب سود امروزه اشکال عجیب و غریبی پیدا کرده است …

شرکت one river یک میلیارد دلار در رمز ارز ها سرمایه گذاری کرد

شرکت One River، غول سرمایه‌گذاری جریان اصلی، اعلام کرد که در ماه نوامبر 600 میلیون دلار …

معرفی 5 دسته توکن برتر در عملکرد طی هفته

امروز با گذشته یک هفته از عملکردهای متفاوت بازار رمزنگاری، برخی از توکن‌ها توانستند به یقین …

تحلیل آنچین در دنیای کریپتو

احتمالا این اصطلاح نهنگ ها مقداری زیادی از یک رمزارز را خریدند یا فروختند را شنیده باشید …