مهران بیت

معرفی بازی آپلند Upland

با معرفی یک بازی متاورسی جذاب دیگر از نوع بازی های درآمدزا در خدمت شما هستیم …

مهدی محمدی
یازی های بلاکچینی
۲۹ آذر , ۱۴۰۰
1470 بازدید

با معرفی یک بازی متاورسی جذاب دیگر از نوع بازی های درآمدزا در خدمت شما هستیم. آپلند متاورسی است که دنیاهای مجازی و واقعی را با هم ترکیب می کند و به کاربران امکان خرید و فروش و تجارت زمینهای مجازی را می دهد که آدرس های واقعی دارند. این متاورس از اصول اقتصاد بازار باز پیروی می کند و چون از فناوری بلاکچین استفاده می کند کاربران می توانند مطمئن باشند که مالکیت واقعی و همیشگی این دارایی های دیجیتال از آن آنها خواهد بود. این بازی را می توانید در موبایل های اندروید، iOS و همچنین در نسخ ی دسکتاپ انجام دهید.

بازیکنان آپلند (Upland) مجذوب این واقعیت شده اند که در این بازی می شود دارایی های مجازی را در یک اقتصاد باز معامله کنند. همچنین Upland اولین بازی بلاکچینی است که به بازیکنان اجازه می دهد ارزش پولی کالاهای مجازی را در یک پلتفرم پرداخت به نام تیلیا پی (Tilia Pay) تبدیل به دلار کنند.

چه چیزی این بازی را منحصر به فرد می کند؟

چیزی که Upland را بسیار منحصر به فرد می کند، نوع ارتباط آن با دنیای واقعی است. بازیکنان از سانفرانسیسکو یا فرسنو شروع می کنند و سپس با هواپیمای مجازی یا قطار مجازی بین شهرها سفر کرده و املاک و مستغلات با ارزش جمع آوری می کنند، از تجارت املاک مجازی درآمد کسب می کنند، مجموعه های امضا را تکمیل می کنند و در گنج یابی و همچنین رویدادهای زنده مشارکت می کنند. هر دارایی کاملا منطبق بر مرزهای دنیای واقعی است و به عنوان یک توکن غیرقابل تعویض (NFT) در بلاک چین ثبت شده و مالکیت واقعی اموال را تضمین می کند.

چطور در آپلند (Upland) بازی کنیم؟

در این بازی هم می توانید با هدف درآمدزایی بازی کنید و هم می توانید صرفا به جمع آوری دارایی های مجازی که آرزوی داشتن آنها را دارید، بپردازید. ثبت نام و حتی بازی کردن در آپلند رایگان است و فقط به یک تایید ایمیلی نیاز دارد، مگر این که بخواهید سرعت رشد دارایی های خود را بالا ببرید که در این صورت باید پول پرداخت کنید. هنگام ثبت نام یک جایزه ی 4500 تایی از سکه های این بازی به نام UPX دریافت خواهید کرد که اگر باهوش باشید قبل از اینکه این مقدار پول را در جاهای مختلف خرج کنید بلافاصله با آن اولین ملک خود را در متاورس خواهید خرید.

UPX چیست؟

UPX واحد پول رسمی متاورس Upland است. با آن خرید می کنید، دارایی هایتان را با سایر بازیکنان مبادله می کنید و سود املاک تان را با آن پرداخت خواهند کرد. بعنوان نرخ مرجع، هر هزار UPX معادل یک دلار است. برخلاف دارایی های درون بازی که به شکل NFT هستند، UPX یک رمزارز است که می توانید آن را به ارزهای فیات مانند دلار تبدیل کنید. وقتی به یک Uplander ارتقای وضعیت پیدا کنید تمام تراکنش های شما در بلاکچین EOS ثبت می شوند. Uplander وضعیتی بالاتر از ویزیتور است که در ابتدای ورود به بازی به شما اطلاق می شود و وقتی به کسب ارزش خالص ده هزار UPX برسید این ارتقای وضعیت رخ خواهد داد. هر وقت یک آپلندر شدید شما مالک واقعی دارایی هایتان می شوید و می توانید آن ها را نقد کنید.

mehranbit

چگونه UPX بدست بیاوریم؟

چندین راه وجود دارد. یکی اینکه با ارز فیات یا بعضی از انواع رمزارزها آن را بخرید. یا می توانید یکی از ملک هایتان را بفروشید. یک روش گنج یابی هم در بازی وجود دارد. در نقشه ی راه آپلند که مراحل بعدی توسعه ی بازی را نشان می دهد، قرار است راه های بیشتری هم برای کسب UPX در این بازی گنجانده شود.

همچنین هر سه ساعت می توانید سود املاکتان را به شکل رمزارز UPX دریافت کنید. درصد سود استاندارد سالانه به 17 درصد قیمت ملک می رسد. اما اگر ملک شما فعال باشد این سود بیشتر می شود. قیمت ملک و همچنین سود متناسب با آن بر اساس اندازه و مکان ملک تعیین می شود. خیلی هم برای جمع آوری درآمد املاکتان عجله نکنید چون حتی اگر آنها را فورا جمع آوری نکنید هم روی هم انباشته می شوند و از دست نمی روند.

 

کپی لینک
نظرت رو اینجا برامون کامنت بزار

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه در “ معرفی بازی آپلند Upland ”

  • ali

    شاید در آینده همین اکانتی را که امروز رایگان ثبت نام میکنید. برایش پول پرداخت کنید.در گذشته بیت کوین هم همینجوری بود کسی طرفش نمیرفت و شاید اینم یه فرصت باشد پس سعی کنیم ازش استفاده کنیم. وچون شهر لس آنجلس هم جدیدا آزاد شده زمین ارزان به احتمال زیادتر گیرتان میاد.فقط هنگام ثبت نام شهر مبدا راbakersfield انتخاب کنید که به لس آنجلس نزدیک باشه و هزینه اضافی ندین و هم راهش نزدیکتره برای ثبت نام ودریافت upx بیشتر ازاین لینک استفاده کنید البته ثبت نام باید با کامپیوتر انجام بشه وفیل-تر- ش-ک ن هم باید روشن باشه لینک ثبت نام https://r.upland.me/hARA

مطالب مرتبط
همه چیز در مورد صرافی Coinbase

صرافی‌های کمی ‌وجود دارد که به اندازه صرافی Coinbase قابل اعتماد باشند.Coinbase  یک صرافی …

یک قدم دیگر تا عرضه فایل کوین ؛ فاز دوم مسابقه ماینرها آغاز شد

فایل کوین از تمام ماینرهای دنیا خواسته است تا در فاز دوم آماده‌سازی شبکه اصلی خود که …

نگرانی  اروپا در زمینه حریم خصوصی در کریپتوکارنسی

طبق پاسخ به دست آمده از نظرسنجی بانک مرکزی اروپا که اهمیت حریم خصوصی در هر نوآوری پولی در آینده …

در پی گسترش کاربردهای ارزهای دیجیتال،‌ ماینرهای کریپتو هم به دنبال افزایش فعالیت خود هستند.

شمار کسب و کارهایی که ارزهای دیجیتال را به عنوان یک روش پرداخت قانونی می پذیرند، همچنان …

محاسبه ی حباب بیتکوین با معیار MVRV Z-Score

در ادامه ی بررسی جنبه های مختلف تحلیل آنچین به اندیکاتور MVRV Z-Score می پردازیم …

آیا ارز دیجیتال بیتکوین هک می شود؟!

در سال ۲۰۰۹ بیت کوین تحت عنوان یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز شروع بکار نمود ، غیرمتمرکز یعنی توسط …