مهران بیت
شیبا اینو ارز شیبا اینو

قیمت ارز شیبا اینو (SHIB)

نرخ تومانی خرید
1
نرخ تومانی فروش
1
تومان
0.02%
$
2.385E-5
شیبا اینو شیبا اینو
SHIB
آدرس سایت:
shibatoken.com
تلگرام:
Telegram
دیسکورد:
Discord
ردیت:
Reddit
وایت پیپر:
Whitepaper
توییتر:
Twitter
#Memes#Ethereum Ecosystem#Doggone Doggerel
محاسبه قیمت
خرید فروش
SHIB > شیبا اینو
شیبا اینو میگیرید
IRTM تومان
تومان میدهید
خرید بیت کوین

ارز شیبا اینو (Shiba Inu) چیست؟

شیبا اینو (Shiba Inu) با نماد اختصاری SHIB، در آگوست ۲۰۲۰، توسط شخصی ناشناس با نام مستعار Ryoshi برای سرگرمی و با هزینه صفر دلار روانه‌ بازار شد. هدف از انتشار این رمزارز، بررسی رفتار مردم با ارز دیجیتالی بود که بدون پشتوانه‌ مالی در جامعه‌ای غیر‌متمرکز معرفی می‌شود. ارز دیجیتال شیبا اینو بلاک چین اختصاصی نداشته و توکنی با استاندارد ERC-20 روی پلتفرم اتریوم است.

ارز شیبا اینو (Shiba Inu) - SHIB چیست؟
منبع: info.exmo.com

اخیرا در نتیجه پامپ و دامپ قیمت، نام این توکن بیشتر به گوش می خورد و به نظر می رسد به وسیله ای برای کسب سود برخی افراد و سو استفاده آن ها از سرمایه گذاران خرد تبدیل شده است.
این اولین توکن ضعیفی نیست که توسط تبلیغات و رسانه ای شدن برای مدت کوتاهی معروف شده است. برخی افراد در نتیجه این فریب ها بخشی یا تمامی سرمایه خود را از دست داده اند. نام ارز شیبا اینو از نژاد یک سگ شکاری از ژاپن گرفته شده است.

ارز شیبا اینو چگونه معامله می شود؟

ارز شیبا اینو در صرافی غیر متمرکز یونی سواپ قابل معامله است. پلت فرم یونی سواپ (Uniswap)، یک صرافی غیر متمرکز است که بر روی بلاکچین اتریوم توسعه یافته است. از آنجایی که این صرافی مبتنی بر بلاکچین اتریوم است، کاربران در این صرافی می توانند به خرید و فروش توکن های ERC20 بپردازند.
نکته ای که این صرافی را از همکارانش متمایز می کند این است که در این صرافی تقاضا برای خرید و فروش توسط خریداران و فروشندگان ایجاد نمی شود بلکه فرایند معاملات ارزهای دیجیتال به صورت اتوماتیک ارزش دارایی ها را تنظیم می کند. یکی دیگر از ویژگی های این صرافی غیرمتمرکز این است که کاربران در آن احراز هویت نمی شوند و از این رو امکان استفاده از این صرافی برای تمام مردم دنیا فراهم آورده شده است.
ارز شیبا در صرافی وان اینچ هم معامله میشود است. در واقع صرافی وان اینچ یک جمع کننده صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) است و برای دستیابی به بهترین نرخ‌های ممکن، سفارش‌ها را بین صرافی‌های غیرمتمرکز مختلف تقسیم می‌کند. 1inch در حال حاضر بیش از ۲۰ پروتکل نقدینگی را پشتیبانی می‌کند.
همچنین شما می‌توانید ارز شیبا اینو را در صرافی های معتبر ایرانی مثل صرافی مهران بیت خرید و فروش کنید.

کیف پول ارز دیجیتال شیبا اینو (SHIB)

از ارز شیبا اینو (SHIB) در حال حاضر ،کیف پول کوین بیس (Coinbase)  پشتیبانی می کند. کیف پول کوین بیس یک کیف پول موبایلی برای ذخیره رمزارز دیجیتالی است وبرای هر دو دستگاه iOS و Android در دسترس است. این برنامه از بیتکوین، بیتکوین کش، لایتکوین، اتریوم، اتریوم کلاسیک، XRP، استلار لومنز Stellar Lumens، دوج کوین و همچنین کلیه توکن‌های ERC20 (از جمله USDC و DAI) پشتیبانی می‌کند.
این کیف پول ویژگی های جذاب فراوانی دارد. به عنوان مثال رابط کاربری آن بسیار ساده و روان است به صورتی که استفاده از این کیف پول حتی برای افراد مبتدی هم دشواری خاصی ندارد. همچنین با توجه به تعداد زیاد سرمایه گذاران کوین بیس چندین صرافی ارز دیجیتال از آن پشتیبانی می کنند.
البته به این نکته توجه کنید که امکان استفاده از کیف پول کوین‌بیس به دلیل تحریم ها در داخل ایران وجود ندارد و فقط در صوتی که خارج از ایران زندگی می‌کنید از این کیف پول استفاده کنید.

سخن پایانی

ارز شیبا اینو (Shiba Inu) یک توکن ERC-20 و کاملا ناشناخته است که هیچ واست پیپر یا اطلاعات رسمی از آن در دست نیست. این توکن پس از توییت ایلان ماسک یک افزایش 300 درصدی را تجربه کرد و از 0.00000002 دلار به 0.00000008 دلار رسید. تبلیغات این نوع توکن های ناشناخته و پامپ قیمتی آن ها منجر به متضرر شدن مردم فریب خورده توسط این امواج تبلیغاتی و سودهای چشمگیر ذینفعان می شود.