مهران بیت
اسموت لاو پوشن ارز اسموت لاو پوشن

قیمت ارز اسموت لاو پوشن (SLP)

نرخ تومانی خرید
288
نرخ تومانی فروش
286
تومان
-0.11%
$
0.004459
اسموت لاو پوشن اسموت لاو پوشن
SLP
آدرس سایت:
Website
توییتر:
Twitter
دیسکورد:
Discord
ردیت:
Reddit
#Game # Decentralized exchange # DeFi # Prediction Markets
محاسبه قیمت
خرید فروش
SLP > اسموت لاو پوشن
اسموت لاو پوشن میگیرید
IRTM تومان
تومان میدهید
خرید بیت کوین

ارز دیجیتال اسموت لاو پوشن چیست؟

اسموت لاو پوشن (Smooth Love Potion) با نماد اختصاری SLP، که معنای تحت الفظی آن به فارسی «معجون کوچک عشق» می‌شود، یک پروژه ارز دیجیتال است که بر روی بلاک چین اتریوم قرار گرفته است؛ به بیانی دیگر ارز دیجیتال اسمال لاو پوشن توکن است و بلاک چین مستقل ندارد.

ارز دیجیتال SLP در حقیقت جایگزین امتیازهاییست که در مراحل مختلف بازی کسب می‌کنید. اما با یک تفاوت خاص! شما می‌توانید این امتیازهای ویژه را واقعاً در جهان خارج از بازی، در صرافی ها و مارکت‌های واقعی به جای پول فیات استفاده کنید.

ارز دیجیتال اسموت لاو پوشن (Smooth Love Potion) - SLP چیست؟

در ساخت توکن Smooth Love Potion از استاندارد ERC-20 استفاده شده است و تمام کیف پول ارز دیجیتال هایی که از اتریوم پشتیبانی می کنند می توانند ارز دیجیتال اسمال لاو پوشن را نیز نگهداری کنند. شما می توانید با استفاده از این توکن pet های بازی Axie Infinity را ارتقاء دهید. در این بازی هزینه تولید موجودات از 100 SLP شروع می‌شود. برای تولید نژاد دومِ موجودات 200 SLP لازم دارید و برای تولید نژاد سوم 300 توکن SLP باید کسب کنید. خلاصه این روند افزایش قیمت به مرور ادامه پیدا می کند تا اینکه برای تولید نژاد 6ام باید 1.300 SLP پرداخت کنید. برای تولید موجودات نژاد هفتم شما 2100 SLP لازم دارید و درضمن شما نمی توانید این موجودات یا پِت‌ها را بیشتر از 7 بار ارتقا دهید.

به گفته طراحان این بازی، محدودیت در ارتقای نسل موجودات به خاطر جلوگیری از تورم است. عده‌ای از اعضای این پلتفرم ترجیح می‌دهند ارز دیجیتال  SLP را از راه گیمینگ کسب کنند. این گروه از گیمرها برای اینکه بتوانند نژاد موجوداتشان را بسازند باید حداقل در 15 مسابقه برنده شوند. این در حالیست که عده‌ی دیگری از گیمرها شتابزده عمل می‌کنند و ترجیح می‌دهند با خرید اسمال لاو پوشن از صرافی، هر چه زودتر مراحل بازی را با سرعت پشت سر بگذارند و پِت‌‌‌هایشان را ارتقا بدهند. گروه سوم بازیکنان سعی می کنند با پشت سر گذاشتن مراحل بازیِ  Axie Infinity ارز دیجیتال SLP بیشتری جمع کنند و سپس با فروش ارز دیجیتال SLP پول به دست بیاورند.

بنیانگذار SLP

ترانگ نگوین (Trung Nguyen) که صاحب یک شرکت توسعه نرم افزار در امریکاست، تمام پروژه های خودش را کنار گذاشت تا بتواند به صورت تمام وقت  روی پروژه ارز دیجیتال SLP کار کند. او علاقه‌مند بود که توانایی بلاک چین را در عرصه بازی ها نیز بسنجد. به همین علت شرکت نگوین شروع به طراحی بازی Axie Infinity کرد. او طی مصاحبه‌ای با بلاک چین گیمر اعلام کرد که خوشحال است در بلاک چین اتریوم این فرصت به او داده شده تا بازی رویایی‌اش را طراحی کند. از طرفی دیگر نگوین گفت که مراحل این بازی را به شکلی طراحی کرده است که برای آن‌هایی که قبلاً بازی‌هایی مانند CryptoKitties انجام داده‌اند آسان‌تر باشد.

ویژگی‌های اسمال لاو پوشن یا SLP

نام ارز دیجیتال اسموت لاو پوشن (Smooth Love Potion) تا به حال در لیست صرافی ارز دیجیتال های معتبر بسیاری ثبت شده این اتفاق در حالی افتاده است که این رمز ارز فقط یک توکن بازیست، و این برخورد با آن اصلاً طبیعی به نظر نمی‌رسد.
بنیان گذارSLP ادعا کرده است که ارز دیجیتال SLP با سایر رمز ارزهای غیر قابل سرقت و هم گروه‌ا‌ش متفاوت است. یک ویژگی جالب درمورد این ارز دیجیتال این است که نام آن در قسمت مربوط به نوآوری‌های صرافی بایننس ثبت شده است! البته این صرافی اسم ارز دیجیتال SLP را  در گروهی قرار داده است که مربوط به قسمت سرمایه‌گذاری‌های پرخطر تلقی می‌شود.
شرکت سازنده خودپرداز بیت کوین با نام General Bytes اعلام کرده است که قصد دارد از ارز دیجیتال SLP حمایت کند. با وجود اینکه این رمز ارز سن و سال زیادی ندارد اما خیلی خوب توانسته جایگاه خودش را پیدا کند. در حال حاضر بازی های بسیاری مانند Memo.cash که توکن‌های در گردش آن یازده میلیون دلار است از این توکن به عنوان کوین کاربری استفاده می‌کنند.
تیم توسعه دهنده تتر هم اعلام کرده است که قصد دارند از ارز دیجیتال SLP پشتیبانی کنند. آن‌ها معتقدند که با حمایت از ارز  دیجیتال . Small Love Potion می توانند نفوذشان در زمینه‌های مختلف بلاک چین گسترش دهند.

کلام آخر

بلاک چین می‌تواند انقلاب بزرگی در لایف استایل افراد به وجود بیاورد. به همین دلیل است که بسیاری از فعالان عرصه رمز ارز تلاش می کنند تا به هر صورتی که می‌توانند دنیای حقیقی را به دنیای مجازی پیوند بزنند. شاید بتوان گفت هدف این کار ارز میان برداشتن انحصار طلبی‌هاست؛ این بازار مانند فرصتی برابر آماده‌ست که به همه افراد برای بهبود شرایط زندگی و راحت‌تر شدن مشکلات کمک کنند. یکی از این فرصت‌ها شاید ارز دیجیتال SLP باشد. این پلتفرم شرایطی را فراهم کرده است که شما می‌توانید با بازی کردن امتیازاتی کسب کرده و در نهایت با استفاده از نتیجه‌ی و تبدیل آن به پول به بهبود  وضعیت مالیتان کمک کنید.