مهران بیت
ان کی ان ارز ان کی ان

قیمت ارز ان کی ان (NKN)

نرخ تومانی خرید
7,823
نرخ تومانی فروش
7,774
تومان
0%
$
0.123
ان کی ان ان کی ان
NKN
وب سایت:
Website
توییتر:
Twitter
تلگرام:
Telegram
وایت پیپر:
Whitepaper
فیسبوک:
Facebook
گیت هاب:
Github
محاسبه قیمت
خرید فروش
NKN > ان کی ان
ان کی ان میگیرید
IRTM تومان
تومان میدهید
خرید بیت کوین

ان کی ان چیست؟

ان کی ان (NKN) یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که در لحظه نگارش این مقاله با ارزش بازار حدود ۷۳.۸۷ میلیون دلار، در رتبه ۳۴۷ بازار قرار داشته و سهم ۰.۰۰۵ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . اکنون NKN با نوع جدیدی از پروتکل اتصال شبکه و اکوسیستم گسترده و توزیع شده توسط peer to-peer و اکوسیستم ساخته شده توسط بلاکچین عمومی جدید، اقدامات قابل توجهی را برای تحقق بخشیدن به چشم انداز آنها انجام داده است.

بررسی ارز دیجیتال ان کی ان NKN

این فناوری پیشرفته توسط NKN توسعه یافته و با الهام از کار اساسی دکتر استفان وولفرام در یک نوع جدید از علم، اولین مکانیکی است که از مکانیزم اجماع منحصر به فرد موسوم به MOCA (Majority vote Cellular Automata) برای مقیاس میلیون گره استفاده می کند. الگوریتم استخراج به نام proof-of-relay که پاداش هایی را برای بازپخش داده های شبکه ارائه می دهد.

این تیم در NKN یک شبکه قابل اعتماد با چندین ویژگی قابل توجه ایجاد کرده اند که ارزش بیشتری برای دارندگان، استخراج کنندگان و کاربران NKN خواهد داشت.

تعریف NKN از زبان سازنده

“ما قصد داریم بزرگترین شبکه بلاک چین جهان را بسازیم، جایی که میلیون ها نفر می توانند در اجماع بدون نیاز به مجوز شرکت کنند. ما در حال حاضر بیش از 20،000 گره اجماع کامل داریم، که از هر دو بیت کوین و اتریوم که هر کدام حدود 10،000 گره هستند پیشی می گیرد.

 یانبو مدیر عامل و بنیانگذار NKN گفت، NKN همچنین سبک است و به ما این امکان را می دهد که گره های کامل خود را با کمترین نیاز سخت افزاری از جمله Raspberry pi یا روتر Wi-Fi خانگی اجرا کنیم و هم در هزینه و هم در مصرف انرژی صرفه جویی کنید.

مزایای اضافی NKN عبارتند از:

  • جمع شده با سرعت بالا: گره ها و کلاینت ها می توانند از سرعت جمع شده چندین مسیر استفاده کنند.
  • Zero Server: کاملاً غیرمتمرکز است، که به طور قابل توجهی از پیچیدگی و هزینه ها می کاهد، همچنین یک نقطه خرابی را از بین می برد و هانی پات مرکزی را برای هک کردن از بین می برد.
  • هویت منحصر به فرد و جهانی: آدرس منحصر به فرد NKN از هرجای دنیا و در هر زمان امکان سرویس دهی را فراهم می کند و به افراد کمک می کند تا برنامه ها و خدمات را کشف و جستجو کنند.
  • امنیت و حریم خصوصی اضافی: رمزگذاری پایان به پایان و hop-by-hop بدون زیرساخت کلید عمومی یا گواهینامه های شخص ثالث.
  • ظرفیت الاستیک: سرورهای NKN چند منظوره هستند و از ظرفیت بلااستفاده استفاده می کنند و بسته به تقاضا قابلیت بالا و پایین را دارند.

NKN قبلاً گامهایی را برای بهبود تجربه اینترنت از طریق دو محصول شاخص خود یعنی NKN Pub / Sub و nCDN برداشته است.

خدمات پیام امن NKN’s Pub / Sub که قبلاً راه اندازی شده است ، با ارائه یک راه حل منبع باز واقعی که برای اجرای سریع توسعه یافته است، پیام رسانی را بدون دردسر می کند. 

سخن پایانی

NKN در ژانویه 2018 توسط گروهی از کارآفرینان و مهندسان با سالها تجربه ساخت شبکه و فناوری بلاکچین در شرکتهایی مانند گوگل، نوکیا، QCOM، بایدو و Onchain تاسیس شد!