مهران بیت

معرفی Cryowar، بازی درآمدزای چند نفره ی NFT روی بلاکچین سولانا

کرایووار (Cryowar) یک پروژه ی نوپای بلاکچینی است که قصد دارد نسل بعدی GameFi را …

مهدی محمدی
یازی های بلاکچینی
۰۵ دی , ۱۴۰۰
1192 بازدید
mehranbit

کرایووار (Cryowar) یک پروژه ی نوپای بلاکچینی است که قصد دارد نسل بعدی GameFi را با ترکیب بهترین NFTها، دیفای و فناوری های بازی های سطح بالا خلق کند.

این پلتفرم بازی در تلاش است تا با استفاده از فناوری پیشرفته ی بازی همراه با دیفای، تجربه ای از بازی با جلوه های بصری جذاب به کاربران ارائه دهد. Cryowar یک بازی علمی تخیلی چند نفره و همزمان است و کاربران می توانند عناصر درون بازی را بخاطر ارزش آنها جمع آوری و معامله کنند. این بازی بر روی بلاکچین سولانا اجرا می شود که یکی از امن ترین و سریع ترین شبکه های بلاکچین است. گرافیک فوق العاده ی این بازی توسط شرکت های The Unreal Engine و AAA Graphics ارائه شده است.

چه چیزی Cryowar را متفاوت می کند؟

تیم کرایووار بیش از سه سال است که بر روی توسعه ی این GameFi کار کرده است. این تیم به طور اختصاصی بر روی این پروژه ی پیشرفته کار کرده است تا مسیر را برای آینده ی دنیای بازی ها هموار کند.

اصول Cryowar

  • بازی برای کسب درآمد: درآمدزایی اساس این بازی است. امروزه P2E (Play-to-Earn) یکی از داغ ترین مفاهیم مورد استفاده در زمینه ی بلاکچین است. این مفهوم جدید به کمک NFT و بلاکچین توانسته است پا به دنیای عمل بگذارد. از آنجای که تقاضای زیادی برای دارایی های درون بازی مثل توکن ها و NFTها وجود دارد، در این بازی هم خریدهای درون بازی قرار داده شده است و حتی می توان آن ها را بین بازی ها انتقال داد. هم چنین بازیکنان می توانند NFTهایی که در بازی به دست آورده اند را حفظ کنند و بعدا با افزایش ارزش آنها در بازار، آنها را در بازارهای مختلف سولانا به فروش برسانند.
  • زمان های کوتاهتر برای بخش های بازی: Cryowar زمان مبارزه در بازی را به سه دقیقه محدود کرده است. این کار به بازیکنان اجازه می دهد تا در هر جایی که هستند و در هر زمان که بخواهند به راحتی بازی کنند. از آنجایی که تصاویر توسط AAA Graphics ارائه می شوند، این فناوری پیشرفته ی بازی تجربه ای بی نظیر از بازی ویدیویی را فراهم می کند.
  • محیط بازی پرماجرا: یک محیط بسیار رقابتی در این پلتفرم برای کاربران فراهم شده است. کرایووار مبارزات هیجان انگیزی دارد مثل بازی دو نفره ی آخرین مرد سرپا، بازی دو نفره ی تا سر حد مرگ و بالاترین امتیاز در 5 دقیقه، دوئل یک در برابر یک در زمین های اختصاصی بازیکن، نبردهای حماسی درون قفس و مبارزه برای زنده ماندن درون قفس. این رقابت های نفس گیر محیط رقابتی کاملی را برای کسب توکن ها و پاداش های NFT مهیا می کنند.

نگاهی به درون بازی

فقط با همان نگاه اول به وبسایت Cryowar می توان متوجه شد که یک گرافیک پیشرفته و جلوه های بصری در این بازی منتظر شماست.

در آنجا با یک معرفی مختصر از حالت های بازی مواجه خواهید شد که قوانین بازی را توضیح می دهد. قبل از هر مسابقه باید مراحل قبلی را طی کرده باشید. این مسابقه به شما امکان می دهد با دوستان و دشمنان خود در مجموعه ای همه جانبه از حالت ها و نقشه های جنگی مبارزه کنید و آنقدر جذاب است که شما را مدت ها در صندلی خودتان نگه می دارد.

سبک بازی شامل موارد زیر است:

  • بازی رایگان و درآمدزا
  • چند نفره کراس پلتفرم
  • بازی مبتنی بر مهارت
  • بازار NFT
  • سیستم ساخت بسیار آسان

در این بازی به شما قدرت انتخاب داده می شود تا قهرمان خود را انتخاب کنید، قدرت های آنها را سفارشی کنید و به سبک خود بازی کنید. شما می توانید با قهرمانان میدان نبرد، قدرت ها ، سبک بازی و ویژگی های آنها آشنا شوید. مثلا نام یکی از این قهرمانان اسطوره ای والکری است.

cwar

 

کپی لینک
نظرت رو اینجا برامون کامنت بزار

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
چگونگی عملکرد پورتفولیو کوین مارکت‌کپ  (CoinMarketCap portfolio)

اگر شما یک سرمایه‌گذاری رمزنگاری دارید، به طور معمول ممکن است ارزهای آن …

اتاق فکر موسسات مالی بانک‌های کره جنوبی برای ارائه خدمات نگهداری از ارزهای رمزنگاری شده

موسسه مالی کی آی اف(KIF) در سال 1990 میلادی با حمایت وزارت دارایی کره جنوبی تشکیل و …

سناتورهای ایالات متحده ارز دیجیتال می‌خرند؛ آمریکا آماده‌تر از همیشه برای ارزهای دیجیتال

گروهی از قانون‌گذاران ایالات متحده، سرمایه‌گذاری‌های خود در بیت کوین و دیگر …

JPMorgan قانونی کردن بیت‌ کوین‌سازی مزیت اقتصادی محسوسی برای کشورها نیست!

جی‌پی‌مورگان به تازگی نظراتی در مورد بیت کوین‌سازی در السالوادور، همان کشوری که اخیراً در کنار دلار …

چرا بانک‌های وال استریت به رمزنگاری علاقه‌مند هستند؟

یافته‌های اخیر نشان می‌دهد که  بانک‌های وال استریت پیشتاز مسابقه علاقه‌مندی به عرصه …

تفاوت های تحلیل تکنیکال وبنیادی

اگر دنبال کننده بازار های سرمایه باشید حتما تا به حال اسم تحلیل تکنیکال وفاندامنتال به زبانتان خورده …