مهران بیت

کسب درآمد از بازی Binemon

یک بازی که ترکیبی از ژانرهای مختلفی باشد جذاب تر از بازی های تک ژانری است…

مهدی محمدی
یازی های بلاکچینی
۱۸ دی , ۱۴۰۰
1617 بازدید
بازی اندرویدی binemon

یک بازی که ترکیبی از ژانرهای مختلفی باشد جذاب تر از بازی های تک ژانری است؟ این بستگی به سلیقه ی شما دارد اما اگر می خواهید امتحان کنید بازی Binemon را پیشنهاد می کنیم. این بازی موبایلی مبتنی بر NFT ترکیبی از ژانرهای بازی های کلکسیونی، گاچا، RPG، ماجراجویی و آیدل است. در بازی Binemon شما می توانید ارتشی از حیوانات خانگی بامزه را جمع آوری کنید. آنها را با هم ترکیب کنید تا حیوانات خانگی بامزه تری ایجاد کنید و به آنها اجازه دهید تا برای جمع آوری Ambrosia مبارزه کنند. دنیای باز گسترده ای به نام BineLand وجود دارد که می توانید آن را کاوش کنید و لذت ببرید.

داستان بازی Binemon

داستان این بازی در مورد سرزمینی است در یکی از کهکشان ها که موجوداتی به نام مون به آن رسیدند و در 5 قاره ی مختلف آن به نام های چوب، یخ، آتش، آب و صحرا که در مرکز قرار داشت شروع به زندگی کردند. این جهان در حال صلح بود که ناگهان برجی از دوران باستانی در وسط صحرا پیدا شد با ویژگی های افسانه ای که میدان انرژی بسیار قوی دارد و ساکنان را با هم ترکیب می کند و آنها را به از مون به بینمون با قدرت های جادویی تبدیل می کند. این برج که BT نام دارد سرمنشا رقابتها و جنگ هایی می شود که صلح را به خطر می اندازد. بینمون ها مرتبا در حال پرورش و افزایش قدرت های خود بودند تا در جنگ نهایی برج باستانی را تصرف کنند. برج باستانی یک ابزار جنگی قدیمی است.

در نهایت شخصیت اصلی (بازیکن) وارد داستان می شود. بازیکن  که راز برج و قوانین ظالمانه ی آن و تهدید آینده ی سیاره را فهمیده، در قالب شخصیت اصلی به جمع آوری نیرو و امکانات می پردازد و بین قاره های مختلف سفر می کند و قهرمانانی را استخدام می کند تا با هم برج بینمون (Binemon Tower) را نابود کنند.

توکن BIN

توکن داخلی این بازی BIN نام دارد. یک میلیارد از این توکن ضرب شده که 40 درصد آن برای تامین نقدینگی اولیه (ILO) اختصاص داده شده است، 40 درصد دیگر برای استخر نقدینگی و باقی آن برای اعضای تیم توسعه دهنده و ایردراپ در نظر گرفته شده است. اما از آن جایی که این بازی بر روی بلاک چین DRK Chain قرار دارد، از توکن این بلاک چین به نام DRK برای تراکنش های ضروری مثل معاملات بازار این بازی استفاده می کند. همچنین با استیک (سپرده گذاری) توکن اصلی بازی می توانید BIN پاداش بگیرید و از آن برای خرید تخم مرغهای بازی استفاده کنید. برای خرید BIN نیاز به داشتن کیف پول متامسک تنظیم شده روی شبکه ی binance smart chain و رمزارز BNB دارید زیرا این توکن از نوع BEP-20 است و برای خرید BNB هم باید از صرافی های ایرانی مثل مهران بیت خرید انجام دهید. باز کردن اکانت و خرید از این صرافی بسیار راحت و به سادگی چند کلیک است.

توکن سوزی

اصولا توکن سوزی برای اطمینان از حفظ ارزش و کاهش تورم تعدادی توکن ها استفاده می شود. به این معنی که تولید بی امان توکن ها باعث کاهش قیمت توکن می شود، پس دایما باید مقداری از آنها سوزانده شود. بدین منظور توسعه دهنده های این بازی قرار گذاشته اند که BIN های بدست آمده از مالیات معاملات سوزانده شوند. همین طور توکن DRK که از هر معامله ای در بازار به میزان 10 درصد کسر می شود، قرار است به والت های سوزاننده ی توکن اضافه شوند.

بررسی بازی binemon

NFT های بازی Binemon

تخم مرغها:

مون ها NFT هایی هستند که فقط از طریق تخم های مخصوص جوجه کشی بدست می آیند. تخم های جوجه کشی هم با BIN قابل خریداری هستند. از سوی دیگر ساز و کار جوجه کشی هم تقلیدی از گاچا و به نوعی شانسی است. از جوجه کشی به طور تصادفی نژادهای مختلفی به دست می آید که شامل سگ، گربه، اسب شاخدار و تیتان هستند. همچنین کلاس هر مون هم به طور شانسی تعیین می شود مثل جنگجو، کماندار، جادوگر، تانکر و پشتیبان و همینطور هم پارتهای هر مون مثل سر، بدن، دم، چشم ها، صورت، پوست، بالها هم به صورت تصادفی خواهد بود.

Ambrosia

در اول مطلب صحبت آن شد، یک سکه ی داخل بازی است که برای هزینه های ادغام، پرداخت تیکت ها و خرید تخم ها استفاده می شود. Amb را می توان از طریق شرکت در بازی بدست آورد یا با خرج کردن توکن BIN آن را بدست آورد. نسبت قیمت Amb به BIN ثابت است و همیشه AMB=25BIN است. 

کپی لینک
نظرت رو اینجا برامون کامنت بزار

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه در “ کسب درآمد از بازی Binemon ”

  • mahdi

    روش ساخت اکانت رو هم بدین لطفا

مطالب مرتبط
بیت کوین در قله ی 66 هزار دلار | کاهش بازده اوراق باعث از سرگیری روند صعودی شد.

معامله گران می گویند ممکن است بیت کوین در در قیمت 70 هزار دلار با فشار فروش مواجه شود …

کشف 32 دستگاه ماینر توسط مرزبانان هنگ درگز

به گزارش مهران بیت وبه نقل از فارس سرهنگ فرج قنبری اظهار کرد: در پی اخبار واصله …

سوالاتی درباره ارز دیجیتال جدید فیسبوک

در این مقاله قصد داریم به پاسخ مهم ترین سوالات درباره ارز دیجیتال libra- که به تازگی به …

قدرت رهبری عرصه ماینینگ از چین گرفته می شود؟

با توجه به این که علاقه و تلاش کشور های مختلف در زمینه ماینینگ در حال افزایش است ممکن …

وایت پیپر چیست؟
وایت پیپر چیست؟ ۱۳۹۹/۰۹/۱۱

وایت پیپر یا همان مقاله سفید این روز ها در دنیای کرپیپتوکارنسی بسیار مهم ظاهر شده …

نظریه ادوارد اسنودن(Edward Snowden): جهانی شدن بیت کوین شروع بازی جدید

ادوارد جوزف اسنودن که مشاور سابق موسسه اطلاعات رایانه‌ای آمریکا است، در سال 2013 زمانی‌ که …